• Naam:
    Chantou

    Leeftijd:
    12

    Bijnamen:
    -Chan
    -Chanii
    -Rotkind
    -Jaja ,hou je bek nu maar,ik snapte hem al na de 2de keer [Mijn Favoriet XD]
    -Komkommerkind
    -Blije Meelbal
    -Gek kind


    Hobby's:
    Slapen,Zingen,Lachen xD

    Kort iets over xdreamxOn:
    HoiiHoii , ik ben duss Chantou, en hier 12 jaar geleden op dese aardbol gedropt in een plaatsje genaamt Enschede,, Ik heb ook een aapje ookwel zusje genoemt met de naam Aischa.
    Ik zit in de 2de van het middelbaar,en omdat ik nog maar 12 ben,bn ik duss ook de jongste van de klas ¬_¬ Ik ga 1 keer per week naar de muziekschool ,wnt ik sit op Zangles. Van mezelf heb ik blond haar, maar ik heb het zwart geverft.
    Ik kan ook moeilijk uiten als ik verdrietig ben en set dan meestal gewoon en nep-glimlach op ensoo , Daarom begon ik ook met schrijven,, OMdat ik op papier mijn gevoelens veel beter kan uiten dan in het echt..
    Ong. een jaar geleden raakte ik in de knoop met mezelf en had vaak ruzie met mn moeder , Maar ik bn best wel gevoelig duss dat trok ik me heel erg aan.
    Om wat me moeder zei en deed even te vergeten begon ik mezelf te snijden..
    DOE IK NIET MEER!!
    Zoals ik al zei ben ik best gevoelig en trek me dan ook snel dingen aan , Als ik iemand naar mij sie kijken en dan seggen : Lelijk fsoo iets in die richting ,, begin ik me gelijk onzeker te voelen ookal heb ik geen flauw idee of se het überhaud over mij hebben. Ik heb een zware lolly verslafing en word altijd aangereden door Opa's [SERIEUS!!]
    Ik ben dan van Bands zoals:
    -Tokio Hotel
    -My chemical Romance
    -Paramore
    -Fall out boy
    -Panic! at the disco
    en gaa zo maar door xD
    Tjaa ,,dit was het wel son beetje denk ik..
    KOrt hè xD
    (A)(baby)

    PS: Op Q kan ik veel beter mezelf zijn dan , En dit is dan ook de enige plek waar ik mn verhalen opzet, Want zelfs mijn vrienden mogen ze niet lezen :$


    Crack a bottle

    Chan<3
    Jij zit toch op Bruggert?? DAAR WAS IK VANDAAG Ö [/moest even [á]]


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Chan<3
    Jij zit toch op Bruggert?? DAAR WAS IK VANDAAG Ö [/moest even [á]]


    JOAH!!! WNR?????
    Ik wil jou in egt sien ¬_¬


    Crack a bottle

    (...)

    JOAH!!! WNR?????
    Ik wil jou in egt sien ¬_¬

    Van uhh.. 11 uur tot 11.45^^
    Bij dat gym-veld xD
    En morgen ga ik mss naar de stad toe [á] Op Fake-piercing-jacht, want ik heb een feest-winkel gevonden^^


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    (...)
    Van uhh.. 11 uur tot 11.45^^
    Bij dat gym-veld xD
    En morgen ga ik mss naar de stad toe [á] Op Fake-piercing-jacht, want ik heb een feest-winkel gevonden^^


    Whaha xD
    Damn ..
    Toen zat ik bij kwt ¬_¬
    Man ,,ik haat kwt ..


    Crack a bottle

    (...)

    Whaha xD
    Damn ..
    Toen zat ik bij kwt ¬_¬
    Man ,,ik haat kwt ..

    KWT? Keuzwwerktijd? Dat is leuk =D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Lieve Chanii!
    Ik hou van jou! (K)


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Lieve Chanii!
    Ik hou van jou! (K)

    Ik ook vn jou :P
    (K)


    Crack a bottle

    (...)
    KWT? Keuzwwerktijd? Dat is leuk =D


    Vind je ??
    OEwh,,ik haat die leraren ,, en er sijn neit genoeg computers ,,en die er wel sijn nemen de jongens altijd in en de helft van wat je moet doen is op de comp en dan krijg je dus je weektaak niet af ,en dan moet je maandag middag terugkomen om alles aftemaken ,, EN dan samen met nog 80 kinderen ,, NOG langer w8ten tot er een computer vrij is ,,
    Jaa hoar ,,SUper :X


    Crack a bottle

    (...)

    Vind je ??
    OEwh,,ik haat die leraren ,, en er sijn neit genoeg computers ,,en die er wel sijn nemen de jongens altijd in en de helft van wat je moet doen is op de comp en dan krijg je dus je weektaak niet af ,en dan moet je maandag middag terugkomen om alles aftemaken ,, EN dan samen met nog 80 kinderen ,, NOG langer w8ten tot er een computer vrij is ,,
    Jaa hoar ,,SUper :X

    Oww, dat suckt =,=
    Maar bij ons is het wel chill^^


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    (...)
    Oww, dat suckt =,=
    Maar bij ons is het wel chill^^


    Ik = blij voor jou xD:P
    Damn ,, Ik gaa morgen ook naar de stad mss.
    Met me vader,,wnt me vriendinne kunne niet fsoo ,,en ik hb geen geld ,, EN hij wel xD
    SLim hè :P


    Crack a bottle

    Ik kan op quizlet ook gewoon mezelf zijn, in de echte wereld doe ik me "fake" voor. Nep smile en hard werken. Kom ik thuis na 25 km te hebben gefiets, drinken hup computer aan. Op Q en alles van me afschrijven. Ik ben bang dat de kinderen me niet accepteren zoals ik echt ben. Dus doe ik maar fake. Een paar jaar geleden had ik geen zelfrespect en vertrouwen meer. Dat liep een beetje uit de hand... Maar alles gaat nu weer goed! :D Ik heb veel jongensvrienden en ben bij hun me leuke 12-jarige ik


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    (...)

    Ik = blij voor jou xD:P
    Damn ,, Ik gaa morgen ook naar de stad mss.
    Met me vader,,wnt me vriendinne kunne niet fsoo ,,en ik hb geen geld ,, EN hij wel xD
    SLim hè :P

    Pfft, nouhou...
    Ik wil jou meeten :Y)
    Dan moet je vader maar wachten [á]


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    (...)
    Pfft, nouhou...
    Ik wil jou meeten :Y)
    Dan moet je vader maar wachten [á]


    Whaha xD


    Crack a bottle

    (...)

    Whaha xD

    >< Jaa, wat?


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    (...)
    >< Jaa, wat?


    Nee ,,nix hoar(A)
    Ik sit er ook niet op te w8te om met me pa gesien te worden ,,alleen kwil nieuwe kleren :X xD
    En nu gaahk ff chips pakke xD


    Crack a bottle