• Ik wil dus volgend jaar heel graag in een donkere kleur trouwen, waarschijnlijk zwart en ik zag net deze jurk ... En ik ben denk ik op slag verliefd nu! :9~



    Wat vinden jullie? ^^


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Iedereen zit wel te zeiksnorren dat zwart een rouwkleur is en dat wit de traditionele kleur is. Maar he, tradities zijn om te breken, en je moet trouwen in een jurk waar jij je prettig in voelt en als dat dus niet zo is bij de kleur wit dan houdt het op.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    ReinaxRamos schreef:
    Iedereen zit wel te zeiksnorren dat zwart een rouwkleur is en dat wit de traditionele kleur is. Maar he, tradities zijn om te breken, en je moet trouwen in een jurk waar jij je prettig in voelt en als dat dus niet zo is bij de kleur wit dan houdt het op.


    I agree, bedankt.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sevenfold schreef:
    (...)

    I agree, bedankt.

    Gewoon doen waar jij je goed in voelt. Al trouw je in je blote kont, het is jou bruiloft, dus jij moet lekker doen waar je zin in hebt _O_


    ars moriendi

    Tortuga schreef:
    (...)
    Gewoon doen waar jij je goed in voelt. Al trouw je in je blote kont, het is jou bruiloft, dus jij moet lekker doen waar je zin in hebt _O_


    Hoe wist je dat dat mijn back-up plan is?_O_


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Memphis schreef:
    Neh, niet mijn ding. Ik wil niet trouwen ik het zwart, ik neem gewoon wit of crème kleurig, mocht ik ooit trouwen (A)

    Betrayal schreef:
    Ik vind die jurk heel mooi!
    Maar voor een bruiloft is die jurk voor mij te donker. (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Omg, ik ben zo verliefd op die jurk! :9~
    Zelf ga ik later denk ik in een blauwe met zilveren lint trouwen, wit vind ik ook zo standaard.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Die jurk is echt nice :9~


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Wauw die is echt mooi!


    Inspiration can hit you any time

    ps. die mensen zijn gewoon jaloers dat jij zo'n goeie smaak hebt :9
    je maakt me aan het twijfelen, of ik toch in zwart ga (ooit)
    maar wss zal het me niet staan omdat het me nog witter laat lijken dan ik al ben.
    ik wil naderhand wel foto's :9


    If you really believe in yourself, you don't have to bring other people down • Quinn Fabray | Glee

    Ik vind hem heeel mooi :3


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Ik vind 'm mooi, maar zelf zou ik denk ik ook voor wit gaan.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2011 - 11:19 ]


    Before you start pointing, make sure your hands are clean. - Bob Marley

    Die is echt heel vet! Maar ik weet niet of ik in zwart zou willen trouwen.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Hij is echt super! Ikzelf zou voor (gebroken)wit gaan. Maar als jij in zwart wilt trouwen is deze écht geweldig. :Y)


    To infinity and beyond •

    Ik wil helemaal niet gaan trouwen, maar ik denk dat deze jurk je fantastisch zal staan. <3


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.