• Ik las het net op Twitter en ook op Wikipedia staat het, weet iemand waaraan? (:

    EDIT:

    de Sunday Mirror tweet zojuist dat Amy's dood is bevestigd door de politie.

    Ze is dood gevonden in haar huis in Londen. De politie zegt dat ze om het leven zou zijn gekomen door overmatig drank- en drugsgebruik. En dat verbaasd ons weinig. Amy Winehouse is 27 jaar geworden.


    De Daily Mail meldt dat Winehouse de nacht voor haar dood om half elf 's avonds in Camden is gezien terwijl ze een 'drugscocktail' kocht van een dealer. Winehouse kocht cocaïne, ecstasy en ketamine. Ook wordt er gezegd dat ze tijdens het kopen van de drugs onder invloed van alcohol is geweest.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2011 - 10:31 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Swanepoel schreef:
    Ze is overleden aan een overdosis

    http://www.hln.be/hln/nl/944/Celebrities/article/detail/1296203/2011/07/23/Amy-Winehouse-overleden-aan-overdosis.dhtml
    ze heeft gewoon en bier buik ._. (dat plaatje ergens onder in)


    Shoganai i ne~

    Swanepoel schreef:
    (...)
    Boeit amper iemand iets? In 3 minuten heeft haar overlijden heel Twitter overgenomen. Het boeit mensen, waaronder ikzelf, wel wat. Je hoeft niet voor andere mensen hier te spreken.

    Het zijn niet enkel leuke reacties op twitter. Onthoud dat wel


    -

    BeSlytherin schreef:
    (...)ze heeft gewoon en bier buik ._. (dat plaatje ergens onder in)

    Wauw, you're superfunny. Wauw, hahahahahahahahaha. Not.


    Here & Now

    Genius schreef:
    (...)
    Het zijn niet enkel leuke reacties op twitter. Onthoud dat wel

    Zeg ik dat dan? Eh NEEEE.


    Here & Now

    Swanepoel schreef:
    (...)
    Boeit amper iemand iets? In 3 minuten heeft haar overlijden heel Twitter overgenomen. Het boeit mensen, waaronder ikzelf, wel wat. Je hoeft niet voor andere mensen hier te spreken.

    Ik spreek alleen voor die die het toch niet intereseert. Hoef je je niet meteen aangevallen te voelen (bloos)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Swanepoel schreef:
    (...)
    Wauw, you're superfunny. Wauw, hahahahahahahahaha. Not.
    o.o ?


    Shoganai i ne~

    Daar voelt zich iemand aangevallen (bloos)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Komop mensen, de helft hier doet wel heel onschuldig. Maar waarschijnlijk boeit het amper iemand iets.


    Het boeit mensen wel degelijk wat. De tranen stonden in mijn ogen toen ik het zag. En ik weet zeker dat ik niet de enige geweest zou zijn die dat had!


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Swanepoel schreef:
    (...)
    Zeg ik dat dan? Eh NEEEE.

    Ga je me nou vertellen wat je niet zei? Dat kan ik toch zelf ook wel lezen :W


    -

    Jongens, dit is niet bepaald de gelegenheid om ruzie te maken mmkay? Dus houd het gewoon bij een berichtje en ga geen ruzie maken aub.


    Life is hard and then we die

    Swanepoel schreef:
    (...)
    Wauw, you're superfunny. Wauw, hahahahahahahahaha. Not.

    Ow oke ff rustig ._. blijft wel mijn zus


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ouh, ze was nog zo jong. Ze had echt een geweldige stem, RIP Amy x.


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Ik hoor het pas net, een aantal liedjes van haar vond ik wel oké, maar ik ben nooit echt fan geweest. Sowieso denk ik dat haar doodsoorzaak ooit wel overmatig drank- en drugsgebruik zou worden, maar zo vroeg? 27, nee dat niet.


    Behind the laughter it actually means something.

    Ze was om 4 uur dood in haar appartement in Londen gevonden en is om 12 uur overleden ofzo. Ze weten niet of ze zelfmoord had gepleegd of dat het door de drank kwam


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Padalecki schreef:
    27 jaar geworden? Nog ééntje extra voor the 27-club dan!
    Eerlijk gezegd vind ik haar daar niet bijpassen.


    Carry me away, I hope that you don't break.