• Mijn oma maakt soms echt van die opmerkingen waarvan ik denk wtf. Gisteren kwam ik binnen, zegt ze tegen me "zo, d'r komt er ook eentje van de wallen!" Terwijl ik er gewoon normaal uitzag. Ik had een panty aan ja, en een rokje. Maar het zat gewoon over m'n kont heen, dus ik weet niet wat ze zeikt. M'n moeder werd ook echt pissed, en dat vond ze raar. Is dit normaal ofzo?


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ik ben het eens met Hooligan

    Ik zou echt niet boos worden O_o
    Ik zou gewoon keihard lachen.
    Als je eve verder denkt, ze vind gewoon dat je er sexy uitziet.
    NOu een compliment toch?


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ze had het ook netter kunnen zeggen, gewoon, sorry meis maar het staat niet echt. Maar niet z'n reactie dat is klote voor je..


    What is youre favo scary movie?

    Kwak (krul)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    OffTheRecord schreef:
    Ach, de oma's van tegenwoordig...echt erg gewoon
    Laatst was ik op de trouw van mijn zus...
    Ik zat aan tafel over mijn twee oma's, begonnen ze plots tegen elkaar te praten over de grootte van mijn borsten:S
    Terwijl ik dan over hun zat...
    Ik had echt zoiets van Komop, dit doe je toch niet?!


    Omg. Okee, dat is nog 10 keer erger dan dit xD


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Als je zegt dat je geen oma's meer hebt is dat daan aandacht trekken?

    Ik heb ik totaal (opa's én oma's) nog 1 oma en ik heb geen enkele ooit in het echt gezien. Trek ik nu dan aandacht?


    All I wanna do is lose control

    Sacrifices schreef:
    Ik denk dat je oma niet zo bij de tijd is qua kleding. (cat)


    I was an angel living in the garden of evil

    underwaterr schreef:
    Ik ben het eens met Hooligan

    Ik zou echt niet boos worden O_o
    Ik zou gewoon keihard lachen.
    Als je eve verder denkt, ze vind gewoon dat je er sexy uitziet.
    NOu een compliment toch?


    Nee, want ze zei zelf dat ze het lelijk vond tegen m'n moeder.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    DreamHead schreef:
    Als je zegt dat je geen oma's meer hebt is dat daan aandacht trekken?

    Ik heb ik totaal (opa's én oma's) nog 1 oma en ik heb geen enkele ooit in het echt gezien. Trek ik nu dan aandacht?


    Nee hoor, ik snap die reacties ook niet. Ik heb niets meer over en ik weet wel dat ik soms wel eens klaagde over dat ik weer naar mijn oma toe moest, nu heb ik daar gewoon spijt van. Niets niet aandacht trekken, maar het is een naar gevoel als je spijt hebt van iets tegenover iemand die dood is, want dat kan je niet meer terugdraaien. Daarom probeer vooral niet boos te worden op grootouders, want eerlijk is eerlijk, ze hebben niet meer een heel leven voor zich.


    I believe they can take anything from me, but they can't succeed in taking my inner peace from me.

    Hooligan schreef:
    Wees blij dat je nog oma's hebt.

    x'D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Mijn oma zou dat niet eens over haar lippen krijgen.
    Ze vindt me juist een heilig boontje, haha. :'D
    Maar die opmerking van 'Wees blij dat je nog oma's hebt' vond ik een beetje raar. Net alsof je iemand ervan beschuldigt dat diegene oma's heeft, terwijl de ander ze dolgraag zou willen hebben.
    Straaaange. Bellatrix Lestrange


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Uley schreef:
    Dat is gewoon kinderachtig van haar. Woont ze soms onder een steen? (:
    Als ze nog gewoon buiten komt moet het toch wel opvallen dat veel meisjes er zo bij lopen, en het dus gewoon heel normaal is.

    Om nou te zeggen 'wees blij dat je een oma hebt' is niet echt mijn eerst reactie. Dan kun je zo wel overal over gaan dneken. Komt er iemand met een topic over een irritant broertje of zusje. Hun reactie gelijk: 'Wees blij dat je een broertje/zusje hebt!' Beetje kinderachtig vind ik dat (:
    Want het gaat er namelijk niet om dat je nog een oma hebt, maar over haar gedrag tegen over jou. (:


    Je haalt me de woorden uit de mond. _O_


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    oudjes kunnen soms echt bitchy zijn(cat)
    mijne zouden dat niet zeggen, iig niet op zo'n manier hehehh


    T O K I O H O T E L < 3

    DreamHead schreef:
    Als je zegt dat je geen oma's meer hebt is dat daan aandacht trekken?

    Ik heb ik totaal (opa's én oma's) nog 1 oma en ik heb geen enkele ooit in het echt gezien. Trek ik nu dan aandacht?

    nee, maar zij zei het gewoon op zo'n manier van wel aandachtstrekken (:


    T O K I O H O T E L < 3

    Kan die discussie hier ophouden? Mijn topic ging over dat wat mijn oma zei, en niet over een oma hebben of niet.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    mijn oma zou niet eens de kans krijgen om dat te zeggen als mijn vader of moeder erbij zou zijn!!!>__<

    en nee... ik vind dat niet echt normaal als je oma dat tegen je zegt


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James