• ok ik weet niet of dit hier hoort maar:
    Ik ben er heilig van overtuigd dat er meer is tussen hemel en aarde, ik heb zelf ook 'geestverschijningen' gezien. Een oudere vrouw die telkens veranderde, ik heb haar vorig jaar weer gezien. Volgens mijn oma zei ik een keer dat ik kleuren om mijn moeder zag (Aura). Nu wil ik dus weten, is er iemand die hier ook in geloofd of zelfs geesten ziet. Mijn beste vriendin ziet de laatste tijd een meisje, ze kijkt dan even en verdwijnt. Ben ik nou gek of is er echt meer?

    Het is me ook heel erg bij gebleven dat ik vroeger een keer wakker werd en dat er een man aan mijn bureau aan het schrijven was. Ik keek naar hem en sliep weer verder en dat vind ik echt stom, ik ben echt benieuwd nu of het geen fantasie was of iets echts.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    we willen eigenlijk eerst weten waarom ze er nog is, ik heb namelijk ooit eens gelezen dat ze een doel hebben of wraak willen nemen

    Delirious schreef:
    Ik geloof dat er meer is en dat er entiteiten bij je kunnen zijn, maar niet zoals in de films.
    Ik kan ze namelijk niet zien.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    emmaf13 schreef:
    we willen eigenlijk eerst weten waarom ze er nog is, ik heb namelijk ooit eens gelezen dat ze een doel hebben of wraak willen nemen

    Niet altijd.
    Ze kunnen er ook gewoon zijn omdat iemand ze heeft opgeroepen.


    Has no one told you she's not breathing?

    daar gaan we in dit geval niet vanuit, mijn vriendin ziet haar alleen bij haar in de straat en in haar huis, ik heb gezocht of er in dat huis ooit een meisje tussen de 10 en 14 jaar is vermoord of overleden aan iets aan het hart, daar heeft mijn vriendin soms last van, volgens mij pas vanaf de eerste keer dat ze haar zag.

    emmaf13 schreef:
    daar gaan we in dit geval niet vanuit, mijn vriendin ziet haar alleen bij haar in de straat en in haar huis, ik heb gezocht of er in dat huis ooit een meisje tussen de 10 en 14 jaar is vermoord of overleden aan iets aan het hart, daar heeft mijn vriendin soms last van, volgens mij pas vanaf de eerste keer dat ze haar zag.

    Dan moet ze met haar proberen praten, ook als ze er niet is.


    Has no one told you she's not breathing?

    ok, ik moet nu helaas gaan, maar ben er waarschijnlijk morgen of overmorgen weer, met waarschijnlijk nog meer vragen (A)

    Ik geloof erin. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik was eens mijn hond aan het uitlaten. Mn hond rende ff 10 meter voor me uit. Ik hoorde een man zeggen, kom maar bij het baasje. Dus mijn hond ging naar die man toe. Ik ging er ook heen maar ik zag niemand. Terwijl ik echt duidelijk een stem hoorde roepen en mijn hond ging er ook heen! :|


    Sterk in Nederland, sterk in Rotterdam, Niets is sterker dan het ene woord: FEYENOORD

    Kvd707 schreef:
    Ik was eens mijn hond aan het uitlaten. Mn hond rende ff 10 meter voor me uit. Ik hoorde een man zeggen, kom maar bij het baasje. Dus mijn hond ging naar die man toe. Ik ging er ook heen maar ik zag niemand. Terwijl ik echt duidelijk een stem hoorde roepen en mijn hond ging er ook heen! :|

    Hij was waarschijnlijk het hoekje om (krul)


    Has no one told you she's not breathing?

    Captain schreef:
    Ik geloof in de fysische realiteit. Dus zodra er een wetenschappelijk gegrond bewijs komt voor het bestaan van geesten, dan zal ik er ook in geloven. (:

    Maar mijn mama voelt zich wel vaak ongemakkelijk als er iets gebeurt. Zo voelde ze zich s'ochtends lastig toen dat van Haïti was gebeurd en was ze wakker geworden op dat uur dat het daar gebeurde,maar dat heeft niets met geesten te maken.

    Delirious schreef:
    (...)
    Hij was waarschijnlijk het hoekje om (krul)

    Nee want mijn hond ging naar een boom toe (in het gras zonder struiken eromheen) en daar kwam het geluid ook vandaan


    Sterk in Nederland, sterk in Rotterdam, Niets is sterker dan het ene woord: FEYENOORD

    Delirious schreef:
    Ik geloof dat er meer is en dat er entiteiten bij je kunnen zijn, maar niet zoals in de films.
    Ik kan ze namelijk niet zien.


    We accept the love we think we deserve.

    Flawless schreef:
    (...)
    Maar mijn mama voelt zich wel vaak ongemakkelijk als er iets gebeurt. Zo voelde ze zich s'ochtends lastig toen dat van Haïti was gebeurd en was ze wakker geworden op dat uur dat het daar gebeurde,maar dat heeft niets met geesten te maken.

    Misschien is dat een soort extra-gevoeligheid... Als er iets gebeurt dan ontstaat er een soort geladenheid in de wereld, en er zijn mensen die die dan ook echt kunnen aanvoelen. Maar ik weet het niet en daarom, omdat ik twijfel, geloof ik er ook niet zo in. (:


    Where there is a sea there are pirates...

    Delirious schreef:
    (...)
    Die zin klopt 100 fucking procent.
    Je mag niet vragen waneer je doodgaat.

    Lees mijn andere reactie, ik zei dat ik het snap.


    Where there is a sea there are pirates...