• Daar had ik dus net een vette disuccie over met mijn moeder. Ons gespreksonderwerp kwam ineens op Tom kaulitz en toen hadden we het over zijn vele one-night stands. Zij vind dat sletterig en goedkoop als je dat doet. Maar ik denk niet dat je daar bij nadenkt als je de kans heb om zoiets met je idool te doen. Toch zou ik het niet doen.

    wat vind jij?

    als je dit weer een van mijn vage topics vind reageer dan gewoon niet.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2011 - 22:24 ]

    Mudblood schreef:
    O, shit. Ik weet het niet.
    Het zou namelijk wel slutty zijn, maar aan de andere kant... Tja.
    Laten we zeggen dat ik de situatie dan goed moet bekijken, voordat ik een besluit neem. (cat)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Cassells schreef:
    Sorry, het is mijn mening maar dat doe je gewoon niet: seks hebben met je idool/celeberty crush. Er zijn waarschijnlijk mensen die er anders over denken maar ik vind het langs de ene kant ook wel onrespectloos: je lichaam aanbieden aan iemand gewoon omdat ze beroemd zijn...

    Vind ik ook. Ik zou het nooit doen, behalve mocht mijn idool echt ooit mijn lief zijn.

    Het is ook respectloos vind ik als artiest dat je dat doet bij fans. Zij weten namelijk dat ze zogezegd iedereen kunnen krijgen omdat ze bekend zijn... Dus ze gebruiken hen eigenlijk.


    Ik wil een tuin vol egels

    Cassells schreef:
    Sorry, het is mijn mening maar dat doe je gewoon niet: seks hebben met je idool/celeberty crush. Er zijn waarschijnlijk mensen die er anders over denken maar ik vind het langs de ene kant ook wel onrespectloos: je lichaam aanbieden aan iemand gewoon omdat ze beroemd zijn...

    Inderdaad. Ik heb al zo'n diepe haat jegens mannen die zich als god wanen en ze daar ook nog eens een handje mee te helpen door mezelf op een presenteerblaadje aan te bieden? No.Fucking.Way. Dan interesseert het me niks of ze miljoenen albums hebben verkocht en met hun kop op elk blaadje staan. I ain't that easy.
    Dit is voor mij een kwestie van zelfwaarde en ik laat me dat niet afnemen door een gast die denkt dat ie elk meisje kan pakken. Ik ga niet het zoveelste nummertje op de teller zijn :Y).


    No growth of the heart is ever a waste

    Nee, Ik wil nog een beetje waardigheid hebben


    All I wanna do is lose control

    Heel eerlijk, ik weet niet hoe ik erop zou reageren. Ik denk dat je dat pas weet als je zelf in die situatie beland. Maar zoals nu zou ik het zowieso niet doen, omdat ik in een relatie zit.


    I love you Tim

    Ligt aan de persoon en aan de situatie.
    Ik bedoel, als ik nog maagd ben, moet ik er over nadenken.. Maar als ik toch geen maagd meer ben en het is een leuk persoon, tsja. Dan zou ik het wel doen denk ik. Sorry hoor, maar ik wil ook mijn pleziertje kunnen hebben. Ik heb genoeg zelfwaarde om mezelf plezier te gunnen. :'D

    Dursley schreef:
    Ligt aan de persoon en aan de situatie.
    Ik bedoel, als ik nog maagd ben, moet ik er over nadenken.. Maar als ik toch geen maagd meer ben en het is een leuk persoon, tsja. Dan zou ik het wel doen denk ik. Sorry hoor, maar ik wil ook mijn pleziertje kunnen hebben. Ik heb genoeg zelfwaarde om mezelf plezier te gunnen. :'D

    Mephobia schreef:
    Als ik morgen mijn idool tegenkom zou ik het wel doen, maar als ik een vriendje heb en hem dan tegenkom zou ik braaf van hem afblijven (:


    I never dream of being a superhero and fighting evil, 'cause in my dreams, i'm often the bad guy

    PureObsessed schreef:
    Heel eerlijk, ik weet niet hoe ik erop zou reageren. Ik denk dat je dat pas weet als je zelf in die situatie beland. Maar zoals nu zou ik het zowieso niet doen, omdat ik in een relatie zit.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    No way.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    uhhm ik weet niet, Misschien ligt aan de situatie denk ik xD


    I lie in my bed, looking at the stars and thought where the hell is my roof!!

    Taize schreef:
    Ik zou het niet doen, denk ik. Maar op zich snap ik ook wel weer dat anderen het wel doen.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    ik vind het onrespect vol als je dat doet...


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Nee, ik vind het té goedkoop om te flikken. Een kusje kan-ie krijgen, maar ik wil seks om de liefde, niet om de seks.


    "Stay beautiful. Keep it ugly."

    PureObsessed schreef:
    Heel eerlijk, ik weet niet hoe ik erop zou reageren. Ik denk dat je dat pas weet als je zelf in die situatie beland. Maar zoals nu zou ik het zowieso niet doen, omdat ik in een relatie zit.


    Dat ja ^^ En zoiezo, ik ga er niet eens moeilijk over doen om er uberhout aan te denken, want de kans dat het gebeurd is echt heel heeel HEEL erg klein. xD


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”