• Ik las het net op Twitter en ook op Wikipedia staat het, weet iemand waaraan? (:

    EDIT:

    de Sunday Mirror tweet zojuist dat Amy's dood is bevestigd door de politie.

    Ze is dood gevonden in haar huis in Londen. De politie zegt dat ze om het leven zou zijn gekomen door overmatig drank- en drugsgebruik. En dat verbaasd ons weinig. Amy Winehouse is 27 jaar geworden.


    De Daily Mail meldt dat Winehouse de nacht voor haar dood om half elf 's avonds in Camden is gezien terwijl ze een 'drugscocktail' kocht van een dealer. Winehouse kocht cocaïne, ecstasy en ketamine. Ook wordt er gezegd dat ze tijdens het kopen van de drugs onder invloed van alcohol is geweest.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2011 - 10:31 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Padalecki schreef:
    27 jaar geworden? Nog ééntje extra voor the 27-club dan!


    Ze staat er al bij 8D

    Hm, verder vind ik het wel erg, maar ja, da's meer voor haar fans en familie, want het is gewoon d'r eigen schuld.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2011 - 18:46 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Poseidon schreef:
    Ik vind het echt erg, en vooral ook hoe die mensen er op twitter mee om gaan. 'Fuck her.''Amy Crackhouse''HOEEER''Beter dat ze dood is' Etc etc. Ik kan daar echt zó boos om worden he.


    Precies, dat vind ik echt respectloos.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Sorry, maar het ging er ooit van komen.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Het zat er al aan te komen, maar toch echt vreselijk :(


    As travars


    Where there is a sea there are pirates...

    Feedback schreef:
    Sorry, maar het ging er ooit van komen.
    Is ook zo. :Y) Ik had zelfs verwacht dat ze het einde van 2009 niet zou halen. Ik vind het zelfs bijna wonderbaarlijk hoe lang ze het volgehouden heeft. [al spoor ik haar levenswijze natuurlijk niet aan]


    Wie du mir, so ich dir.

    Everdeen schreef:
    (...)

    Precies, dat vind ik echt respectloos.

    Ik heb 'm net echt flink zitten ragen haha.


    your eyes are like stars in the night.

    Soundeffect schreef:
    (...)

    Ze staat er al bij 8D

    Hm, verder vind ik het wel erg, maar ja, da's meer voor haar fans en familie, want het is gewoon d'r eigen schuld.


    Hé ja! Het is net aangepast! Wow, Wikipedia houdt alles goed bij :'D


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ze is overleden aan een overdosis

    http://www.hln.be/hln/nl/944/Celebrities/article/detail/1296203/2011/07/23/Amy-Winehouse-overleden-aan-overdosis.dhtml

    [ bericht aangepast op 23 juli 2011 - 18:53 ]


    Here & Now

    Padalecki schreef:
    (...)

    Hé ja! Het is net aangepast! Wow, Wikipedia houdt alles goed bij :'D


    Wikipedia rockt gewoon :Y)

    [ bericht aangepast op 23 juli 2011 - 18:53 ]


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Komop mensen, de helft hier doet wel heel onschuldig. Maar waarschijnlijk boeit het amper iemand iets.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Komop mensen, de helft hier doet wel heel onschuldig. Maar waarschijnlijk boeit het amper iemand iets.

    True that. Het is gewoon omdat er een beroemd iemand is overleden dat het gelijk zo erg is.


    -

    DarkSavior schreef:
    Komop mensen, de helft hier doet wel heel onschuldig. Maar waarschijnlijk boeit het amper iemand iets.

    Mij boeit het werkelijk wel wat, want ik ben een enorme soul & jazzliefhebber. En in die categorie zijn we nou iemand die heel goed was kwijt.


    your eyes are like stars in the night.

    Het spijt me zeer, maar het verbaast me niets...


    Life is hard and then we die

    DarkSavior schreef:
    Komop mensen, de helft hier doet wel heel onschuldig. Maar waarschijnlijk boeit het amper iemand iets.

    Boeit amper iemand iets? In 3 minuten heeft haar overlijden heel Twitter overgenomen. Het boeit mensen, waaronder ikzelf, wel wat. Je hoeft niet voor andere mensen hier te spreken.


    Here & Now