• Daar had ik dus net een vette disuccie over met mijn moeder. Ons gespreksonderwerp kwam ineens op Tom kaulitz en toen hadden we het over zijn vele one-night stands. Zij vind dat sletterig en goedkoop als je dat doet. Maar ik denk niet dat je daar bij nadenkt als je de kans heb om zoiets met je idool te doen. Toch zou ik het niet doen.

    wat vind jij?

    als je dit weer een van mijn vage topics vind reageer dan gewoon niet.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2011 - 22:24 ]

    That's just pathetic.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik zou het niet doen. Hij gaat zijn ego er alleen maar mee op krikken en ik ga me gebruikt voelen. Nah, ik wacht wel tot er een echte lieve jongen voor me is. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Als ik nog maagd was zoals nu. Nee.
    Als ik geen maagd meer was, ja.

    (En als ik een vriendje had of niet, dat weegt ook mee)

    [ bericht aangepast op 6 juli 2011 - 17:39 ]


    SLOAN.

    Memphis schreef:
    Ik zou het niet weten, maar ik denk dat ik het niet zou doen. Ik zou echt zo'n 'gebruikt' gevoel hebben, hoe knap die gast dan wel niet mag zijn, hij hoeft niet zo'n ego te hebben dat hij zomaar met iedereen een onenightstand kan hebben. Flikker op.


    Alis volat propriis.

    Xavi schreef:
    Als ik morgen mijn idool tegenkom zou ik het wel doen, maar als ik een vriendje heb en hem dan tegenkom zou ik braaf van hem afblijven (:


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    lol ik zou het niet doen, vooral om het niets betekend


    As travars

    O, shit. Ik weet het niet.
    Het zou namelijk wel slutty zijn, maar aan de andere kant... Tja.
    Laten we zeggen dat ik de situatie dan goed moet bekijken, voordat ik een besluit neem. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Mudblood schreef:
    O, shit. Ik weet het niet.
    Het zou namelijk wel slutty zijn, maar aan de andere kant... Tja.
    Laten we zeggen dat ik de situatie dan goed moet bekijken, voordat ik een besluit neem. (cat)

    Haha ja nu ik er ook goed over nadenk, als ik single zou zijn, en dan James en Oliver Phelps... :9~ Maar niet zo'n persoon als Tom Kaulitz in ieder geval, niemand die op ONS's kickt ;$


    Alis volat propriis.

    Melusine schreef:
    (...)
    Haha ja nu ik er ook goed over nadenk, als ik single zou zijn, en dan James en Oliver Phelps... :9~ Maar niet zo'n persoon als Tom Kaulitz in ieder geval, niemand die op ONS's kickt ;$

    Haha, tegelijk?! - lol'd -
    Nee, grapje. Maar ik zou ook niet met iemand willen die op ONS's kickt. Dan zou ik zijn ass namelijk heel hard kicken. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik zou ze manhoeren vinden, tenzij ze echt heel erg lekker zijn en ik niet aan de verleiding zou kunnen weerstaan. :Y)


    All was well.

    dubbelpost

    [ bericht aangepast op 10 juli 2011 - 1:04 ]


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Atelophobia schreef:
    Als ik morgen mijn idool tegenkom zou ik het wel doen, maar als ik een vriendje heb en hem dan tegenkom zou ik braaf van hem afblijven (:


    Mee eens.
    Ookal zou ik mijn maagdelijkheid er niet aan willen verliezen.
    Behalve, misschien, kleine uitzondering..: Liam Payne & Harry Styles <33 Hnnnnnngggggggg :9~:9~:9~
    Oh, en ik blijf een zwak punt hebben voor Justin Bieber :$


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    xLiamPayne schreef:
    (...)

    Mee eens.
    Ookal zou ik mijn maagdelijkheid er niet aan willen verliezen.
    Behalve, misschien, kleine uitzondering..: Liam Payne & Harry Styles <33 Hnnnnnngggggggg :9~:9~:9~
    Oh, en ik blijf een zwak punt hebben voor Justin Bieber :$


    Precies.....

    Ik zou het wel doen hoor, vooral als het hubrecht is van destine :)

    ik zou hem skippen...