• Hoi iedereen die zich aangesproken voelt! :)
    Ik wil graag een schrijfprojectje beginnen, met nog 5 andere personen (minimaal, meer mag natuurlijk ook!).


    INSCHRIJVEN KAN NIET MEER!
    Je vindt de link naar de story onderaan!

    Wat houdt het verhaal in?

    6 meisjes die op dezelfde school zitten, in dezelfde stad wonen en ongeveer even oud zijn. Ze zijn alleen zo verschillend dat ze nog nooit een woord met elkaar gewisseld hebben. Dit veranderd echter als ze erachter komen dat één jongen, James King, met hun allemaal uitgaat. Samen beginnen ze plannen te bedenken om James eens een lesje te leren. De meiden gaan steeds verder, tot het gevaarlijk wordt.

    Ik zoek dus 5 schrijfsters of schrijvers!

    Wat verwacht ik?

    *Goede grammatica en spelling. Ik controleer alle hoofdstukjes sowieso, no worries!
    *Dat je vanaf de dag dat je een berichtje van mij ontvangt dat jij aan de beurt bent, binnen 4 dagen een stukje inlevert.
    *Een stukje van minimaal 500 en maximaal 700 woorden.
    *Een heel leuk, creatief project!

    Intresse?

    Vul onderstaande gegevens in en wie weet krijg je een rol!
    Volledige naam:
    Roepnaam:
    Type:
    Karaktereigenschappen:
    Intresses: .
    Foto:
    Stukje tekst:

    Ik meld het als we gaan beginnen(flower)

    EDIT; Wat schrijven jullie allemaal leuk zeg! Ik ben druk bezig met de voorbereidingen en morgen horen jullie wie er een rol heeft. Inschrijven kan nog tot morgenmiddag 3 uur!(cool)

    Check je privé berichten!!

    Dit is de link naar de story! Heel veel succes allemaal. Morgen verschijnt het 1e hoofdstuk :)

    - oh en als je op vakantie gaat, even melden aub!

    [ bericht aangepast op 29 juli 2011 - 11:59 ]


    I was an angel living in the garden of evil

    Mayci schreef:
    Jammer, ik wil graag meedoen maar ik ben bang dat ik het niet voor elkaar krijg om te schrijven. Ik stop soms met stories. Aan mij zal je waarschijnlijk niks hebben.

    Jammer, mocht je je nog bedenken, hoor ik het wel :)


    I was an angel living in the garden of evil

    ...Ik moet dus eerst even eten, ben zo klaar. Heb al bijna alles af, moet alleen nog even een geschikt plaatje vinden. Het komt er dus zo aan! :3


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Wow dit project is populair :D *Is niet zo zeker meer dat haar rol gekozen wordt*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Tis zo jammer dat ik op vakantie ga..! Ik zou wel mee willen doen.. naja, een andere keer...
    Wel leuk bedacht!

    JChoo schreef:
    Tis zo jammer dat ik op vakantie ga..! Ik zou wel mee willen doen.. naja, een andere keer...
    Wel leuk bedacht!

    Bedankt! Als je wilt kun je een gastrol schrijven?


    I was an angel living in the garden of evil

    Volledige naam: Melody Alexandra Sinclair
    Roepnaam: Melody, Mel.
    Type: Ze is vooral erg apart. Mel trekt zich niets aan van mensen die een stomme mening over haar hebben. Ze vindt het heerlijk om te provoceren, en loopt vaak rond in vreemde kledingcombinaties. Ze heeft altijd een lach op haar gezicht en hoort niet echt bij een bepaald kliekje - ze vlindert tussen verschillende groepjes heen en weer. Ze accepteert iedereen, hoewel ze een grote hekel heeft aan de 'barbiepoppen' en standaard meisjes, omdat ze vindt dat zij geen eigen mening hebben.
    Karaktereigenschappen: Aardig, spontaan, zorgzaam en altijd het luisterend oor als haar vrienden een probleem hebben, maar ook brutaal, koppig en ze heeft een zeer sterke eigen mening - die ze niet bereid is om aan te passen.
    Interesses: Ze houdt van viool spelen en schilderen, maar ook van gewoon gezellig doen met een groepje andere meiden en jongens.
    Foto:


    Stukje tekst: Juliette vond me, onderuitgezakt tegen de deur, een brief tegen mijn borst geklemd. Haar mond ging een stukje open van ontzetting toen ze me daar zag liggen, het beeld van mijn natgehuilde haren tegen mijn met mascara bestreepte gezicht. Ze knielde naast me neer, pakte mijn hand. Schudde hem wat onwennig heen en weer, alsof ze nog nooit de personificatie van een gebroken hart op de deurmat had zien liggen.
    "Flo...", fluisterde ze, niet in staat om op normale toon te spreken.
    Ik hoorde hoe haar stem verstikt was van ingehouden tranen.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2011 - 19:17 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Volledige naam:
    Roxana Melanie Myxx, 17 jaar.
    Roepnaam:
    Roxy
    Type:
    Als iemand zich schuldig voelt, geeft Roxana zichzelf altijd de schuld. Dat komt ook meerdere deels door haar jeugd, ze heeft niet echt een fantastische tijd achter d'r rug gehad.
    Roxana is wel enorm slim als het komt tot puzzels en uitdagingen; zo kan ze razendsnel dingen oplossen, en houdt ze ervan als haar hersens beginnen te kraken bij een denksport/spel.
    Roxana is ook erg koppig en heeft een sterke wil. Ze vind dat ze dingen moet afmaken; Roxana heeft een echte doorzettingswil.
    Als je goede vrienden met haar bent dan zul je diegene leren kennen die binnen in d'r zit. Het is niet dat ze verlegen is, ze vertrouwt mensen alleen niet zo snel. Ze moeten haar vertrouwen voor zich winnen, vind ze. Ze heeft ook meer jongensvrienden, dan meisjevriendinnen.
    Roxana zegt wat ze denkt, en dat zonder ene moeite. De meesten zeggen dan ook tegen haar dat ze een bitch is, vanwege haar antwoorden. Maar dat kan ze niks schelen, ze is juist zo bitchie omdat ze zichzelf zo kan beschermen. En ze pikt niet wat mensen over haar zeggen, want dan zegt ze er meteen wat van. Ook als ze hoort dat mensen wat over haar vrienden zeggen, zegt ze er ook meteen wat van. Ze laat zich niet zo snel over haar heen lopen. Haar vrienden vinden haar crazy, maar dan op een goede manier. Ze is snel nieuwsgierig en zoekt het gevaar op. Ze is onvoorstelbaar, je weet nooit wat ze van plan is, of wat ze gaat doen.
    Roxana raakt erg snel dingen kwijt – ze vergeet snel dingen, als ze net haar mobiel heeft gepakt en ergens anders heeft neergelegd, weet ze niet meer waar ze het heeft gelaten. And that’s to bad, want ze kan niet zonder haar mobiel. Ze moet altijd haar mobiel bij haar hebben, ze kan niet zonder.
    Naast dat ze té sarcastisch is, geeft ze erg veel om haar vrienden (alleen kun je dat niet zo goed merken), en geeft ze haar vrienden eerlijk advies. Want als Roxana advies geeft, meent ze het.
    Verder heeft ze meestal baggy of rockkleding aan, dit wisselt eigenlijk per dag. Als zij werkt heeft ze meestal baggy kleding aan, als ze naar haar studie gaat; meestal rockkleding.
    Karaktereigenschappen:
    Geheimzinning, koppig, stoer & grote mond.
    Intresses:
    Roxana heeft een slang als 'huisdier', maar zij noemt het meer haar 'maatje'. De slang heet: Ringo. Verder vind ze Ben & Jerry ice cream erg lekker, en Red Bull en kersentaart ook.
    Ook vind ze het altijd leuk om aan auto's en motors te sleutelen, tattoeëren, en fotograveren.
    Foto:
    Foto 1 Roxana.
    Stukje tekst:
    Luna moet ook altijd veels te laat aankomen: het is namelijk al avond, maar wat kon ze anders? Danny, Luna's beste vriend, die bracht haar met zijn auto. En hij was te druk bezig met hun band, ze moesten repeteren. Daarom kwam Luna ook veel later. Voordat Luna de auto uitstapt geeft ze Danny een knuffel en zegt tegen hem dat ze hem nog wel zou bellen. "Is goed, en laat je niet kennen hé." zegt hij. Luna stapt uit, en gooit de autodeur dicht. Dan loopt ze naar de achterkant van de auto, en doet de achterbak open. Ze haalt haar gitaarkoffer eruit, en vervolgens ook een hele grote sporttas. Niet dat ze zelf sport, maar het is gewoon een fijne tas om heel veel spullen en dingen in te doen. Meteen nadat ze de achterbak dichtgooit, begint Danny te rijden. "Doei!" roept Luna gevolgd door getoeter, en ze ziet hem langzaam verdwijnen. Dan kijkt ze naar het enorme huis, of nou ja: huis? Meer een villa. Ze pakt haar tas en gitaarkoffer op, en doet de deur moeilijk open. Strompelend loopt ze binnen, en ze merkt het rode behang meteen op. "Mooi ingericht," mompelt ze meer tegen zichzelf, want ze ziet niemand. "Lekkere ontvangst hier zo," en ze kijkt naar de lijst die aan de muur hangt. Oké, met wie deel ik een kamer? Luna kijkt verder achter haar naam. Sakine.. Ken ik haar niet?

    [ bericht aangepast op 26 juli 2011 - 18:27 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Aangezien ik al met honderd-en-één dingen bezig ben ga ik niet meedoen, maar meld je het even als je begint?


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Astarte schreef:
    Aangezien ik al met honderd-en-één dingen bezig ben ga ik niet meedoen, maar meld je het even als je begint?

    Zal ik zeker doen, leuk! :)


    I was an angel living in the garden of evil

    EDIT: inschrijven kan tot morgenmiddag 3 uur, dan krijgen degene die een rol hebben een bericht. :)


    I was an angel living in the garden of evil

    Rol: Zusje van James
    Volledige naam: Sarah Charlotte [achternaam van James]
    Roepnaam: Sarah
    Type: Slim, bijdehand, grappig, speels, lief.
    Karaktereigenschappen: Sarah vond het altijd geweldig om dingen met haar oudere broer te doen. Ze keek tegen hem op. Tot hij veranderde in de player hij nu is. Ze ziet hem bijna niet omdat hij vaak uitgaat of bij zijn vrienden is. In het begin vond ze dit erg vervelend omdat ze nog steeds veel om hem geeft, maar nu is ze eraan gewent en wilt ze maar wat garag helpen hem terug te pakken na alles wat hij gedaan heeft. Op school is Sarah niet het populaire meisje, maar zeker ook niet de nerd die geen vrienden heeft. Ze zit er tussen in en dat vind ze prima.
    Intresses: Sarah is erg geintereseerd in de wereld. Ze heeft veel vragen over de rede waarom? Haar moeder noemt haar dan ook hun kleine filosoof. Sarah vind dat overal een goede rede voor moet zijn, en dat dingen niet zomaar gebeuren.
    Foto: Mackenzie Foy of Joey King
    Stukje tekst:
    Er waren genoeg redenen te bedenken om het niet te doen… Dus deed ik het toch. Zijn lippen vonden de mijne en na nog maar een paar seconde liet hij me los. “We moeten dit niet doen.” Hijgde hij terwijl hij met zijn bruine ogen in die van mij keek. Ik knikte enkel. “Wat als Alexis er achterkomt?” Blijkbaar wilde hij daar niet aan denken want hij gaf geen antwoord. Onze voorhoofden leunen tegen elkaar aan terwijl ik in zijn ogen keek. De lucht boven ons kleurde rozen en oranje terwijl de zon langzaam onder ging. “Ik hou van je.” Fluistert hij tegen mijn lippen aan. Ik glimlach. “Ik hou ook van jou.” Gelukkig duurt deze kus langer en word die niet onderbroken door woorden vol schuld en angst.

    Dit is een stukje van mijn verhaal waar ik nog aan werk. Het staat nogniet online omdat het nog niet af is (:

    [ bericht aangepast op 27 juli 2011 - 10:24 ]

    Dit lijkt me echt een superverhaal, ik kan helaas niet meedoen want ik ben op vakantie en heb niet zo veel internet meer. Maar krijg ik een berichtje als je begint?


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Nog 2 uur om je in te schrijven mensen :')


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Leighton schreef:
    Dit lijkt me echt een superverhaal, ik kan helaas niet meedoen want ik ben op vakantie en heb niet zo veel internet meer. Maar krijg ik een berichtje als je begint?

    Jammer.. Ik laat het weten!


    I was an angel living in the garden of evil

    Escritura schreef:
    Nog 2 uur om je in te schrijven mensen :')

    Nog maar 1 uurtje!


    I was an angel living in the garden of evil