• Naja, like 2 jaar geleden was ik echt helemaal hyper rond TH. En nu de laatste maanden lijkt het alsof ik naja...gwn "minder" ben? Ik luister nu nog wel steeds naar hun liedjes maar als ze bv. een award winnen (zoals daarnet), denk ik van; "oh ok, leuk voor hun" en ik heb geeneens naar de tv gekeken om hun te zien terwijl ik nog vorig jaar en 2 jaar geleden bij wijze van spreken een uur op voorhand zat te wachten totdat ze op tv kwamen...

    Ja, heb ik ook.
    Vind dat best zielig.
    'k Bedoel;..
    Ze zijn niet veranderd ofzow..
    Het is de laatste tijd gewoon heel erg stil weetje..
    Maaaaaar!
    Ze zijn bezig met 2 nieuwe CD's,
    Dus misschien worden we dan weer wat meer fan?
    Hoop het wel, want vind het best zielig voor hun.
    Ze zijn nu zo goed bezig, haakt iedereen een beetje af.
    Vind wel dat ze weer eens wat meer energie mogen steken in de kleine landjes (Be & NL)
    Want nu ze in Amerika zitten horen we niets meer van hen.
    Het is alsof ze ons vergeten zijn .:S

    ik heb dat ook,
    ik weet ook wel door wat het komt,
    we houden ons gewoon TEVEEL bezg met de jungs,
    gewoon even 1 weekje afstand houden.

    Bij mij is da ni n_n

    Bij mij ook niet.
    Ik Lieft hun nog even hard als in het begin.En ben nog altijd hyper over hun (:


    The soul needs autumn.

    heb ik ook Ö

    Shame on me..


    Winter is coming.

    Me too


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Volgens mij komt dat gewoon rond die MediaGekte Rond TH...
    Nou, is bij mij dus de oorzaak daarvan toch.


    We could Be the talk across the Town. ♥

    Tokio Hotel verliest 'heel dom gezegd' hun kracht..

    mensen die verder dan 3 kunnen tellen begrijpen waarschijnlijk wel wat ik bedoel :3

    x.


    Dat is zò waar ^^

    Ik bedoel, ik ben ook niet meer zo TH-gefreakt… Ik heb Nightwish 'gevonden' en ontdekt dat ik eigenlijk meer van dat soort muziek hou :'D Dus TH verschuift wat naar de achtergrond…

    xX Elien


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    sorry geen last van maar vind je het dan vervelend ofzo


    Sharon<3Moos

    @ SITUATIONS

    Ja, ik hoop dat ik ook terug 'wat meer fan' word als er nieuwe cd's uitkomen…

    xX Elien


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Ik heb er zelf ook geen last van, maar je merkt het inderdaad wel. Ook op Tv, en in het duitse nieuws. Een simpel woord is de oorzaak: 'amerika'. Natuurlijk is dat hun droom, maar ze moeten de fans die hun echt hebben grootgemaakt, niet vergeten.
    xx <3

    ik heb der ook last van:S

    ik heb er ook last van ik denk dat het komt omdat ze nog steeds de zelfde liedjes hebben en nog steeds geen nieuw album hebben want ik vind de liedjes steeds saaier worden


    Love is the world. And that's make my smile.

    Dat kan toch? Dat is best logisch. Uiteindelijk ga je ook andere groepen ontdekken en zet je deze groep even op de achterbank maar wel op een plaats waar je er nog wel bij kan.


    No growth of the heart is ever a waste

    nouja ik heb het nog niet maar het is wel zo.. er zijn steeds meer en meer goede bands enzo daarom denk ik dat de meeste steeds minder en minder fan zijn/worden


    Come to the dark side...We have cookies..

    ik ben weer helemaal th fan :D dankzij gisteren :D