• Ik las het net op Twitter en ook op Wikipedia staat het, weet iemand waaraan? (:

    EDIT:

    de Sunday Mirror tweet zojuist dat Amy's dood is bevestigd door de politie.

    Ze is dood gevonden in haar huis in Londen. De politie zegt dat ze om het leven zou zijn gekomen door overmatig drank- en drugsgebruik. En dat verbaasd ons weinig. Amy Winehouse is 27 jaar geworden.


    De Daily Mail meldt dat Winehouse de nacht voor haar dood om half elf 's avonds in Camden is gezien terwijl ze een 'drugscocktail' kocht van een dealer. Winehouse kocht cocaïne, ecstasy en ketamine. Ook wordt er gezegd dat ze tijdens het kopen van de drugs onder invloed van alcohol is geweest.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2011 - 10:31 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    jup, zag het ook net :/


    i put the fun in funeral

    Ik vind het echt vreselijk. En dan zitten hier ook nog mensen te lachen. Kinderachtig. Ze is het levende bewijs dat de muziekindustrie meer kapot maakt dan je lief is.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Charade schreef:
    Ik vind het echt vreselijk. En dan zitten hier ook nog mensen te lachen. Kinderachtig. Ze is het levende bewijs dat de muziekindustrie meer kapot maakt dan je lief is.


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Jonsu schreef:
    (...)
    Ik weet nog dat ik de Live uitzending van de 2009 EMA's keek en dat ze optrad. Ze brabbelde maar wat en was zo ontzettend stoned. Af en toe stak ze haar vinger in haar haar, krabte ze even en haalde ze hem langs haar neus. Ze stond gewoon te snuiven tijdens het optreden en ze kwam er nog meer weg ook. Als ik daar zo aan terug denk vind ik het wel spijtend dat mensen zoals haar vrienden en familie haar misschien niet beter geholpen hebben (als ze dat niet gedaan hebben, want dat weet ik natuurlijk niet). Ze heeft het uiteindelijk allemaal wel zelf gedaan ja, daar is verder geen excuus voor.

    Ja dat kan ik alleen maar beamen. Dat laatste dan, want dat van de EMA's heb ik nooit gezien of gehoord. Al verbaasd het mij niks dat zij daar mee kan wegkomen.

    Ik kan dit haast niet geloven, het is zo onwerkelijk.


    "No one asked your opinion, you filthy little Mudblood."

    Charade schreef:
    Ik vind het echt vreselijk. En dan zitten hier ook nog mensen te lachen. Kinderachtig. Ze is het levende bewijs dat de muziekindustrie meer kapot maakt dan je lief is.

    Ik ben het met je eens. Een beetje respect.
    Amy heeft ook ouders, vrienden, en andere familieleden die van haar houden. Bovendien heeft iedereen hier wel eens geluisterd naar "Valerie" en "Rehab" etc. Grow up.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2011 - 18:36 ]


    Here & Now

    ze werd om 5 minuten voor 4 gevonden...
    De politie heeft haar dood bevestigd dus het is zo.
    Ze weten nog niet wat de oorzaak is, maar je kunt het al raden;p

    Charade schreef:
    Ik vind het echt vreselijk. En dan zitten hier ook nog mensen te lachen. Kinderachtig. Ze is het levende bewijs dat de muziekindustrie meer kapot maakt dan je lief is.


    Trust me. I'm the doctor

    Charade schreef:
    Ik vind het echt vreselijk. En dan zitten hier ook nog mensen te lachen. Kinderachtig. Ze is het levende bewijs dat de muziekindustrie meer kapot maakt dan je lief is.

    Inderdaad, wie lacht er nu met de dood...


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik ben geen fan van haar, maar ik vond 2 nummer wel goed van haar 'Rehab'en 'Valerie'.
    Aan de ene kant eigen schuld!
    en andere kant R.I.P Amy Winehouse


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Charade schreef:
    Ik vind het echt vreselijk. En dan zitten hier ook nog mensen te lachen. Kinderachtig. Ze is het levende bewijs dat de muziekindustrie meer kapot maakt dan je lief is.
    ik lachte aleen om die foto (krul) voor de rest is het best el zielig.
    RIP Amy Whinehouse


    Shoganai i ne~

    Jap, ze is echt dood.


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.

    Ik vind het echt erg, en vooral ook hoe die mensen er op twitter mee om gaan. 'Fuck her.''Amy Crackhouse''HOEEER''Beter dat ze dood is' Etc etc. Ik kan daar echt zó boos om worden he.


    your eyes are like stars in the night.

    Everdeen schreef:
    (...)

    Ja, het is geen grapje, best jammer eigenlijk. Ze maakte goede muziek. (:

    Idd! Ze had wel een goede stem.
    Echt jammer, een zonde.

    Captain schreef:


    OMFG, ik wil niet dat dit waar is.
    Op die foto was ze nog redelijk 'gezond' en daar vond ik haar ook echt mooi. Dan zie je pas goed hoe alcohol en drugs een lichaam in zo'n raptempo aankunnen passen en helemaal kunnen verwoesten eigenlijk.


    Wie du mir, so ich dir.