• Ik verveel me en eigenlijk vraag ik me af waarom jullie een bepaalde naam hebben gekozen. Is het iets speciaals, iets dat zorgt dat je je sterker voelt, iets waar je trots op bent, iets waar je fan van bent.
    I'll start:
    Ik heb voor de naam Demonio gekozen omdat ik in eerste instantie altijd de duivel al cool heb gevonden. De manier waarop mensen hem verafschuw(d)en en ha(at)ten. De naam heeft voor mij speciale betekenis omdat de duivel niet met zich laat sollen en zich door niemand laat gebruiken, dingen die mij maar al te vaak zijn overkomen. Deze naam helpt me herinneren dat ik ook een persoon ben en het recht heb om voor mezelf op te komen. Het geeft me kracht en elke keer als ik Quizlet op start bedenk ik me dat ik kan zijn wie ik wil zijn, als ik mijn best doe.
    (Y)

    obliviatum spreuk uit harry potter
    wordt gebruikt door Hermione om de geheugens van haar ouders te wissen in boek/film 7 (part 1)
    eigenlijk zou ik de spreuk zelf wel willen gebreuken om al mijn slecte herinneringen te vergeten

    [ bericht aangepast op 18 aug 2011 - 16:13 ]


    Cool, neat, swell -Cry

    Omdat iedereen Potterhead is, en ik ben een uitzondering. Ik ben Potterhead én Malfoyhead.:Y)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Omdat Fred en George altijd truien kregen met de eerste letter van hun voornaam erop van hun moeder en die truien verwisselden. Ze noemden elkaar dan Gred en Feorge.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    omdat nuts een ongeloof cool spel is op de ipod (:

    Godric Gryffindor.


    Alleen maar tranen van geluk

    Omdat ik laatst naar een concert van Dir en Grey ben geweest (japanse band)
    En ze zijn gewoon heel speciaal <333 ben al 3 jaar fan


    I solemny swear i am up to no good

    'Flare' is het Engelse woord voor 'gloed'.
    (en het is dus niet, zoals een niet-zo-snugger persoon eens dacht, de foute spelling van 'flair'. Tssssh.)


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Omdat hij met de R begint.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Dirty Sanchez, het geniaalste programma ever :'D


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Omdat ik gek ben van mytische wezens, en fabel wezens ben ^^


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    ONEDIRECTION was bezet dus toen werd het 0NEDIRECTI0N


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Loena gebruikt die spreuk in de 6de film om Harry zijn neus te helen.


    We're all dancing to the same sad song.

    Cassiopeia. Dat is het eerste sterrenbeeld waarvan ik wist.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Omdat Castle gewoon een awesome serie is


    All I wanna do is lose control

    Omdat Tortuga een pirateneiland is uit de film Pirates of the Caribbean en ik van die films houd. (:


    ars moriendi