• Oke, ik heb dus geen idee hoe dit eigenlijk heet, maar op het plaatje zie je dat ding in haar oor, (hoe heet dit eigenlijk?)

    Wat vinden jullie ervan?


    All I wanna do is lose control

    Ik had zelf 5 mm, maar heb hem uitgedaan vanwege mijn vervolgopleiding en nu is het gewoon weer een oorbelgaatje.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Voiceless schreef:
    Ik had zelf 5 mm, maar heb hem uitgedaan vanwege mijn vervolgopleiding en nu is het gewoon weer een oorbelgaatje.

    Lol ik ken een meisje die deed saw en die zit onder de piercings en alles. En dat mocht gewoon :'D


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Lol ik ken een meisje die deed saw en die zit onder de piercings en alles. En dat mocht gewoon :'D

    Lol'd. Ik dacht even aan die film.. Saw :'D 'Die deed Saw.' Maar ik snap 'm al 8D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nim schreef:
    (...)
    Lol'd. Ik dacht even aan die film.. Saw :'D 'Die deed Saw.' Maar ik snap 'm al 8D

    Ja dat denkt iedereen gelijk bij die opleiding, ik doe hem zelf namelijk ook en ik krijg zovaak zulke reacties :W


    -

    Een kleine is nog leuk, maar hoe groter ze worden hoe smeriger ik het vind. Ik heb echt het idee dat veel mensen daar later heel veel spijt van gaan krijgen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Toetanchamon schreef:
    Stretch, lelijkste uitvinging ooit!


    uitvinging? x'd.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2011 - 19:17 ]


    I´m nothing special.

    een stretch(ring)
    ik vind da nie mooi.
    want als ge die dan uit doet, heb ge zo'n groot gat in uw oor!
    Zo'n kleintje kan wel mooi zijn, maar ik zou het nooit nemen (en durven :$)