• ok ik weet niet of dit hier hoort maar:
    Ik ben er heilig van overtuigd dat er meer is tussen hemel en aarde, ik heb zelf ook 'geestverschijningen' gezien. Een oudere vrouw die telkens veranderde, ik heb haar vorig jaar weer gezien. Volgens mijn oma zei ik een keer dat ik kleuren om mijn moeder zag (Aura). Nu wil ik dus weten, is er iemand die hier ook in geloofd of zelfs geesten ziet. Mijn beste vriendin ziet de laatste tijd een meisje, ze kijkt dan even en verdwijnt. Ben ik nou gek of is er echt meer?

    AAAAAH! Sorry, nu snap ik hem! Het is dus wanneer je doodgaat. :'D


    Where there is a sea there are pirates...

    ??

    Ik geloof erin, ik verdiep mezelf in telekinese en aura's zien. Tot nu toe gaat het steeds beter.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    @RosaCullen Ik heb ook een tijdje op internet gezocht naar telekinese, ik wou me er in verdiepen maar heb niks kunnen vinden (huil)

    emmaf13 schreef:
    @RosaCullen Ik heb ook een tijdje op internet gezocht naar telekinese, ik wou me er in verdiepen maar heb niks kunnen vinden (huil)

    Ik ben de site kwijt, ik zocht nog maar kan het nergens vinden...


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    ok, ik zal zelf ook nog eens gaan zoeken

    ik geloof erin en ik praat mezelf steeds in dat ik niet een meisje zie
    maarja ik hoop dat ik ze niet kan zien(cat)


    You can't not look cool with a crossbow.

    @IceWolf kan je misschien iets duidelijker zijn? Zie je dan een meisje? en je hoopt/denkt dat ze blind is?

    ik hoor ze,
    bijna elke avond als ik in bed lig hoor ik een stem mijnnaam roepen,
    ik heb een vriendin die hier ook in gelooft en ik heb haar het verteld.
    ze schrok best wel enzo en ze zei dat ik miscchien moet vragen:'wat is er?'
    dus dat ga ik nu ook doen als ik het weer hoor ik heb er al bijna 2 jaar last van en wil nu wel weten wat er speelt.

    ik heb ook een keer zoiets meegemaakt:
    ik was een jaar of 5, 6 en ik werd wakker, zomaar midden in de nacht.
    en toen schrok ik heel erg, want er stond een man naast me bed.
    ik heb ergens gelezen dat als ze je wakker maken je bang willen maken en het dan meestal kwade geesten zijn. hij llachde ook niet naar me en daarben ik nu dus nog steeds een beetje bang voor.

    ik was toen naar m'n moeder gegaan en diegene beschreven en toen zei ze dat het heel erg op haar opa leek die was overleden en hij was niet echt een lieverdje, laat ik het zo maar zeggen.

    dusjaa ik geloof er ook in en kan ze horen/zien.
    ik heb ook elke avond dan zie ikeen soort van schrim door me kamer gaan.
    ik was toen ik het voor het eerst zag er wel bang voor, maar nu niet meer ik weet dat hij/zij me niks aan wil doen en me wil helpen of ik moet hem/haar helpen!

    dus het is echt niet gek wat je vriendin ziet!


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Celestial schreef:
    Ik geloof erin! :3


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    zou het ook kunnen dat ze van gedaante veranderen? bijvoorbeeld van een vrouw naar een man naar een andere vrouw enz.

    Captain schreef:
    (...)
    Die zin klopt niet. Je mag wat niet vragen?

    Die zin klopt 100 fucking procent.
    Je mag niet vragen waneer je doodgaat.


    Has no one told you she's not breathing?

    mylovestom schreef:
    ik hoor ze,
    bijna elke avond als ik in bed lig hoor ik een stem mijnnaam roepen,
    ik heb een vriendin die hier ook in gelooft en ik heb haar het verteld.
    ze schrok best wel enzo en ze zei dat ik miscchien moet vragen:'wat is er?'
    dus dat ga ik nu ook doen als ik het weer hoor ik heb er al bijna 2 jaar last van en wil nu wel weten wat er speelt.

    ik heb ook een keer zoiets meegemaakt:
    ik was een jaar of 5, 6 en ik werd wakker, zomaar midden in de nacht.
    en toen schrok ik heel erg, want er stond een man naast me bed.
    ik heb ergens gelezen dat als ze je wakker maken je bang willen maken en het dan meestal kwade geesten zijn. hij llachde ook niet naar me en daarben ik nu dus nog steeds een beetje bang voor.

    ik was toen naar m'n moeder gegaan en diegene beschreven en toen zei ze dat het heel erg op haar opa leek die was overleden en hij was niet echt een lieverdje, laat ik het zo maar zeggen.

    dusjaa ik geloof er ook in en kan ze horen/zien.
    ik heb ook elke avond dan zie ikeen soort van schrim door me kamer gaan.
    ik was toen ik het voor het eerst zag er wel bang voor, maar nu niet meer ik weet dat hij/zij me niks aan wil doen en me wil helpen of ik moet hem/haar helpen!

    dus het is echt niet gek wat je vriendin ziet!

    Je moet hem naar het licht sturen.


    Has no one told you she's not breathing?

    hoe is dat dan mogelijk? Het meisje wat mijn vriendin soms ziet verdwijnt voor dat ze wat kan zeggen

    Je wilt haar toch niet wegsturen?


    Has no one told you she's not breathing?