• Ik verveel me en eigenlijk vraag ik me af waarom jullie een bepaalde naam hebben gekozen. Is het iets speciaals, iets dat zorgt dat je je sterker voelt, iets waar je trots op bent, iets waar je fan van bent.
    I'll start:
    Ik heb voor de naam Demonio gekozen omdat ik in eerste instantie altijd de duivel al cool heb gevonden. De manier waarop mensen hem verafschuw(d)en en ha(at)ten. De naam heeft voor mij speciale betekenis omdat de duivel niet met zich laat sollen en zich door niemand laat gebruiken, dingen die mij maar al te vaak zijn overkomen. Deze naam helpt me herinneren dat ik ook een persoon ben en het recht heb om voor mezelf op te komen. Het geeft me kracht en elke keer als ik Quizlet op start bedenk ik me dat ik kan zijn wie ik wil zijn, als ik mijn best doe.
    (Y)

    Een wachtwoord uit Misfits, de meest geniale serie ever.




    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Een liedje van een van mijn favoriete bands, Now Now Every Children, heet Giants. Geweldig nummer.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Van een serie : Rizzoli & Isles , die naam vond ik gewoon mooi


    Aan niets denken is ook denken.

    Atonement betekent verzoening en is de titel van een film dat ik héél graag wil zien.


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    De Orchideous-spreuk van Harry Potter.
    Wordt gemeld in het vierde boek, met Fleur haar toverstok.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Monkeyslut schreef:
    Een wachtwoord uit Misfits, de meest geniale serie ever.




    Oh Nathan! _O_
    Jouw naam blijft zo geniaal!

    Woorden gemengd en toen kwam ik op deze uit (:

    && hij had de meeste stemmen in mijn poll (flower)


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Een Mondegreen is het verschijnsel dat je andere woorden hoort dan er eigenlijk zijn in een liedjestekst.

    bv.: Je hoort "The ants are my friend" ipv "The answer, my friend" (Blowin' in the Wind - Bob Dylan)


    Why so serious?

    Taizé is een klein dorpje in Frankrijk waar een jongere klooster staat, ik ben daar twee keer geweest en het heeft echt mijn leven veranderd!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the


    This


    Caution first, always.

    Het betekend schrijven :Y) Ik weet alleen nirt meer in welke taal.. Italiaans of spaans ofzo.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Omdat Shannon mijn geheime (nu niet meer zo geheime) boyfriend is! (nerd)


    Oké not really :')
    Maar het is mijn favoriet van 30 Seconds To Mars (mijn favoriete band) en ik heb nog al een lichte *kuch* celebrity crush op hem (A)

    [ bericht aangepast op 18 aug 2011 - 15:59 ]


    dream, dare, fly!

    Ik vond het leuk klinken. :)


    Let the rain wash away all the pain of yesterday

    Naar de personage Cam Briel uit het boek Fallen. En over een paar dagen Bumblebee uit de film Transformers.


    To love is to destroy.

    Happen komt van een film. Waar heel veel doorzettingsvermogen enzo in zit. Als je ergens in gelooft en ernaar streeft kom je er wel. (:


    Smile and live.