• Hoi iedereen die zich aangesproken voelt! :)
    Ik wil graag een schrijfprojectje beginnen, met nog 5 andere personen (minimaal, meer mag natuurlijk ook!).


    INSCHRIJVEN KAN NIET MEER!
    Je vindt de link naar de story onderaan!

    Wat houdt het verhaal in?

    6 meisjes die op dezelfde school zitten, in dezelfde stad wonen en ongeveer even oud zijn. Ze zijn alleen zo verschillend dat ze nog nooit een woord met elkaar gewisseld hebben. Dit veranderd echter als ze erachter komen dat één jongen, James King, met hun allemaal uitgaat. Samen beginnen ze plannen te bedenken om James eens een lesje te leren. De meiden gaan steeds verder, tot het gevaarlijk wordt.

    Ik zoek dus 5 schrijfsters of schrijvers!

    Wat verwacht ik?

    *Goede grammatica en spelling. Ik controleer alle hoofdstukjes sowieso, no worries!
    *Dat je vanaf de dag dat je een berichtje van mij ontvangt dat jij aan de beurt bent, binnen 4 dagen een stukje inlevert.
    *Een stukje van minimaal 500 en maximaal 700 woorden.
    *Een heel leuk, creatief project!

    Intresse?

    Vul onderstaande gegevens in en wie weet krijg je een rol!
    Volledige naam:
    Roepnaam:
    Type:
    Karaktereigenschappen:
    Intresses: .
    Foto:
    Stukje tekst:

    Ik meld het als we gaan beginnen(flower)

    EDIT; Wat schrijven jullie allemaal leuk zeg! Ik ben druk bezig met de voorbereidingen en morgen horen jullie wie er een rol heeft. Inschrijven kan nog tot morgenmiddag 3 uur!(cool)

    Check je privé berichten!!

    Dit is de link naar de story! Heel veel succes allemaal. Morgen verschijnt het 1e hoofdstuk :)

    - oh en als je op vakantie gaat, even melden aub!

    [ bericht aangepast op 29 juli 2011 - 11:59 ]


    I was an angel living in the garden of evil

    Ik reserveer even deze reactie zodat ik dat stukje kan invullen :)
    Wat bedoel je btw by Stukje tekst?

    [ bericht aangepast op 26 juli 2011 - 16:19 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    Ik reserveer even deze reactie zodat ik dat stukje kan invullen :)
    Wat bedoel je btw by Stukje tekst?

    Prima! Met stukje tekst bedoel ik een kort stukje wat je schrijft, maakt niet uit waarover, zodat ik een idee krijg van je schrijfstijl


    I was an angel living in the garden of evil

    Dit is mijn personage!

    Volledige naam: Madison Montgomery
    Roepnaam: Madison/Maddy
    Type: Nerd
    Karaktereigenschappen: Slim, bijdehant, rustig.
    Intresses: Geschiedenis, oude muziek, cultuur.
    Foto!


    I was an angel living in the garden of evil

    Volledige naam: Gabrielle de Lioncourt

    Roepnaam: Gabrielle / Gabby

    Type: Stil en teruggetrokken

    Karaktereigenschappen: Gabrielle is een teruggetrokken meisje. Ze maakt niet makelijk vrienden, en heeft dan ook maar 1 beste vriendin. Door al haar onzekerheden kon James haar makelijk inpalmen. Ze is niet erg goed in het bedenken van plannen, maar omdat ze zo op de achtergrond staat is ze heel goed in het uitvoeren hiervan.

    Intresses: Gabrielle houdt van lezen, gedichten schrijven, en koken.

    Foto: Gabrielle de Lioncourt

    Stukje tekst: Van mijn lopende verhaal Bound to Darkness. (Daar kan je ook kijken voor mijn schrijfstijl.)

    ‘Syrena, wat is er?’ hoorde ik Liam vragen. Zijn stem was die van een leider; Sterk en vastbesloten, met een jongensachtige bezorgdheid er in. Maar mijn gedachten dwaalde weer af. Ik richtte mezelf op Syrena. Ze staarde naar de muur van het kasteel, met een dromerige en geschrokken blik. Het was een vreemde combinatie, vandaar dat Liam bezorgt zijn hand op haar schouder legde.
    Maar Syrena reageerde niet. Ze staarde onbewogen voor zich uit, alsof haar reebruine ogen haar liefste wens op het verschrikkelijkste moment zagen.


    Edit: laat het me weten als het je iets lijkt :)

    [ bericht aangepast op 26 juli 2011 - 16:35 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Helaas ben ik op vakantie en heb ik nog maar vier dagen internet, totdat ik drie weken zonder zit, dus lijkt het me niet handig om mee te schrijven.
    Maar ik wil wel een berichtje als je begint! Want het lijkt me een leuk verhaal, hehe <3
    En wie weet, als je later nog eens een bijrolletje wilt, dat ik dan nog een stukje voor je kan schrijven ^^


    “Love is a contradiction.”

    Archibald schreef:
    Helaas ben ik op vakantie en heb ik nog maar vier dagen internet, totdat ik drie weken zonder zit, dus lijkt het me niet handig om mee te schrijven.
    Maar ik wil wel een berichtje als je begint! Want het lijkt me een leuk verhaal, hehe <3
    En wie weet, als je later nog eens een bijrolletje wilt, dat ik dan nog een stukje voor je kan schrijven ^^

    Een bijrolletje kan altijd nog, hoor! Lijkt me superleuk als jij ook meeschrijft :)


    I was an angel living in the garden of evil

    Volledige naam: Brooklyn Allison
    Roepnaam: Brooke
    Type: Ze is een erg onzeker meisje. De jongens zien haar wel staan, maar dat doet haar niet zo veel. Het is net uit met haar vriendje, na 2 jaar. Hij ging vreemd met haar beste vriendin. Ze besloot te verhuizen en nu woont ze in de stad waar het verhaal zich afspeelt. Ze hoop hier opnieuw te kunnen beginnen en alles achter zich te laten.
    Karaktereigenschappen: Spontaan, vorlijk, gezellig, uitgaand.
    Intresses: Muziek, feestjes, mode etc.
    Foto: http://www.google.nl/imgres?q=blond+haar+blauwe+ogen&hl=nl&gbv=2&tbm=isch&tbnid=vqFkpCq3OeDIUM:&imgrefurl=http://www.quizlet.nl/forum/topic.php%253Ftid%253D84166&docid=9h4FBzlCZHevLM&w=360&h=480&ei=r9MuTv6yIs3WsgbJoLgo&zoom=1&iact=hc&vpx=635&vpy=113&dur=1915&hovh=259&hovw=194&tx=119&ty=170&page=1&tbnh=171&tbnw=143&start=0&ndsp=15&ved=1t:429,r:3,s:0&biw=1024&bih=677
    Stukje tekst:

    Hij kijkt naar haar, ze beweegt prachtig. Hij haalt zijn hand uit zijn broekzak en zoek de hare. Hij vlecht zijn vingers tussen die van haar en stopt met lopen. Hij kijkt haar aan.
    'Brooke, je moet iets weten. Je gaat het denk ik niet leuk vinden,' zegt James. Hij slaat zijn ogen neer. Brooke kijkt hem strak aan.
    'Je bent niet de enige met wie ik uitga. Er zijn nog vier anderen.'
    Een golf van misselijkheid gaat door Brooke heen. Alle herinneringen komen boven, haar beste vriendin, haar vriendje, alles. Het kan niet waar zijn. Niet alweer. Dit verdien ik. Vluchtig grijpt ze James bij haar arm en valt op de grond. Alles wordt zwart.


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    Volledige naam: Isabelle Clark
    Roepnaam: Izzy
    Type: Ze trekt meestal de aandacht van de verkeerde, als ze er genoeg van heeft laat ze de jongen gewoon vallen alsof het de normaalste zaak van de wereld is, maar als dat andersom is wordt ze kwaad en ben je nog neit van haar af. Izzy is heel erg beschermend over haar familie en wordt kwaad als je ze krengt. Ze is zo doordat haar broer is vermist toen ze klein was.
    Karaktereigenschappen: Arrogant, beschermend, aardig, koppig, brutaal, verleidelijk.
    Intresses: . Muziek, daar wordt ze rustig van.
    Foto:


    Stukje tekst: ''Kijk eens,'' zei de lange, blonde jongen met krullend haar tegen het kleine meisje dat in het zand zat te spelen. Ze keek op. ''Zie je hoe elke keer als de zee vloed wordt, dat de voetstappen verdwijnen?''
    Ze keek strak naar de golven. ''Dat zie ik,'' zei ze verwonderd. ''Dat is net zoals het ijs blokje, niets is wat het lijkt.''
    Hij knikte. ''Dat heb je goed onthouden.''


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Vul onderstaande gegevens in en wie weet krijg je een rol!
    Volledige naam: Christal Waters
    Roepnaam:Christal
    Type: een eigenwijze meid, die alleen maar aan haarzelf denkt. Dit kan vaak uit de hand lopen.
    Karaktereigenschappen:hyperactief, bazig, grote mond maar een klein hart.
    Intresses:jongens versieren, uitgaan, make-up
    Foto:


    Stukje tekst: Ik wist niet wat ik moest zeggen, hij keek me zo lief aan. Dit was de eerste keer dat ik niet meteen aan seks dacht. Hij leek me echt heel lief, ik kon hem niet misbruiken. Misschien groeide er wel een relatie tussen ons. Ik kon hem geen pijn doen. Ik had besloten om hem met rust te laten, en rustig te beginnen. Als ik een relatie zou krijgen dan zou ik never nooit vreemd gaan. Ik besloot om naar huis te gaan en ik zou hem later terugbellen. Toen ik wou gaan, kreeg ik ineens een zoen in mijn nek. Ik draai me om en zie dat hij het was. Ik keek hem aan en zei: "Ik bel je." Hij liet me zien met een gebaar dat hij het goed vond. Dit was echt de Aller eerste keer dat ik zo verliefd was.
    ik kan ook in andere stijlen schrijven (:

    [ bericht aangepast op 27 juli 2011 - 0:15 ]


    Where words fail, music speaks

    Lijkt me erg leuk om mee te doen!
    Kun je even een plekje reserveren? Dan maak ik nu mijn personagebeschrijving ^^


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Volledige naam: Elaine Strycks
    Roepnaam: Elaine
    Type: Musicaal, lief, erg naief.
    Karaktereigenschappen: Elaine is het kustzinnige meisje met de prachige stem. Ze speelt klassiek piano en is daar erg goed in. Ze loopt niet te koop met haar musicaliteit en houd het meer voor zichzelf. Elaine is erg gevoelig en trekt dingen zich erg aan. Ze is vegetarier omdat ze het zielig vind voor de dieren als wij ze afslachten. Elaine is prestatie gericht en neemt niet genoegen met een 7, een 8, 9 of 10 is alleen goed genoeg voor haar. Elaine is goed van vertrouwen en erg erg naief. Ze geloofd iedereen op zijn woord en is altijd bereid mensen te vergeven.
    Intresses: Muziek, school, dieren
    Foto: Taylor momsen
    Stukje tekst:

    Er waren genoeg redenen te bedenken om het niet te doen… Dus deed ik het toch. Zijn lippen vonden de mijne en na nog maar een paar seconde liet hij me los. “We moeten dit niet doen.” Hijgde hij terwijl hij met zijn bruine ogen in die van mij keek. Ik knikte enkel. “Wat als Alexis er achterkomt?” Blijkbaar wilde hij daar niet aan denken want hij gaf geen antwoord. Onze voorhoofden leunen tegen elkaar aan terwijl ik in zijn ogen keek. De lucht boven ons kleurde rozen en oranje terwijl de zon langzaam onder ging. “Ik hou van je.” Fluistert hij tegen mijn lippen aan. Ik glimlach. “Ik hou ook van jou.” Gelukkig duurt deze kus langer en word die niet onderbroken door woorden vol schuld en angst.

    Dit is een stukje van mijn verhaal waar ik nog aan werk. Het staat nogniet online omdat het nog niet af is (:

    [ bericht aangepast op 26 juli 2011 - 17:10 ]

    Jammer, ik wil graag meedoen maar ik ben bang dat ik het niet voor elkaar krijg om te schrijven. Ik stop soms met stories. Aan mij zal je waarschijnlijk niks hebben.

    Ik heb ook nog een idee voor een evil klein bijrolletje (:

    Mag ik je die per pb sturen?

    Azhuria schreef:
    Lijkt me erg leuk om mee te doen!
    Kun je even een plekje reserveren? Dan maak ik nu mijn personagebeschrijving ^^

    Sure!(flower)


    I was an angel living in the garden of evil

    SofieSaade schreef:
    Ik heb ook nog een idee voor een evil klein bijrolletje (:

    Mag ik je die per pb sturen?

    Jahoor, ik ben benieuwd ;)


    I was an angel living in the garden of evil