• Ik wil dus volgend jaar heel graag in een donkere kleur trouwen, waarschijnlijk zwart en ik zag net deze jurk ... En ik ben denk ik op slag verliefd nu! :9~



    Wat vinden jullie? ^^


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sevenfold schreef:
    Ja, zoiets. Ze was er meer niet dan wel. :')
    Ze kan niet eens genieten van der eigen bruiloft -.-

    Ik wil in het paars trouwens, geen wit voor mij. Mag ook trouwens niet eens meer, wit betekent toch dat je nog puur bent? (joehoe)


    -

    Holy shit. (wedding)

    Ik zou MET die jurk trouwen denk ik!


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Genius schreef:
    Ik wil in het paars trouwens, geen wit voor mij. Mag ook trouwens niet eens meer, wit betekent toch dat je nog puur bent? (joehoe)


    Jup. [Puur/enkel] Wit staat voor maagdelijkheid. Bij de Turken is het die rode slinger die ze dan omhebben over hun jurk. (:

    SYN schreef:
    Holy shit. (wedding)

    Ik zou MET die jurk trouwen denk ik!

    Eindelijk iemand die me écht snapt! <3

    [ bericht aangepast op 2 juli 2011 - 15:54 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik vind hem heeel mooi! Maar toch wil ik zelf in een witte jurk trouwen, gewoon omdat ik dat het best bij mij zelf vind passen. (krul)(krul)


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    Je weet nu wel dat je deze jurk écht moet gaan kopen he (wbw)


    -

    Genius schreef:
    Je weet nu wel dat je deze jurk écht moet gaan kopen he (wbw)


    Of in ieder geval iets dat er (heel erg) op lijkt, i.v.m de kosten ... We betalen alles zelf. :'D
    Misschien moet ik Sebas morgen heel lief aankijken op 't juiste moment ... Die wil vást mijn trouwjurk ontwerpen (in ruil voor heel veel reclame :'D). (bloos)
    Ik wil 'mmmm nu. ;____;


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sevenfold schreef:
    (...)

    Of in ieder geval iets dat er (heel erg) op lijkt, i.v.m de kosten ... We betalen alles zelf. :'D
    Misschien moet ik Sebas morgen heel lief aankijken op 't juiste moment ... Die wil vást mijn trouwjurk ontwerpen (in ruil voor heel veel reclame :'D). (bloos)
    Ik wil 'mmmm nu. ;____;

    Ga mensen fotograferen voor geld *O*


    -

    raplove schreef:
    (...)

    AGREE.

    Mensen zeggen dat als je in het rood wil trouwen in je verleden hoer moet zijn geweest. Maar ik wil heel graag in het rood trouwen.

    En ik geef daar weer een eigen bekennis aan.


    Oh fijn me ma wilt volgend jaar in rood trouwen XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    (...)

    Oh fijn me ma wilt volgend jaar in rood trouwen XD


    Ach ze moet er zich niets van aantrekken.

    Genius schreef:
    (...)
    Ga mensen fotograferen voor geld *O*


    Daar wil ik wel later in 't jaar mee beginnen, maar dan moet ik eerst een nieuwe portfolio opbouwen waarmee ik mensen kan lokken. Heb trouwens al een deel van de foto's op m'n site gezet. *O*


    Fellatio schreef:
    (...)

    Oh fijn me ma wilt volgend jaar in rood trouwen XD


    Ach, 't ligt er maar aan waar je in gelooft of wilt geloven en waar jij waarde aan hecht. Zwart is toch voor Nederlanders een rouwkleur? So what, ik ga ook in 't zwart. Ik vind het gewoon een hele mooie kleur, zeker voor zoiets en ik ga toch echt niet dood of iets ergs doen, maar juist een heel bijzonder (voor mij dan) feest geven! *O*


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Damn, die is echt wauw.


    rise and fall of my pants

    Als je deze jurk gaat kopen wil ik je wel een beetje doneren hahaha. Niet dat je dan alsnog ver komt, maar ach :')


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    ReinaxRamos schreef:
    Als je deze jurk gaat kopen wil ik je wel een beetje doneren hahaha. Niet dat je dan alsnog ver komt, maar ach :')



    Hahaha, das lief. Misschien als heel Q meedraagt dat we er komen. :'D
    Maar goed, dat wordt gewoon heel hard sparen en misschien ietsjes later trouwen dan gehoopt om alles rond te kunnen krijgen. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Mudblood schreef:
    Ik denk meteen aan de kaft van het boek Fallen. :'D


    Same here, hahah.


    Love isn't blind, It's retarded.