• Mijn oma maakt soms echt van die opmerkingen waarvan ik denk wtf. Gisteren kwam ik binnen, zegt ze tegen me "zo, d'r komt er ook eentje van de wallen!" Terwijl ik er gewoon normaal uitzag. Ik had een panty aan ja, en een rokje. Maar het zat gewoon over m'n kont heen, dus ik weet niet wat ze zeikt. M'n moeder werd ook echt pissed, en dat vond ze raar. Is dit normaal ofzo?


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ah, dat is vlauw =.=
    Dat verwacht ik eigenlijk neit van oma's als je het met mijnevergelijkt xd
    Mijn vriendin heeft een oma, die zegt dat ze dik is enzo,, i mean 'WTF' ze is helemaal niet dik. Ze is 1.56 ofzo en weegt 42,,, o.O


    We're all mad here.

    Mijn moeder zegt ook de hele tijd dat ze het voorschut vind wat ik aan heb, en dat ze me net een del vind, als ik een keer zo'n hoog zwart taillerokje aan heb.
    Nou serieus doe toch normaal.
    Zo irritant!


    I'm in love with you and all your little things

    Dat is gewoon kinderachtig van haar. Woont ze soms onder een steen? (:
    Als ze nog gewoon buiten komt moet het toch wel opvallen dat veel meisjes er zo bij lopen, en het dus gewoon heel normaal is.

    Om nou te zeggen 'wees blij dat je een oma hebt' is niet echt mijn eerst reactie. Dan kun je zo wel overal over gaan dneken. Komt er iemand met een topic over een irritant broertje of zusje. Hun reactie gelijk: 'Wees blij dat je een broertje/zusje hebt!' Beetje kinderachtig vind ik dat (:
    Want het gaat er namelijk niet om dat je nog een oma hebt, maar over haar gedrag tegen over jou. (:


    The spaces between your fingers are created so, that another's can fill them

    Mijn oma zegt soms ook van die dingen, niet echt leuk maar het zit in haar karakter. Sommige gaan dit grof vinden maar ik antwoord gewoon op dezelfde manier terug met iets en dan laat ze het met rust. Ik weet gewoon dat dat de enige manier is om haar te doen beseffen dat ze te ver gaat.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    dat zou mijn opa eerder zeggen, hoewel niet op zo'n manier, maar hij is echt heel gelovig & ja, dat is vaak wel irritant. Ik had eens een vriendje, & hij zei dat ik daar nog veel te jong voor was, je moet pas aan een relatie beginnen als je oud genoeg bent om ook te trouwen.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2011 - 23:37 ]


    Save me from myself.

    Hooligan schreef:
    (...)
    Ik heb nooit gezegt dat ze dat niet mocht doen, ik heb alleen gezegt dat het kinderachtig is.

    En haar een 'kutwijf' noemen, real mature hoor...


    None but ourselves can free our minds.

    Mijn mama zou dat durven zeggen, maar dan wel dat ik teveel kleding draag en nooit eens huid laat zien. Likte the fuck? Gewoon negeren, draag wat jij wil (:


    Olive

    Devin schreef:
    Mijn mama zou dat durven zeggen, maar dan wel dat ik teveel kleding draag en nooit eens huid laat zien. Likte the fuck? Gewoon negeren, draag wat jij wil (:

    Hahaha, same here. :'D
    Mijn moeder wìl gewoon dat ik me als een hoer kleed. (cat)


    Where there is a sea there are pirates...

    Mm, dat is niet zo aardig van je oma. Ergens begrijp ik het wel als ze al heel oud is.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Captain schreef:
    (...)
    Hahaha, same here. :'D
    Mijn moeder wìl gewoon dat ik me als een hoer kleed. (cat)


    Je zou eens moeten weten wat ze me allemaal aansmeert van kleding :'DD Ze wil me gewoon van straat halen en een aan een jongen geven, daar zit ze ook steeds over ze zeuren haha. Moeders, ras op zich.


    Olive

    Mijn oma gooide een keer brood naar me omdat ze dacht dat ik een vogeltje was!

    Note: Ze kan niet goed zien, en is een beetje anders in haar hoofd.


    If the shorts don't fit, take another pair. Maybe they will.

    Devin schreef:
    (...)

    Je zou eens moeten weten wat ze me allemaal aansmeert van kleding :'DD Ze wil me gewoon van straat halen en een aan een jongen geven, daar zit ze ook steeds over ze zeuren haha. Moeders, ras op zich.

    Hahaha, ze willen echt allemaal kleinkinderen, er is echt iets mis met die mensen. (gayhand)


    Where there is a sea there are pirates...

    CrazyChicken schreef:
    Ik weet het niet. Misschien dat ze het niet eens is met jouw kledingstijl, maar dat hoeft ze niet zo te uiten, vind ik.


    Gradually, then suddenly..

    Ach, de oma's van tegenwoordig...echt erg gewoon
    Laatst was ik op de trouw van mijn zus...
    Ik zat aan tafel over mijn twee oma's, begonnen ze plots tegen elkaar te praten over de grootte van mijn borsten:S
    Terwijl ik dan over hun zat...
    Ik had echt zoiets van Komop, dit doe je toch niet?!


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.