• Mijn oma maakt soms echt van die opmerkingen waarvan ik denk wtf. Gisteren kwam ik binnen, zegt ze tegen me "zo, d'r komt er ook eentje van de wallen!" Terwijl ik er gewoon normaal uitzag. Ik had een panty aan ja, en een rokje. Maar het zat gewoon over m'n kont heen, dus ik weet niet wat ze zeikt. M'n moeder werd ook echt pissed, en dat vond ze raar. Is dit normaal ofzo?


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Hooligan schreef:
    (...)
    Ja, dat zal het zijn. Oh my god, wat ben jij een kutwijf. Ik heb niet eens woorden voor iemand zoals jij.

    Oke calm dowm O.o Tip: Adem in adem uit:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Struggle schreef:
    (...)

    Doe rustig man.

    Oh oke. Het zal wel aan mij liggen, of aan society ofzo, dat het tegenwoordig aandachtsgeil is als je meedeelt dat je geen oma's meer hebt. Ok.

    Hooligan schreef:
    (...)
    Ja, dat zal het zijn. Oh my god, wat ben jij een kutwijf. Ik heb niet eens woorden voor iemand zoals jij.

    LOL


    Me so good.

    Hooligan schreef:
    (...)
    Oh oke. Het zal wel aan mij liggen, of aan society ofzo, dat het tegenwoordig aandachtsgeil is als je meedeelt dat je geen oma's meer hebt. Ok.


    Nee, maar het slaat ook nergens op dat ik blij moet zijn dat ik nog oma's heb als ik zo'n topic maak. Ik vond dit gewoon niet leuk, wil niet zeggen dat ik daar niet blij mee ben..


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Struggle schreef:
    (...)

    Nee, maar het slaat ook nergens op dat ik blij moet zijn dat ik nog oma's heb als ik zo'n topic maak. Ik vond dit gewoon niet leuk, wil niet zeggen dat ik daar niet blij mee ben..

    Nee, maar volgens mij heb je het ook niet van je oma haar kant bekeken. Like, hoe oud is ze? 60/70/80/90? Ze komt uit het tijdperk van de meest vage kleding ever designed.

    Mijn oma was een schat van een mens maar jou oma....

    -verlaat rustig dit topic-

    Hooligan schreef:
    (...)
    Nee, maar volgens mij heb je het ook niet van je oma haar kant bekeken. Like, hoe oud is ze? 60/70/80/90? Ze komt uit het tijdperk van de meest vage kleding ever designed.

    Dan nog kan ze het op een normale manier brengen.

    Ik snap je,ik zou ook echt kwaad worden als mijn oma dat zou doen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Hooligan schreef:
    (...)
    Áándachtsgeil? Meen je die nou? Ik had liever gehad dat mijn oma's dat tegen mij zeiden in plaats van dat ze er niet meer waren. En ik vind het werkelijk kinderachtig van je dat je zoiets aandachtsgeil noemt. Jezus Christus.


    Mijn omas zijn er ook niet meer.

    Maaar soweizo geen van beide had zoiets tegen mij gezegd...

    Oh dat zegt mijn moeder ook wel eens voor de grap. Misschien bedoelde ze het gewoon voor de grap? En zo niet. Ze komen uit een hele andere tijdsperiode dan dat wij komen. Voor hun was wat jij aanhebt/had, misschien hoerig.


    To infinity and beyond •

    Hooligan schreef:
    Wees blij dat je nog oma's hebt.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Hooligan schreef:
    Wees blij dat je nog oma's hebt.


    Zou ik net zeggen.


    I believe they can take anything from me, but they can't succeed in taking my inner peace from me.

    Hooligan schreef:
    (...)
    Ja, dat zal het zijn. Oh my god, wat ben jij een kutwijf. Ik heb niet eens woorden voor iemand zoals jij.

    Dus zij mag jou niet aandachtsgeil noemen maar jij mag haar wel een kutwijf noemen ? Funny...

    Btw, mijn oma zegt zo'n dinges niet, en dat is ook niet echt aardig van je oma en ik zou er ook best kwaad om worden. :3

    [ bericht aangepast op 9 juli 2011 - 22:32 ]


    None but ourselves can free our minds.

    Words schreef:
    (...)
    Dus zij mag jou niet aandachtsgeil noemen maar jij mag haar wel een kutwijf noemen ? Funny...

    Btw, mijn oma zegt zo'n dinges niet, en dat is ook niet echt aardig van je oma en ik zou er ook best kwaad om worden. :3

    Ik heb nooit gezegt dat ze dat niet mocht doen, ik heb alleen gezegt dat het kinderachtig is.

    Hooligan schreef:
    Wees blij dat je nog oma's hebt.


    All I wanna do is lose control

    Hooligan schreef:
    Wees blij dat je nog oma's hebt.


    <3