• Naja, like 2 jaar geleden was ik echt helemaal hyper rond TH. En nu de laatste maanden lijkt het alsof ik naja...gwn "minder" ben? Ik luister nu nog wel steeds naar hun liedjes maar als ze bv. een award winnen (zoals daarnet), denk ik van; "oh ok, leuk voor hun" en ik heb geeneens naar de tv gekeken om hun te zien terwijl ik nog vorig jaar en 2 jaar geleden bij wijze van spreken een uur op voorhand zat te wachten totdat ze op tv kwamen...

    Ik heb er ook wel een klein beetje last van :=


    ~

    jah okej maar dat komt denk ik meer omdat je nja je kent nu alle liedjes al enz maar zo als het nieuwe album er is weet ik van mezelf dat het wel weer terug komt enz... want ik heb da ook wel..


    A Noble was Born in Chaos

    bij mij is het ook minder ja..

    jah okej maar dat komt denk ik meer omdat je nja je kent nu alle liedjes al enz maar zo als het nieuwe album er is weet ik van mezelf dat het wel weer terug komt enz... want ik heb da ook wel..
    idd! dank ik ook ;) t fan zijn komt wel weer terug alshet nieuwe album er is en zoo.... dnk ik


    http://dwergiie.blogspot.com/

    Bij mij is da ni n_n

    Ik heb daar nog geen last van "x'D Ik heb het zelfs om 4 uur s'nachts live gekeken op de Computer [vma's]

    oh, ik ben nog even erg als jaren terug toen ik al fan van hen was :D
    ik was erg, ik ben erg, en zal er altijd erg in blijven x]


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Dat komt vaak voor. Ik heb het ook (gehad). Maar ook vooral in deze periode omdat TH niet meer uitgezonden wordt op TV, en niet meer wordt gedraaid op de radio. En het ligt een beetje stil rond je boys. Maar zoals je vast weet is dat Bill veel bezig is nieuwe liedjes te schrijven.
    Maar ga niet denken dat je 'minder TH fan' bent, en als het tegen je gezegd wordt, trek het je niet aan! Ten eerste heb je er een reden voor en ten tweede is het niet erg ofzo!


    -

    Tokio Hotel verliest 'heel dom gezegd' hun kracht..

    mensen die verder dan 3 kunnen tellen begrijpen waarschijnlijk wel wat ik bedoel :3

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    Tokio Hotel verliest 'heel dom gezegd' hun kracht..

    mensen die verder dan 3 kunnen tellen begrijpen waarschijnlijk wel wat ik bedoel :3

    x.

    Ik weet niet of ik tot drie kan tellen maar je hebt wel gelijk. x]


    Mew <3

    Ik denk dat het is omdat ze nu minder optredens hier geven.En meer in Amerika zijn.

    Maar ik ben blij voor hun dat ze daar zo goed doorbreken.^^

    Maar wij voelen ons eenzaam!(huil)

    Ik ben de laatste paar maanden zoveel dingen tegengekomen die ik veel beter vind, dat ik nu veel minder TH luister x_x Ik ben nog niet eens zo lang fan [bijna een jaar ofz], but yeah. Ik luister van mezelf sowieso al heel veel muziek [like; veel nummers, heel verschillend] Eerst luisterde ik TH echt 24/7, maar dat ging dus vet vervelen. [/duh] Nu ben ik eigenlijk een beetje van de poprock afgestapt. o: Het trekt me gewoon niet meer zo.
    Al vind ik Schrei nog steeds een supergoed album n_n


    Mew <3

    Ik heb daar geen last van ! ^^
    En Gisteren Toen waren ze op de MTV awardss.
    nou ik heb uren op de bank geseten om hun te zien .,
    en toen kwamen ze aan met een monstertruck,en toen begOn ik gwn te Huilen :$:$

    Maar Ik Hou echt van ze,
    en verheugg me ook zeker opp Hun nieuwe Album.
    En meiss?
    Jij als Fan komt zeker wel terugg hoor !
    Ik denk dat het gwn komt,, Omdat je niet meer veel van ze hoort,omdat ze in amerika zitten.
    =[

    xxx! (H)

    hebk ook last van hoor .


    We can only learn to love by loving.

    hebk ook ze :')