• Hier kan je alles kwijt over de nieuwste en laatste Harry Potter film


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Raiskattiin schreef:
    Ik ga er maandag heen, maar ik heb HP 6 en 7.1 niet gezien. ('A)
    Snap ik de film dan wel, of moet ik echt die twee films nog kijken?
    nouja dat lijkt me handig x]


    Shoganai i ne~

    Raiskattiin schreef:
    Ik ga er maandag heen, maar ik heb HP 6 en 7.1 niet gezien. ('A)
    Snap ik de film dan wel, of moet ik echt die twee films nog kijken?


    Als je de boeken hebt gelezen, zeg ik nee. Dat hoeft niet, anders, ja. Ga die maar gauw kijken. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    C18 schreef:
    En Leute, hoe heeft Harry Voldemort nu vermoord? En wordt zijn ziel nu ook gespleten omdat hij Voldie om zeep heeft geholpen?
    EDIT: Oh lol, ben er al achter (nerd).


    Ik had ook eerst zoiets van; 'Huh, is ie nu al dood? Maar, hoe dan?' Maar daar kwam ik even later achter :D
    Eigenlijk betekent het dat Voldemort al die tijd geen ziel had... want anders kan ie niet dood gaan nadat de laatste Horcrux is vernietigd, dan hadden ze het stukje ziel in hem nog moeten vernietigen. Dus het klopt niet helemaal in de film.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2011 - 13:30 ]

    Everdeen schreef:
    (...)

    Als je de boeken hebt gelezen, zeg ik nee. Dat hoeft niet, anders, ja. Ga die maar gauw kijken. (:


    Haha nope, geen boeken gelezen ('a)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Raiskattiin schreef:
    (...)

    Haha nope, geen boeken gelezen ('a)


    Dan moet je echt eerst die films kijken, want anders mis je een heleboel.

    Apophis schreef:
    (...)

    Dan moet je echt eerst die films kijken, want anders mis je een heleboel.


    Hmpf. Dan ga ik straks die films maar halen bij m'n broer :')


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Hij was awesome. *O*
    Had me alleen wat meer voorgesteld bij de zoen tussen Hermione en Ron en de dood van Voldemort. :'D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    ik ben wss de enigste maar ik vond de film spijtig genoeg op niets trekken..
    ik mis de emotionele dingen die er wel in het boek zijn, ik bedoel er zijn wel echt mooie scenes en momenten waarvan je zegt oké nog een zo'n zin en ik begin te janken maar voor mij gingen die momenten direct over op mensen die aan het vechten zijn zodat alle emoties direct weg zijn; mijn conclusie is dat de film(s) nog altijd zelfs niet in de buurt komen bij de boek(en)..

    Ron en Hermelien waren egt epicxD



    Sums up what I have to say. Neville Longbosstom

    [ bericht aangepast op 14 juli 2011 - 15:41 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik ben dus naar die marathon gegaan en ik ben 43 uur achter elkaar wakker geweest, zonder ook maar één moment moe te zijn. Dat vertelt volgens mij al genoeg over wat ik van die films vond, zelfs nadat ik de meesten a iets van een 5 keer heb gezien, zit ik nog altijd op het puntje van mijn stoel volop in de actie mee te gaan. De sfeer in de zaal was ook gewoon echt geweldig, met al die mega fans. Voor en na elke film was iedereen aan het klappen en ik heb twee mega gigantische posters gekregen. De laatste film vond ik echt heel erg goed en ik heb er ook veel bij gehuild. Helemaal op het einde, toen de film gedaan was, zat ik daar echt naar dat scherm te staren alsof er nog iets ging komen. Ik kon eigenlijk gewoon niet geloven dat het gedaan was, nu nog steeds niet. Om 1 na 12 begon de allerlaatste film en toen die aansprong en je dat liedje hoorde, toen moest ik zelfs bijna wenen. Die kus van Ron en Hermelien vond ik helemaal geweldig, want het komt ook op zo'n moment waarop je het niet helemaal verwachtte. Het enige dat ik wat spijtig vond is dat Harry Vodemort vermoord buiten en niet binnen in de grote zaal waar iedereen bij stond, zoals dat in het boek gebeurde.

    :9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~


    All was well.

    Volgende week ga ik!
    Can't wait! ö

    Ik ben vandaag geweest :D
    Wel jammer dat ze veel leuke stukjes tijdens 'the battle' weg hebben gelaten die wel in het boek stonden:(
    But I loved it (H)


    Nothing happens until you make it happen

    Neville was kei lief toen hij zei dat hij van Luna hield, da was egt zo'n aaaawh-moment. Verder vond ik hem egt super en hij is egt een prachtige afsluiter


    Destruction is always loyal to chaos.

    Ik vond de kus van Ron en Hermione echt zo cute! Ik heb gewoon de arm van een vriendin losgetrokken toen het gebeurde. 8D Ik wist dat het ging gebeuren, maar toch. xD Verder was hij echt awesome en ben ik nu wel een beetje depressief. xD

    [ bericht aangepast op 14 juli 2011 - 20:20 ]


    Take me to wonderland