• Ik wil dus volgend jaar heel graag in een donkere kleur trouwen, waarschijnlijk zwart en ik zag net deze jurk ... En ik ben denk ik op slag verliefd nu! :9~



    Wat vinden jullie? ^^


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Likes schreef:
    Als ik heel eerlijk ben vind ik em verschrikkelijk :x
    in het wit zou ik em mooier vinden.


    In het wit is het nog steeds dezelfde jurk? Draag jij ook nooit zwarte truitjes of broeken dan? Ik snap niet waarom zwart altijd prima is, behalve als iemand er in wilt trouwen. :')

    Nou doe ik het toch wel, maar ik vind dat zo verwarrend en gewoon nogal stom. :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Die vind ik eigenlijk wel mooi :'D

    De jurken van Vera Wang vind ik trouwens ook altijd wel mooi. :3


    None but ourselves can free our minds.

    Ik denk dat hij je prachtig zal staan omdat jij er precies het type er voor bent. Ik vind het ook een prachtige jurk ;D


    SLOAN.

    Herondale schreef:
    Ik denk dat hij je prachtig zal staan omdat jij er precies het type er voor bent. Ik vind het ook een prachtige jurk ;D


    <3


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik snap niet waarom iedereen wit beter vind. Bij de bruiloft van me zus gaat ze wss alleen der laatse jurk wit doen en de andere 2 jurken een andere kleur die ze zelf mooi vind :3

    ILoveLilian schreef:
    Ik snap niet waarom iedereen wit beter vind. Bij de bruiloft van me zus gaat ze wss alleen der laatse jurk wit doen en de andere 2 jurken een andere kleur die ze zelf mooi vind :3


    Ben jij toevallig Turks? Want bij Turkse bruiloften zie ik altijd meerdere jurken voorbij komen. :'D
    Die zijn vaak ook echt héél erg mooi en in allerlei leuke, felle, mooie kleurtjes!


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sevenfold schreef:
    (...)

    Ben jij toevallig Turks? Want bij Turkse bruiloften zie ik altijd meerdere jurken voorbij komen. :'D
    Die zijn vaak ook echt héél erg mooi en in allerlei leuke, felle, mooie kleurtjes!
    Nope Marokkaans turken doen vaak alleen 1 jurk lol rood met wit. Wij zijn diegene die heel vele jurken dragen lol. Hhaha ja van die felle kleurtjes klopt wel.

    Words schreef:
    Die vind ik eigenlijk wel mooi :'D

    De jurken van Vera Wang vind ik trouwens ook altijd wel mooi. :3

    Ik ook! Maar ik wil liever niet trouwen, en als ik ooit toch ga trouwen wil ik het liever in het zwart of bordeauxrood.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    ILoveLilian schreef:
    (...)Nope Marokkaans turken doen vaak alleen 1 jurk lol rood met wit. Wij zijn diegene die heel vele jurken dragen lol. Hhaha ja van die felle kleurtjes klopt wel.


    Nou, jullie Marokkanen overdrijven 't meer als de Turken! Haha, ik heb bruiloften bij allebei gezien en de Turken gaan vaak wel in wit met rood, maar daarna hebben ze meestal nog 1 of 2 andere mooie jurken.
    Ik heb wel één Marokkaanse bruiloft meegemaakt waar dat meisje 7 jurken had! En ze heeft ze allemaal aangehad! ._.
    Kom ik met m'n enkele jurk waar ik nu naast m'n reis naar Nieuw Zeeland het hele jaar voor kan gaan sparen. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sevenfold schreef:
    (...)

    Nou, jullie Marokkanen overdrijven 't meer als de Turken! Haha, ik heb bruiloften bij allebei gezien en de Turken gaan vaak wel in wit met rood, maar daarna hebben ze meestal nog 1 of 2 andere mooie jurken.
    Ik heb wel één Marokkaanse bruiloft meegemaakt waar dat meisje 7 jurken had! En ze heeft ze allemaal aangehad! ._.
    Kom ik met m'n enkele jurk waar ik nu naast m'n reis naar Nieuw Zeeland het hele jaar voor kan gaan sparen. :'D

    Hhaahhaahahah bij ons in de familie is het niet meer dan 3 jurken. Maar ja sommige mensen doen wel heel veel jurken om te gaan pronken met wat ze hebben. Maar het is ook zo bij ons als je een bruiloft geeft en het groot aanpakt dat het dan echt groot groot moet zijn. Sowieso als ik ooit ga trouwen wil ik niet meer dan 3 jurken haha. Omg 7 jurken. Trouwjurken van ons zijn zo zwaar hoe the hell is haar dat gelukt 0_0

    Ik kan er maar 1 verklaring voor bedenken: Speed :'D

    - Ze leek er wel behoorlijk gestrest door hoor :'D-

    [ bericht aangepast op 2 juli 2011 - 15:24 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sevenfold schreef:
    Ik kan er maar 1 verklaring voor bedenken: Speed :'D

    - Ze leek er wel behoorlijk gestrest door hoor :'D-

    Sjeez, ik was ene keer bruidmeisje bij de bruiloft van me nicht. Ze kon der eerste jurk niet eens aan en ze had nog 2 andere te gaan. Volgens mij moest dat meisje om de half uur ene andere jurk aan?

    Ja, zoiets. Ze was er meer niet dan wel. :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sevenfold schreef:
    Maar waarom willen de meesten zo graag in het wit? Oké, traditie, maar het is al traditioneel genoeg als je gáat trouwen (en dat weet te blijven) in deze tijd ... Denken jullie jezelf nooit buiten de box, in andere kleuren en omgevingen? Waar zwart geen doodse kleur is, maar precies wat jij wilt dat het betekent?


    AGREE.

    Mensen zeggen dat als je in het rood wil trouwen in je verleden hoer moet zijn geweest. Maar ik wil heel graag in het rood trouwen.

    En ik geef daar weer een eigen bekennis aan.

    Betrayal schreef:
    Ik vind die jurk heel mooi!
    Maar voor een bruiloft is die jurk voor mij te donker. (:


    All I wanna do is lose control