• ok ik weet niet of dit hier hoort maar:
    Ik ben er heilig van overtuigd dat er meer is tussen hemel en aarde, ik heb zelf ook 'geestverschijningen' gezien. Een oudere vrouw die telkens veranderde, ik heb haar vorig jaar weer gezien. Volgens mijn oma zei ik een keer dat ik kleuren om mijn moeder zag (Aura). Nu wil ik dus weten, is er iemand die hier ook in geloofd of zelfs geesten ziet. Mijn beste vriendin ziet de laatste tijd een meisje, ze kijkt dan even en verdwijnt. Ben ik nou gek of is er echt meer?

    Ik geloof niet in geesten etc.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    ik geloof erin. en er is iets dat je moet weten, pb me even voor meer info.
    naja als je dit topic ooit nog zal lezen anders stuur ik je nog wel effe een gb.


    If you can dream it, you can do it❤️

    WildDreamer schreef:
    Ik geloof er heilig in, ja. Vooral na enkele ervaringen die ik zelf gehad heb, weet ik nu zeker dat er meer is tussen aarde en 'hemel' (of wat er daarboven ook moge zijn).


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Ik geloof er compleet in, ook door eigen ervaringen, maar dit topic is wel echt verschrikkelijk oud. x)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    cryinghell schreef:
    hebben jullie ook wel eens dat het lijkt of er iemand een hand op je schouder legt? Ik had dit toen een vriend van mijn ouders en mijn overgroot oma overleden.

    Ja, wel eens gehad.
    Ik ie geloof ik soms heel vaag aura's, kan ook iets anders zijn, though.


    Wiarda schreef:
    Ik geloof er compleet in, ook door eigen ervaringen, maar dit topic is wel echt verschrikkelijk oud. x)

    Nu je het zegt. :"D

    [ bericht aangepast op 30 dec 2012 - 19:04 ]

    Ik geloof heilig dat mensen zien wat ze willen zien.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Slotje, oud topic


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn