• Hoi iedereen die zich aangesproken voelt! :)
    Ik wil graag een schrijfprojectje beginnen, met nog 5 andere personen (minimaal, meer mag natuurlijk ook!).


    INSCHRIJVEN KAN NIET MEER!
    Je vindt de link naar de story onderaan!

    Wat houdt het verhaal in?

    6 meisjes die op dezelfde school zitten, in dezelfde stad wonen en ongeveer even oud zijn. Ze zijn alleen zo verschillend dat ze nog nooit een woord met elkaar gewisseld hebben. Dit veranderd echter als ze erachter komen dat één jongen, James King, met hun allemaal uitgaat. Samen beginnen ze plannen te bedenken om James eens een lesje te leren. De meiden gaan steeds verder, tot het gevaarlijk wordt.

    Ik zoek dus 5 schrijfsters of schrijvers!

    Wat verwacht ik?

    *Goede grammatica en spelling. Ik controleer alle hoofdstukjes sowieso, no worries!
    *Dat je vanaf de dag dat je een berichtje van mij ontvangt dat jij aan de beurt bent, binnen 4 dagen een stukje inlevert.
    *Een stukje van minimaal 500 en maximaal 700 woorden.
    *Een heel leuk, creatief project!

    Intresse?

    Vul onderstaande gegevens in en wie weet krijg je een rol!
    Volledige naam:
    Roepnaam:
    Type:
    Karaktereigenschappen:
    Intresses: .
    Foto:
    Stukje tekst:

    Ik meld het als we gaan beginnen(flower)

    EDIT; Wat schrijven jullie allemaal leuk zeg! Ik ben druk bezig met de voorbereidingen en morgen horen jullie wie er een rol heeft. Inschrijven kan nog tot morgenmiddag 3 uur!(cool)

    Check je privé berichten!!

    Dit is de link naar de story! Heel veel succes allemaal. Morgen verschijnt het 1e hoofdstuk :)

    - oh en als je op vakantie gaat, even melden aub!

    [ bericht aangepast op 29 juli 2011 - 11:59 ]


    I was an angel living in the garden of evil

    Over vakanties: ik ben van 1 t/m 8 augustus weg. Maar ik ben toch laatste in de rij, dus ik denk niet dat het veel uitmaakt :3


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Azhuria schreef:
    Over vakanties: ik ben van 1 t/m 8 augustus weg. Maar ik ben toch laatste in de rij, dus ik denk niet dat het veel uitmaakt :3

    Nee, dat is inderdaad geen probleem, bedankt voor het melden!


    I was an angel living in the garden of evil

    Volledige naam:lysa lopez
    Roepnaam:lys , lyly
    Type:stoer , zelfverzekerd , aardig , musicaal , meestal optimistisch
    Karaktereigenschappen:lysa is een stoer en zelfverzekerd meisje.
    veel mensen denken dat ze een bitch is maar ze komt juist veel voor haar vrienden op.
    ook is ze bijna nergens bang voor , maar van spinnen en andere insecten krijgt ze toch de rillingen.
    Intresses:keyboard spelen , zingen , tekenen , streetdance.
    Foto:


    Stukje tekst:ik keek nog eens.
    ik zag de glinstering van de duizenden stukken goud , en het meisje dat langzaam verdronk.
    ik wist niet wat ik moest doen.
    ik droomde al jaren van zoveel goud , maar als ik dat meisje daar laat is er toch een leven minder.
    ik sloot me ogen en dacht nog eens goed na , ik hoorde het meisje snikken van achter het glas.
    ik zag hoe het water al tot haar neus was gevuld en ik twijfelde geen moment.
    ik pakte de bijl en sloeg op het glas , net zolang tot het brak.
    en het water en het meisje eruit vielen...


    El Diablo.

    *kuch* volgens mij kun je je al niet meer aanmelden...


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    XD Denk je? misschien meot Lovelyxxx dat even aanpassen in de begin topic..

    Ik heb btw mijn stukje geschreven *is braaf*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik ben op vakantie, en ik kom niet zo vaak op Q, dus het lijkt me onhandig. :(


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    santanax schreef:
    Volledige naam:lysa lopez
    Roepnaam:lys , lyly
    Type:stoer , zelfverzekerd , aardig , musicaal , meestal optimistisch
    Karaktereigenschappen:lysa is een stoer en zelfverzekerd meisje.
    veel mensen denken dat ze een bitch is maar ze komt juist veel voor haar vrienden op.
    ook is ze bijna nergens bang voor , maar van spinnen en andere insecten krijgt ze toch de rillingen.
    Intresses:keyboard spelen , zingen , tekenen , streetdance.
    Foto:


    Stukje tekst:ik keek nog eens.
    ik zag de glinstering van de duizenden stukken goud , en het meisje dat langzaam verdronk.
    ik wist niet wat ik moest doen.
    ik droomde al jaren van zoveel goud , maar als ik dat meisje daar laat is er toch een leven minder.
    ik sloot me ogen en dacht nog eens goed na , ik hoorde het meisje snikken van achter het glas.
    ik zag hoe het water al tot haar neus was gevuld en ik twijfelde geen moment.
    ik pakte de bijl en sloeg op het glas , net zolang tot het brak.
    en het water en het meisje eruit vielen...
    sorry je bent te laat met aanmelden. De story is te vinden op mijn profiel. :Y)


    I was an angel living in the garden of evil