• Waarom haten jullie twilight zo? Voor zo ver ik kan zien zijn er heel weinig gelijkenissen, misschien zelfs geen. Dus, wat is nu eigenlijk de reden?
    Ik zeg nu ook niet dat alle Harry Potter fans Twilight haters zijn, begrijp me niet verkeerd.
    het viel me gewoon op dat er zó veel haters uit de HP-fan hoek komen, ik bedoel maar, je kan niet op bv. Facebook op een Harry Potter fanpagina komen of er staan foto's/post's op waarbij Twilight word beledigd. Ook hier op de HP-foto topics.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2011 - 18:53 ]


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Ik haat Twilight niet?
    Maar ik kan wel snappen dat het als een soort rivaliteit voelt ;'p Het zijn twee ontzettende bestsellers.

    Maar ik vond Harry Potter mooier geschreven, maar Twilight wat volwassener.

    Toch blijft Harry Potter leuker ^^
    Al mag Twilight er wezen n_n


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Crusoe schreef:
    Ik hou van Harry Potter en Twilight :Y)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Celestial schreef:
    I'm a Harry Potter fan und a Twilight fan. -proud-


    dead is easy, life's harder. ~

    Fan van beide, maar het meest van de Hongerspelen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Omdat ik niet kan begrijpen dat Twilight even populair kan worden als HP :'D. Ik vind HP gewoon veel beter, zie; leukere personages, originelere verhaallijn (Twilight lijkt ongelooflijk veel op Vampire Diaries, ik schrok er gewoon van), een betere schrijfstijl en een beter uitgedacht plot (vooral vanwege het feit dat er dingen voorkomen die plots in latere boeken heel belangrijk blijken te zijn, dat is echt knap). Maar dat zijn mijn redenen om HP gewoon beter te vinden, alhoewel Twilight leuk geweest wás als de personages niet zo vervelend waren.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Crusoe schreef:
    Ik hou van Harry Potter en Twilight :Y)


    Let us die young or let us live forever.

    Celestial schreef:
    I'm a Harry Potter fan und a Twilight fan. -proud-


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Memphis schreef:
    Omdat ik niet kan begrijpen dat Twilight even populair kan worden als HP :'D. Ik vind HP gewoon veel beter, zie; leukere personages, originelere verhaallijn (Twilight lijkt ongelooflijk veel op Vampire Diaries, ik schrok er gewoon van), een betere schrijfstijl en een beter uitgedacht plot (vooral vanwege het feit dat er dingen voorkomen die plots in latere boeken heel belangrijk blijken te zijn, dat is echt knap). Maar dat zijn mijn redenen om HP gewoon beter te vinden, alhoewel Twilight leuk geweest wás als de personages niet zo vervelend waren.


    I agree.
    Want de delen 1 tot en met 7 hebben allemaal invloed op elkaar en worden goed uitgedacht. En kom op; Voldemort is de meest geniale persoon die is gecreeërd! Eh, slang. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Celestial schreef:
    I'm a Harry Potter fan und a Twilight fan. -proud-


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Eerst was ik HP-Hater (vorig jaar, sjee toen was ik echt dom, dat gedeelte heb ik uit mijn geheugen geband met "Obliviate") en Twilight-lover.
    Ik vind alleen HP veel beter geschreven en de wereld is veel groter, meer mijn smaak. Ik begin glinsterende vampiers steeds meer stom te vinden, maar ik haat Twilight niet. Ik vind het alleen niet meer zo leuk.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik houd van beide. Maar Harry Potter zal altijd hoger aangeschreven staan omdat ik met Harry Potter ben opgegroeid, en niet met Twilight.


    Alleen maar tranen van geluk

    Memphis schreef:
    Omdat ik niet kan begrijpen dat Twilight even populair kan worden als HP :'D. Ik vind HP gewoon veel beter, zie; leukere personages, originelere verhaallijn (Twilight lijkt ongelooflijk veel op Vampire Diaries, ik schrok er gewoon van), een betere schrijfstijl en een beter uitgedacht plot (vooral vanwege het feit dat er dingen voorkomen die plots in latere boeken heel belangrijk blijken te zijn, dat is echt knap). Maar dat zijn mijn redenen om HP gewoon beter te vinden, alhoewel Twilight leuk geweest wás als de personages niet zo vervelend waren.


    Alis volat propriis.

    Snap ik niet, want Robert speelt in beide.


    Food.

    Emerge schreef:
    Snap ik niet, want Robert speelt in beide.

    Waarom gaat het nu over RP? =P

    [ bericht aangepast op 1 juli 2011 - 17:39 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Captain schreef:
    Ik haat Twilight niet omdat ik van Harry Potter houd, hoor. Twilight-boeken zijn op zich hele goede boeken, maar de films zijn gewoon een wereldramp omdat ze echt talentloos gemaakt zijn en ze verpesten het idee dat ik had van de boeken. (:


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.