• De stelling van vandaag luidt:
    Er wordt op scholen weinig gedaan aan pesterijen

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    en anders gaat het buiten school wel door!:@

    CoconutChoco schreef:
    eens, bij mij op school zien de leraren het vaak niet eens. En als ze er wat van merken, geven ze alleen een stomme waarschuwing die nauwelijks helpt. Ze gaan er toch weer mee door..


    Love isn't blind, It's retarded.

    ligt aan de school.
    Basisschool -te weinig
    middelbare -genoeg


    Life is hard, just break it with your head <3

    Sleutelbloem schreef:
    EENS!, anders was ik nooit gepest


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    eens. op mijn vorige school was het echt erg... iedereen (leraars inclusief) wisten dat ik gepest werd, ze wisten door wie, en ze deden er niets aan! de f*cking bastars!

    op de school waar ik nu zit word er gelukkig wel meer aan gedaan.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    eens
    als ze het zien zeggen ze alleen dat de pesters op moeten houden en niet meer, ik vind dat niet kunnen want dat deden ze ook bij mij en dat doet egt pijn!


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    100% eens


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Ligt aan de school zelf.(joehoe)


    I´m nothing special.

    Bij ons op school niet. Wij hebben veschillende mensen met wie mensen die worden gepest en pesters moeten komen

    ZElf moet ik elke maand daar komen omdat ik blijkbaar dus iemand gepest had O.o

    Eens
    als ze je op school niet kunnen pakken gaan ze wel verder naar school. ondanks dat het niet op school is hoort het er wel bij vindt ik.


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Eens.
    Alleen op mijn school nu word pesten hard aangepakt (:


    What is it, Eren?

    Helemaal mee eens !!


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    100 procent eens !


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Op heel veel scholen is dit inderdaad zo. Maar onze school (Amadeus Lyceum) heeft een heel streng pestbeleid. Als er maar kleine singalen worden opgevangen van pesten worden er gesprekken gevoerd. Natuurlijk gebeuren er dan dingen na schooltijd, maar dit word in mijn eigen ervaringen aangepakt. Ik zeg niet dat er helemaal niet gepest wordt, maar als school er eenmaal vanaf weet word het echt goed aangepakt.


    put it up, drop it low and break it off.

    bij mij op school niet


    bieber fever