• Mijn oma maakt soms echt van die opmerkingen waarvan ik denk wtf. Gisteren kwam ik binnen, zegt ze tegen me "zo, d'r komt er ook eentje van de wallen!" Terwijl ik er gewoon normaal uitzag. Ik had een panty aan ja, en een rokje. Maar het zat gewoon over m'n kont heen, dus ik weet niet wat ze zeikt. M'n moeder werd ook echt pissed, en dat vond ze raar. Is dit normaal ofzo?


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Wees blij dat je nog oma's hebt.

    dat zouden mijn oma's dus echt nooit tegen mij gezegt hebben ;o


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Ik weet het niet. Misschien dat ze het niet eens is met jouw kledingstijl, maar dat hoeft ze niet zo te uiten, vind ik.


    Felix

    CrazyChicken schreef:
    Ik weet het niet. Misschien dat ze het niet eens is met jouw kledingstijl, maar dat hoeft ze niet zo te uiten, vind ik.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Jah dat vind ik abnormaal!

    Ik denk dat je oma niet zo bij de tijd is qua kleding. (cat)

    Hooligan schreef:
    Wees blij dat je nog oma's hebt.


    Da's miss ook wel zo, maar wat heb je aan zulke?


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Hooligan schreef:
    Wees blij dat je nog oma's hebt.

    Deze reactie vind ik gewoon aandachtsgeil? (cat)


    Let it come and let it be

    Jezus, wat een kutopmerking, zoiets heb je voor je te houden, zelfs als oma zijnde. Ik snap dat je moeder en jij dat niet leuk vonden.


    ars moriendi

    Ja, mijn moeder heeft ook haar subtiele methodes om haar mening over mijn kleding te uiten. (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Deze reactie vind ik gewoon aandachtsgeil? (cat)

    Áándachtsgeil? Meen je die nou? Ik had liever gehad dat mijn oma's dat tegen mij zeiden in plaats van dat ze er niet meer waren. En ik vind het werkelijk kinderachtig van je dat je zoiets aandachtsgeil noemt. Jezus Christus.

    Struggle schreef:
    (...)

    Da's miss ook wel zo, maar wat heb je aan zulke?

    Ja, dat snap ik ook wel. Maar misschien snapt ze zulke dingen niet? Ze komt uit een hele andere eeuw he. Denk daar ook even aan.

    Hooligan schreef:
    (...)
    Áándachtsgeil? Meen je die nou? Ik had liever gehad dat mijn oma's dat tegen mij zeiden in plaats van dat ze er niet meer waren. En ik vind het werkelijk kinderachtig van je dat je zoiets aandachtsgeil noemt. Jezus Christus.

    Ja, dat komt echt zo over van: 'Ik heb géén oma, dus ik ben zieliger.'
    Dat jij het kinderachtig vindt dat ik zoiets 'aandachtsgeil' noem, kan me wat :'D


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Ja, dat komt echt zo over van: 'Ik heb géén oma, dus ik ben zieliger.'
    Dat jij het kinderachtig vindt dat ik zoiets 'aandachtsgeil' noem, kan me wat :'D

    Ja, dat zal het zijn. Oh my god, wat ben jij een kutwijf. Ik heb niet eens woorden voor iemand zoals jij.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2011 - 21:33 ]

    Hooligan schreef:
    (...)
    Ja, dat zal het zijn. Oh my god, wat ben jij een kutwijf. Ik heb niet eens woorden voor iemand zoals jij.


    Doe rustig man.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.