• That schould be me:
    Heeft hij geschreven voor Jasmine V. Nadat die trut vreemdging met ene Jinsu geen idee wie dat is. Sommige zeggen ook dat Justin bang was om het aan zijn fans te vertellen en dat Jasmines geduld opraakte.

    One time:
    Voor elke meisje die zich aangesproken voelt.

    Latin girl:
    Voor zijn vakantieliefde.
    Hij heeft haar ontmoet toen hij met de Beadless familie op vakantie was op de Bahamas.

    Where are you now:
    Voor zijn pa. Ik weet niet hoe het precies allemaal is gegaan. Maar volgens mij toen hij net doorbrak was zijn pa er niet echt voor hem.

    Favorite girl:
    Voor Caitlin Beadless. Zij was 1 van zijn eerste liefjes. En zou altijd een special plekje in zijn leven hebben.

    Down to earth:
    Voor zijn gescheiden ouders. Dat hij zich er alleen doorheen geslagen heeft. En weer 'down to earth' is gekomen.

    Bigger:
    Voor alle mensen die vroeger niet in hem geloofde en die hem gepest hebben enzo.



    Ik ben bezig met zijn andere nummers.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2011 - 13:10 ]

    Wiens liedjes? :x
    Edit; O, Justin Bieber. Misschien moet je dat er even bij zetten. (:

    [ bericht aangepast op 11 juli 2011 - 17:10 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Wiens liedjes? :x
    Edit; O, Justin Bieber. Misschien moet je dat er even bij zetten. (:


    Het staat bij het aparte forum van Bieber xd?


    To infinity and beyond •

    twizzle schreef:
    ik vind that should be me zo een mooi liedje, en dat heeft ie dat voor jasmine geschreven en dat vind ik dus niet zo leuk haha.

    Levine schreef:
    (...)

    Het staat bij het aparte forum van Bieber xd?


    Ja, dat zie ik nu ook, maar ik ga niet meteen kijken in welk forum het staat als ik een topic open. Ik zou het even in de beginpost zetten, gewoon om verwarring te voorkomen. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Ja, dat zie ik nu ook, maar ik ga niet meteen kijken in welk forum het staat als ik een topic open. Ik zou het even in de beginpost zetten, gewoon om verwarring te voorkomen. (:


    ah okay (:
    Nja, de meeste herkennen wel van wie het is xd.


    To infinity and beyond •

    twizzle schreef:
    ik vind that should be me zo een mooi liedje, en dat heeft ie dat voor jasmine geschreven en dat vind ik dus niet zo leuk haha.


    Hope goes lost but never dies.

    Hij heeft nooit met Jasmine gehad (Zei ie zelf!) en noem d'r geen trut want ze is meer dan lief voor haar fans, dààrna had ze pas met Jinsu. Check je bronnen voor je iets zegt.

    Introduction schreef:
    Hij heeft nooit met Jasmine gehad (Zei ie zelf!) en noem d'r geen trut want ze is meer dan lief voor haar fans, dààrna had ze pas met Jinsu. Check je bronnen voor je iets zegt.


    Ik weet niet hoor. Maar haar verhaal klopt gewoon. Weet jij veel wat ze allemaal doen? Ze zijn ook zoenend gespot, dus check JIJ je bronnen maar even.


    To infinity and beyond •

    Levine schreef:
    (...)

    Ik weet niet hoor. Maar haar verhaal klopt gewoon. Weet jij veel wat ze allemaal doen? Ze zijn ook zoenend gespot, dus check JIJ je bronnen maar even.

    Rustig? Ze zijn zoenend gespot, maar hij zei zelf ook wel dat het 'opeens gebeurde.' en ze nooit samen zijn geweest..

    Hale schreef:
    (...)

    ahahahah koop een taart en vier het.

    En als je het zo goed weet waar gaat never let you go dan over?

    Het is geschreven door Bieber, Austin en Bryan-Michael Cox. Verder gaat het over niemand in het speciaal en is het gewoon een liedje voor de cd, lol (krul)

    Hooligan schreef:
    (...)
    Het is geschreven door Bieber, Austin en Bryan-Michael Cox. Verder gaat het over niemand in het speciaal en is het gewoon een liedje voor de cd, lol (krul)


    Wist niet dat jij fan was xd?


    To infinity and beyond •

    Levine schreef:
    (...)

    Ik weet niet hoor. Maar haar verhaal klopt gewoon. Weet jij veel wat ze allemaal doen? Ze zijn ook zoenend gespot, dus check JIJ je bronnen maar even.


    amen_O_

    Hale schreef:
    (...)

    amen_O_

    Nou nee, want ze hadden nooit iets.

    Cavanaugh schreef:
    (...)
    Nou nee, want ze hadden nooit iets.


    wat jij wil

    Cavanaugh schreef:
    (...)
    Nou nee, want ze hadden nooit iets.


    Serieus hé, hoe weet je dat? Ik zou het ook niet zeggen als ik beroemd was.


    To infinity and beyond •