• Hier kan je alles kwijt over de nieuwste en laatste Harry Potter film


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik heb serieus zitten janken om Snape... Echt, tranen stroomden over mijn wangen.
    Sorry als ik stom klink, ik vond hem gewoon cool.

    Geen slecht woord meer over Snape (N) !


    Hackers suck - and so do you, assh*le

    Ik moet hem nog zien volgende week ga ik hem kijken in de bios wooeh!

    Ik heb hem gezien en hij was zoo gaaf (flower)


    As travars

    Ik ben net geweest en hij is bloody brilliant


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik ga dit weekend!


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik moet hem nog zien, maar ik wil er niet heen! Harry potter was gewoon een deel van m'n jeugd, en dat is dan voorbij. Maar ik wil er wel heen, want het is gewoon het laatste deel! - gemengde gevoelens -


    Follow your dreams. You're the only one who knows how to.

    I f-ing loved it!

    Weet niet eens waar ik moet beginnen.. De emoties zaten er zo mooi in, elke acteur heeft zich van zijn beste kant laten zien. DE kus was prachtig, Ron & Hermione renden hand in hand, cutest thing ever!
    Ik heb het de hele film -met moeite- droog kunnen houden, tot het laatste stukje, de epiloog, waar Harry zijn zoontje Albus Severus toespreekt. Bij het lezen van het boek moest ik daar ook om huilen. Prachtig hoe Snape uiteindelijk toch de goodguy bleek te zijn. I always loved him :Y)

    En toch ben ik ook wel verdrietig. Ik was 7 toen de 1e film uitkwam, ik was meteen verkocht en begon toen ook met het lezen van de boeken. Nu ben ik 17 en heb ik alle boeken meerdere keren gelezen en de films meerdere keren gezien. Harry is mijn held en ook een stukje van mijn jeugd. Thanks for the amazing childhood!


    I was an angel living in the garden of evil

    Ik ben echt heel erg benieuwd naar hoe die is. Alleen het zielige was, ik heb gisteren Deathly Hallows part 2 proberen te huren, maar hij was er niet meer. Want ik heb die film namelijk gemist. Dus dat is wel echt balen, aangezien ik dit weekend ga. Maar het verhaal is wel gewoon te volgen als je part 1 niet gezien hebt?

    800e post :'D.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2011 - 1:15 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Created schreef:
    Ik ben echt heel erg benieuwd naar hoe die is. Alleen het zielige was, ik heb gisteren Deathly Hallows part 2 proberen te huren, maar hij was er niet meer. Want ik heb die film namelijk gemist. Dus dat is wel echt balen, aangezien ik dit weekend ga. Maar het verhaal is wel gewoon te volgen als je part 1 niet gezien hebt?

    Ik zou m toch nog proberen te kijken. Of je moet de boeken gelezen hebben. Part 2 sluit meteen aan op part 1, je kunt ze niet afzonderlijk kijken en er veel van snappen.


    I was an angel living in the garden of evil

    Created schreef:
    Ik ben echt heel erg benieuwd naar hoe die is. Alleen het zielige was, ik heb gisteren Deathly Hallows part 2 proberen te huren, maar hij was er niet meer. Want ik heb die film namelijk gemist. Dus dat is wel echt balen, aangezien ik dit weekend ga. Maar het verhaal is wel gewoon te volgen als je part 1 niet gezien hebt?


    Als je de boeken gelezen hebt wel, anders moet je toch écht de film gezien hebben.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Prime schreef:
    (...)

    Als je de boeken gelezen hebt wel, anders moet je toch écht de film gezien hebben.


    Hmm, okeei.. dat is wel balen, want ik heb de boeken namelijk niet gelezen. Dat wordt toch de videotheek man overvallen voor 'n film x'd.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik vind dat zo mooi in eht boek, dat marcel die kop afhakt en harry met ijn onzichtbaarheidsmantel naar de grote zaal gaat en dan daar uiteindelijk voldemort vermoord enzo en dat hij daarna naar de akmer van perkamentus gaat. En dat hebben ze gewoon helemaal anders gedaan
    Ik vond het geel goeie ilm, e hebben veel te veel mooie, goede dingen weggelaten of veranderd


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Prim schreef:
    Ik vind dat zo mooi in eht boek, dat marcel die kop afhakt en harry met ijn onzichtbaarheidsmantel naar de grote zaal gaat en dan daar uiteindelijk voldemort vermoord enzo en dat hij daarna naar de akmer van perkamentus gaat. En dat hebben ze gewoon helemaal anders gedaan
    Ik vond het geel goeie ilm, e hebben veel te veel mooie, goede dingen weggelaten of veranderd


    Ik ben het hier 100% mee eens. :Y)


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Prim schreef:
    Ik vind dat zo mooi in eht boek, dat marcel die kop afhakt en harry met ijn onzichtbaarheidsmantel naar de grote zaal gaat en dan daar uiteindelijk voldemort vermoord enzo en dat hij daarna naar de akmer van perkamentus gaat. En dat hebben ze gewoon helemaal anders gedaan
    Ik vond het geel goeie ilm, e hebben veel te veel mooie, goede dingen weggelaten of veranderd

    Dat vind ik nou ook!(flower)


    Nothing happens until you make it happen

    Wauw, hij was echt... wauw gewoon o_o En dat van Sneep vond ik echt verrassend... ja, okay. Ik wist 't wel een beetje, door dat gespoiler 'nzo (cat) En ik had het einde ook heel anders verwacht :'D Meer 'n dramatisch einde, tbh. Dat met die draak in Goudgrijp was echt awesome _O_


    "I shut my eyes in order to see.'