• Hier kan je alles kwijt over de nieuwste en laatste Harry Potter film


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik ga vanavond ;D


    Gleek and proud <3

    Voor de mesen die zeggen dat het geen goeie film was: het was wél een goeie film op zich, natuurlijk is hij minder als je hem gaat vergelijken met de boeken, dat is altijd zo. Ik vind dat de emoties in de film zeer oprecht werden gespeeld en dat het precies goed was. Er zijn heel wat dingen weggelaten, zoals de zwangerschap van Tops en de relatie tussen Perkamentus en zijn familie, maar dat vind ik eigenlijk alleen maar goed. Met te veel details, word de film te moeilijk om te volgen en zo krijgen de mensen die de moeite doen om te boeken te lezen net dat extra iets mee. Dat is tenminste mijn mening, ik word er een beetje kwaad om als mensen zeggen dat de film niet goed was, want dit is het einde van een deel van mijn jeugd. (cat)

    [ bericht aangepast op 15 juli 2011 - 10:37 ]


    All was well.

    Ik ga volgende week, yay! Met mijn beste vriendin <3


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik heb de helft van de tijd zitten janken.
    Zo'n mooie film...


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Prim schreef:
    Ik vind dat zo mooi in eht boek, dat marcel die kop afhakt en harry met ijn onzichtbaarheidsmantel naar de grote zaal gaat en dan daar uiteindelijk voldemort vermoord enzo en dat hij daarna naar de akmer van perkamentus gaat. En dat hebben ze gewoon helemaal anders gedaan
    Ik vond het geel goeie ilm, e hebben veel te veel mooie, goede dingen weggelaten of veranderd

    Mee eens, maar als je precies zo'n film maakt als het boek kan je alles voorspellen. Dat is het leuke aan de boeken, je hebt je eigen verbeelding erbij. Maar de films zijn ook geweldig, en ja ze laten veel leuke dingen achterwege, maar ik vond het echt een super mooie film. Zoiezo de leukste van alle 8.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik vond die film zó mooi.
    Maar er stierven wel veeel mensen in, ik zat optenduur echt van 0_0 NOOOOOS D:


    Trust me. I'm the doctor

    Ik ga vanavond en volgende week nog een keer <33

    Anchor schreef:
    Voor de mesen die zeggen dat het geen goeie film was: het was wél een goeie film op zich, natuurlijk is hij minder als je hem gaat vergelijken met de boeken, dat is altijd zo. Ik vind dat de emoties in de film zeer oprecht werden gespeeld en dat het precies goed was. Er zijn heel wat dingen weggelaten, zoals de zwangerschap van Tops en de relatie tussen Perkamentus en zijn familie, maar dat vind ik eigenlijk alleen maar goed. Met te veel details, word de film te moeilijk om te volgen en zo krijgen de mensen die de moeite doen om te boeken te lezen net dat extra iets mee. Dat is tenminste mijn mening, ik word er een beetje kwaad om als mensen zeggen dat de film niet goed was, want dit is het einde van een deel van mijn jeugd. (cat)


    Mooi gezegd. Ikzelf ben het helemaal met je eens. (:

    Maar dat neemt niet weg dat anderen een andere mening over de film kunnen hebben.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik ga morgenavond! :9~


    Alleen maar tranen van geluk

    OMyWeasley schreef:
    Geweldige film_O_ Ahw Hermelien en Ron waren zo lief<3


    I'm not crazy. My reality is just different than yours.

    Cloudburst schreef:
    (...)

    Mooi gezegd. Ikzelf ben het helemaal met je eens. (:

    Maar dat neemt niet weg dat anderen een andere mening over de film kunnen hebben.

    Natuurlijk kunnen andere mensen een verschillende mening hebben, daar heb ik helemaal geen problemen mee, maar het stoort me gewoon een beetje als ze gewoon zeggen dat hij slecht was. :Y)


    All was well.

    Wat moet ik allemaal meenemen? Hoeveel pakjes zakdoekjes raden jullie aan?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oppugno schreef:
    Wat moet ik allemaal meenemen? Hoeveel pakjes zakdoekjes raden jullie aan?

    Geen =p


    Has no one told you she's not breathing?

    Oppugno schreef:
    Wat moet ik allemaal meenemen? Hoeveel pakjes zakdoekjes raden jullie aan?

    Ik zou toch een hele doos Kleenex meenemen. (cat)


    All was well.

    ik ben gisteren geweest, ik dacht dat ik zou gaan huilen achteraf. maar nee, ik kreeg wel paar keer kippenvel als je de liefde zag die de mensen aan elkaar gaven en lieten zien.
    maar natuurlijk zijn er altijd wel mensen die het geen goede film vonden, en dat het anders was dan in het boek. Dat vond ik ook van dat het anders was dan in het boek, het is dan minder tot in de puntjes uitgewerkt. Maar áls ze dat hadden gedaan, hoelang dacht je dan daar in de bioscoop te willen zitten?
    Maar goed, het was een mooie film en wel een goede afsluiting. Maar toch vind ik het jammer dat er niet nog een deel komt


    Listen to your heart and your dreams come true ~