• ik was net vma aan t kijke en toen zag ik bill met miley cires singstar en gitar hero doen dacht ik
    zweer sexy:|


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Sexy.


    We'll never be as young as we are tonight

    OMygosh, waarom heb k dat gemist xD

    ik heb het net gefilmt had het opgenome op video band en ga het nu op youtube plaatsen:Y)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Aah ik zag het net/

    Miley Cyrus zei: Bye Ben

    BEN?

    hier is de link:

    http://nl.youtube.com/watch?v=hadUHHl_kbs


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    het is wel niet de beste qualiteit xD


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Hij is wel hip ik heb een reactie gezet n_n


    I do not hook up.

    jaah kheb het ook gezien :P en Gustav en Georg stonden er ook ergens bij dacht ik, Tom heb ik niet gezien.. Maar Bill met een gitaar is echt grappig, ik moest echt lachen toen ik het zag :P Een micro past beter bij hem :P

    HALLOOO MENSENN!!

    dat wou ik even zeggen

    Cuuuuwwll ;]

    OMG hoe blind kn ik zyn! o_O Ik heb Bill gwn niet zien staan!:|:| *schaamt zich* xD


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Bill was Guitar Hero aan't spelen ^^

    Best lol stukje. :'))


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Cuuuuwwll ;]

    OMG hoe blind kn ik zyn! o_O Ik heb Bill gwn niet zien staan!:|:| *schaamt zich* xD

    Ik zag Bill ook niet ;o ik zag alleen die Miley ..
    Me broerttje ineens;' hej daar staat Bill..' ik zo;' Whatthefuck waarr?..' en toen zag ik Georg staan en later ook Bill ^^


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    (...)
    Ik zag Bill ook niet ;o ik zag alleen die Miley ..
    Me broerttje ineens;' hej daar staat Bill..' ik zo;' Whatthefuck waarr?..' en toen zag ik Georg staan en later ook Bill ^^


    Whuhaha :Y)


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    En Gustav zit daar heel relaxt te drummen xD

    Het was Rockstar en Miley dinges zong zo vals als iets! En Bill vond het leuk denk ik. EN Gustav moocht nog eens drummen en Georg stond zich kapot te lachen!xD


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me