• Ik wil dus volgend jaar heel graag in een donkere kleur trouwen, waarschijnlijk zwart en ik zag net deze jurk ... En ik ben denk ik op slag verliefd nu! :9~



    Wat vinden jullie? ^^


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik zou liever in het crème kleurig trouwen, maar al bij al is het inderdaad een heel mooie jurk!


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Dat is echt een geweldig mooie jurk... <3


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    OOO mooi,
    maar ik wil denk wel in het wit trouwen.
    Maar nu ik die jurk zie weet ik het niet meer zeker:O


    Being yourself is just like breathing, so take the easiest way and don't pretend like your some one else

    Postcards schreef:
    Ik zou liever in het crème kleurig trouwen, maar al bij al is het inderdaad een heel mooie jurk!


    effort never betrays you

    woow, echt heel mooi!


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Postcards schreef:
    Ik zou liever in het crème kleurig trouwen, maar al bij al is het inderdaad een heel mooie jurk!


    Kill them with kindness.

    Ik wil niet in het donker trouwen, ik vind witte bruidsjurken veel mooier


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Astronauts schreef:
    Omg it's gorgeous! _O_


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Die jurk is echt heel erg mooi!
    De ouders van mijn vriendinnen zijn ook in het zwart getrouwd, ik zou het zelf ook graag willen.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2011 - 13:47 ]

    Supermooi! :3
    maar zelf zou ik denk ik een andere kleur willen dragen (krul)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Maar waarom willen de meesten zo graag in het wit? Oké, traditie, maar het is al traditioneel genoeg als je gáat trouwen (en dat weet te blijven) in deze tijd ... Denken jullie jezelf nooit buiten de box, in andere kleuren en omgevingen? Waar zwart geen doodse kleur is, maar precies wat jij wilt dat het betekent?


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Echt iets voor jou, denk ik :'D

    Ik vind 'm prachtig (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Als ik heel eerlijk ben vind ik em verschrikkelijk :x
    in het wit zou ik em mooier vinden.


    Believe in yourself, change the world.

    Het is wel een mooie jurk, maar niet voor een bruiloft (vind ik).. ik zou toch liever in wit trouwen. ;3


    It's time to be happy again.

    Sevenfold schreef:
    Maar waarom willen de meesten zo graag in het wit? Oké, traditie, maar het is al traditioneel genoeg als je gáat trouwen (en dat weet te blijven) in deze tijd ... Denken jullie jezelf nooit buiten de box, in andere kleuren en omgevingen? Waar zwart geen doodse kleur is, maar precies wat jij wilt dat het betekent?


    Omdat ik witte jurken mooi vind. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking