• ik was net vma aan t kijke en toen zag ik bill met miley cires singstar en gitar hero doen dacht ik
    zweer sexy:|


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ja maar als je het hebt kom je mij wel uitnodigen he want ikke wil dat ook spelen XD


    I do not hook up.

    haha xD dan ga ik eerst ff 500 € verdiene xD want ik heb ook geen X box xD


    A Noble was Born in Chaos

    jaa, ook gzien (':
    x


    Some people make the world special just by being in it

    Auto's wassen en gras maaien XD


    I do not hook up.

    ik ga bij de hema werken xD


    A Noble was Born in Chaos

    Ja de hema worsten verkopen die Bill zo lekker vind XD


    I do not hook up.

    haha xD nja de hema is het enige waar ik aangenome word xD maar ik zie mezelf al als worsten verkoper xD oow wacht ik heb mijn maitje over mijn solicitatie nog niej gelezen xD ff kijke of ik worsten verkoper word xD


    A Noble was Born in Chaos

    Jeej! xD

    Vet cool als we beroemd gaan worden moeten we onze toespraak ookal wel wete voor de VMA's XD


    I do not hook up.

    waha doe jij dan met mij mee ?? xD ik ben namelek al bezig met beroemd worden xD
    oowjah en mag ik u voorstellen aan de nieuwe worsten verkoper vna de hema xD


    A Noble was Born in Chaos

    Ik vond da wel grappig. Heb nog nooit Bill me gitaar gezien. Aan Bill zijn gezicht te zien kon hij er nie zoveel van. Hadden ze Bill nie kunne laten zinge want Miley was ook nie zo fantastisch :8 xD

    waha doe jij dan met mij mee ?? xD ik ben namelek al bezig met beroemd worden xD
    oowjah en mag ik u voorstellen aan de nieuwe worsten verkoper vna de hema xD

    Hihi hallo worsten verkoper XD
    Ja ik ga meedoen hoe wil je dan beroemd worde? XD

    xoxo


    I do not hook up.

    Ik wil ook,Maar staat het al op youtube??

    (...)
    Hihi hallo worsten verkoper XD
    Ja ik ga meedoen hoe wil je dan beroemd worde? XD

    xoxo

    Damn, ik zit daarzo de hele tijd naar die herhaling te kijken om het alsnóg te zien, mis ik het weeer ¬¬


    ok

    Ik vond dat echt de sex ;D Zag je Bill met die gitaar en Miley o singen ze rocken samen echt ;] Ik ben jaloers op miley ik wil dat ook XD

    Inderdaad. :')


    -