• Waarom haten jullie twilight zo? Voor zo ver ik kan zien zijn er heel weinig gelijkenissen, misschien zelfs geen. Dus, wat is nu eigenlijk de reden?
    Ik zeg nu ook niet dat alle Harry Potter fans Twilight haters zijn, begrijp me niet verkeerd.
    het viel me gewoon op dat er zó veel haters uit de HP-fan hoek komen, ik bedoel maar, je kan niet op bv. Facebook op een Harry Potter fanpagina komen of er staan foto's/post's op waarbij Twilight word beledigd. Ook hier op de HP-foto topics.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2011 - 18:53 ]


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Crusoe schreef:
    Ik hou van Harry Potter en Twilight :Y)

    Tortuga schreef:
    Ik zie geen link tussen het wel leuk vinden van Harry Potter en het niet leuk vinden van Twilight.

    Dat is hetzelfde als dat je zou zeggen: "Waarom haat jij peren? Je lust wel aardbeien!" :]

    En inderdaad.. :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Tortuga schreef:
    Ik zie geen link tussen het wel leuk vinden van Harry Potter en het niet leuk vinden van Twilight.

    Dat is hetzelfde als dat je zou zeggen: "Waarom haat jij peren? Je lust wel aardbeien!" :]



    Authors schreef:
    Gewoon, ik vind Harry Potter leuker dan Twilight. Meer actie, het is complexer, men wordt niet in 1, 2, 3 verliefd, maar doet het rustig aan. Ik vind het verhaal van HP veel beter uitgewerkt (:


    8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik ben niet echt een HP fan, maar ben er wel mee opgegroeid. Vind het veel fantasierijker en geloofwaardiger/leuker als Twilight. Twilight is in mijn ogen te overduidelijk de droom van een vrouw, die dat opgeschreven heeft en daarmee bekend is geworden. Het eerste deel van het boek vond ik nog redelijk, ondanks de glinsteringen, de houding van Bella en andere dingen. De boeken die ik daarna gelezen heb (om oprecht achter m'n mening kunnen te staan) bevestigden dat gevoel alleen maar en ik vind het gewoon echt niet veel bijzonders. Het is echt gewoon een hype, maar ik loop er niet warm voor.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ze doelt op het Harry Potter Vs. Twilight Topic


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Tortuga schreef:
    Ik zie geen link tussen het wel leuk vinden van Harry Potter en het niet leuk vinden van Twilight.

    Dat is hetzelfde als dat je zou zeggen: "Waarom haat jij peren? Je lust wel aardbeien!" :]

    Nee, het viel me gewoon op dat er zó veel haters uit de HP-fan hoek komen, ik bedoel maar, je kan niet op bv. Facebook op een Harry Potter fanpagina komen of er staan foto's/post's op waarbij Twilight word beledigd.


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Captain schreef:
    Ik haat Twilight niet omdat ik van Harry Potter houd, hoor. Twilight-boeken zijn op zich hele goede boeken, maar de films zijn gewoon een wereldramp omdat ze echt talentloos gemaakt zijn en ze verpesten het idee dat ik had van de boeken. (:


    ~brrrrrrrrrrrrr~

    Endlich schreef:
    (...)
    Nee, het viel me gewoon op dat er zó veel haters uit de HP-fan hoek komen, ik bedoel maar, je kan niet op bv. Facebook op een Harry Potter fanpagina komen of er staan foto's/post's op waarbij Twilight word beledigd.

    Ik denk dat dat komt omdat Robert Pattinson in allebei heeft gespeeld :'D


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik haat Twilight niet. Maar vergelijken bij Anne Rice's vampiers zijn Edward en zijn groepje maffo's grote sukkels :Y) I mean: wie sparkelt er nou in zonlicht? Vampiers horen te branden :']


    Caution first, always.

    Captain schreef:
    Ik haat Twilight niet omdat ik van Harry Potter houd, hoor. Twilight-boeken zijn op zich hele goede boeken, maar de films zijn gewoon een wereldramp omdat ze echt talentloos gemaakt zijn en ze verpesten het idee dat ik had van de boeken. (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Authors schreef:
    Gewoon, ik vind Harry Potter leuker dan Twilight. Meer actie, het is complexer, men wordt niet in 1, 2, 3 verliefd, maar doet het rustig aan. Ik vind het verhaal van HP veel beter uitgewerkt (:


    There's power in the words you whisper.

    Celestial schreef:
    I'm a Harry Potter fan und a Twilight fan. -proud-


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik houd wel van allebei maar kom op wees eerlijk? Die Twilight films zijn crap.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Crusoe schreef:
    Ik hou van Harry Potter en Twilight :Y)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Endlich schreef:
    (...)
    Nee, het viel me gewoon op dat er zó veel haters uit de HP-fan hoek komen, ik bedoel maar, je kan niet op bv. Facebook op een Harry Potter fanpagina komen of er staan foto's/post's op waarbij Twilight word beledigd.

    xD
    dat is gewoon voor de fun :3


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."