• Ik las het net op Twitter en ook op Wikipedia staat het, weet iemand waaraan? (:

    EDIT:

    de Sunday Mirror tweet zojuist dat Amy's dood is bevestigd door de politie.

    Ze is dood gevonden in haar huis in Londen. De politie zegt dat ze om het leven zou zijn gekomen door overmatig drank- en drugsgebruik. En dat verbaasd ons weinig. Amy Winehouse is 27 jaar geworden.


    De Daily Mail meldt dat Winehouse de nacht voor haar dood om half elf 's avonds in Camden is gezien terwijl ze een 'drugscocktail' kocht van een dealer. Winehouse kocht cocaïne, ecstasy en ketamine. Ook wordt er gezegd dat ze tijdens het kopen van de drugs onder invloed van alcohol is geweest.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2011 - 10:31 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ze is inderdaad overleden. Waarschijnlijk aan een epileptische aanval (perhaps door drugs geen idee). Het zijn allemaal nog geruchten hoe of wat maar dat ze dood is is inmiddels wel duidelijk. Ik vind het aan de ene kant erg voor der en haar naasten maar aan de andere kant is het misschien ook wel beter. Ook al ging het de laatste tijd goed, ze heeft zichzelf zo naar de shit geholpen ik had niet verwacht dat ze er ooit nog uit zou komen, daarnaast heeft haar lichaam ook zo ontzettend geleden dus ze zou binnen nu en een paar jaar anders toch wel een hartaanval gehad hebben denk ik.

    R.i.p. Amy. Mensen kunnen zeggen wat ze willen maar Amy was a hell of a good soulsinger. En dat heeft verder niets met smaak te maken. Die vrouw heeft geschiedenis geschreven in de soulindustrie. Ook al was ze zo fucked up en was het maar van korte duur.

    En nog een kleine edit: Mensen die lachen om het leed van anderen moeten echt zwaar gaan twijfelen aan hun eigenbeeld en eigenwaarde. Just saying.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2011 - 18:25 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    klik


    Shoganai i ne~

    Rip Amy Winehouse, ik vind haar liedjes wel altijd nog leuk, die hebben we gelukkig nog (:

    [ bericht aangepast op 23 juli 2011 - 18:26 ]


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Als het op Het Nieuwsblad staat geloof ik het en daar staat het. (cat)

    Ik hoorde het op een extra nieuws uitzending van de radio.

    Amy Winehouse is overleden.
    Aan de ene kant wil ik heel hard roepen; eigen schuld.
    Andere kan.. rip.

    Jonsu schreef:

    R.i.p. Amy. Mensen kunnen zeggen wat ze willen maar Amy was a hell of a good soulsinger. En dat heeft verder niets met smaak te maken. Die vrouw heeft geschiedenis geschreven in de soulindustrie. Ook al was ze zo fucked up en was het maar van korte duur.

    Ja dat klopt helemaal. Ze was inderdaad zo fucked up als iets maar dat heeft ze zekers. Persoonlijk vind ik ook dat ze niet alleen maar slechte liedjes had. Sommigen konden er echt wel door.

    Omg... No please no. :|


    Where there is a sea there are pirates...


    OMFG, ik wil niet dat dit waar is.


    Where there is a sea there are pirates...

    MAAR gelukkig heeft haar platenmaatschappij een album dat nog niet uit is, dus kunnen ze lekker veel geld uit haar dood halen [/sarcasme].


    Today will be Girl's Day party with you~

    Sky News heeft het bevestigd. R.I.P. Amy Winehouse


    Here & Now

    pff rest in peace dear Amy<3


    All my life I've been waiting for something that never came.

    Brianstorm schreef:
    (...)
    Ja dat klopt helemaal. Ze was inderdaad zo fucked up als iets maar dat heeft ze zekers. Persoonlijk vind ik ook dat ze niet alleen maar slechte liedjes had. Sommigen konden er echt wel door.
    Ik weet nog dat ik de Live uitzending van de 2009 EMA's keek en dat ze optrad. Ze brabbelde maar wat en was zo ontzettend stoned. Af en toe stak ze haar vinger in haar haar, krabte ze even en haalde ze hem langs haar neus. Ze stond gewoon te snuiven tijdens het optreden en ze kwam er nog meer weg ook. Als ik daar zo aan terug denk vind ik het wel spijtend dat mensen zoals haar vrienden en familie haar misschien niet beter geholpen hebben (als ze dat niet gedaan hebben, want dat weet ik natuurlijk niet). Ze heeft het uiteindelijk allemaal wel zelf gedaan ja, daar is verder geen excuus voor.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik hoorde het net twintig seconden geleden op het journaal.


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Yoseob schreef:
    MAAR gelukkig heeft haar platenmaatschappij een album dat nog niet uit is, dus kunnen ze lekker veel geld uit haar dood halen [/sarcasme].
    Oo nooo dat vind ik vet erg :/


    Wie du mir, so ich dir.