• Ik heb het over artiesten die wereldberoemd zijn, goeie liedjes lijken te maken, maar als je ze live hoort, bakken ze er niets van en staan ze daar maar wat futloos in de micro te zingen en dan kennen ze hun eigen liedjes ook nog niet eens vanbuiten zodat ze het moeten aflezen van een scherm... Zielig, echt.
    Perfect voorbeeld...


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ke$ha, zij is pas verschrikkelijk live!


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jason Derülo..


    Smiling but close to tears.

    Tulsa schreef:
    Ze zingt echt wel goed live hoor? Die hoge noten klinken heel goed. En Avril heeft misschien wat problemen tegenwoordig, daarom dat ze er zo futloos bij zit. Perfect voorbeeld is Rihanna.

    Degene die echt vreselijk live zijn:

    - Katy Perry (tijdens haar concert in Nederland, vond ik wel reuze meevallen btw)
    - Selena Gomez, die is echt onwijs geautotuned
    - Rihanna, dat wijf is helemaaaal geautotuned.


    To infinity and beyond •

    ik vind haar live mooier zingen dan in de clips...
    en ik vind het ook wel knap van der dat ze heel relext is op het podium en niet zo druk doet.. en toch de hoge noten kan halen!


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    ik heb al veel erger gehoord hoor (:


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    neem dan katy perry als voorbeeld hahahh (:
    maar idd I agree with u, maar zoals Adele kan wel super zingen live!


    T O K I O H O T E L < 3

    Gwen Stefani is echt ronduit verschrikkelijk. :'DDDDDDD


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Dan kies je net het verkeerde voorbeeld ='D Het is een AOL sessie, een akoestische wel te verstaan, daar mogen ze niet gaan rocken op het podium en moeten ze 'levenloos zitten'. Ook hebben ze daar standaard screens met de lyrics, dus ga je er automatisch naar kijken. En Avril kan op zich live heel goed zingen, en tja, iedereen heeft mindere dagen..

    Maar ik ben het er wel mee eens, er zijn veel artiesten die live niet kunne zingen. Maar er zijn er ook die live beter zijn dan op plaat x]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    BeRavenclaw schreef:
    Ze kan goed live zingen allen de mensjes achter maken het wat minder ;D
    Katy perry die kan niet zingen O.o

    Ik heb Katy Perry ooit live gezien en dat was echt de moeite. Qua zang en qua show.
    Kesha is verschrikkelijk live, als ze al live zingt is ze net een gekeeld dier.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2011 - 17:06 ]

    Katy Perry kan niet live zingen, of Rihanna. Maar er zijn genoeg artiesten, vooral kleinere bands, die wél live kunnen zingen.


    Destroy what destroys you.

    Hirasawa schreef:
    Ik vind d'r wel goed live zingen. Ze zit er wel wat futloos bij, maar ik heb zeker ooit erger gehoord.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik wil rebecca black wel live horen ^^



    Wacht... heeft zij nu ECHT die stem? O.o

    youleftme schreef:

    sorry maar dan is er iets mis met je oren want vals is het echt niet hoor! ;o


    Er is niks mis met mijn oren. Het heeft te maken met smaak, en die van jou verschilt van de mijne. (:


    You are the poetry Shakespeare was missing.