• Ik heb het over artiesten die wereldberoemd zijn, goeie liedjes lijken te maken, maar als je ze live hoort, bakken ze er niets van en staan ze daar maar wat futloos in de micro te zingen en dan kennen ze hun eigen liedjes ook nog niet eens vanbuiten zodat ze het moeten aflezen van een scherm... Zielig, echt.
    Perfect voorbeeld...


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Het begin is waardeloos, maar die hoge noten pakt ze best goed op, vind ik. Maar haar stem is sowieso duidelijk bewerkt, omdat die dubbele stemvalling anders onmogelijk is.


    Let it come and let it be

    Memento schreef:
    (...)
    nu ben ik benieuwd, welk liedje was dat?

    Volgens mij Deze:

    Nu doe ik het wel goed_O_


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Fakkie schreef:
    (...)

    niet waar, ik heb de link gekopieerd en weer opgezocht, de link doet het, maar ze zingt zooo slecht(finger)


    Je moet neit de hele URL doen, maar alleen wat er na de /watch?= ofzoiets staat, die cijfertjes. :3

    Delirious schreef:
    Ik heb het voorbeeld niet bekeken maar ik weet wat je bedoeld en ik irriteer me er ook dood aan.
    Tegenwoordig kan bijna niemand meer zingen iin het echt.


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Delirious schreef:
    Ik heb het voorbeeld niet bekeken maar ik weet wat je bedoeld en ik irriteer me er ook dood aan.
    Tegenwoordig kan bijna niemand meer zingen iin het echt.

    Hm, dat vind ik tegenvallen. Er zijn genoeg goede zangers die dat wél kunnen.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ja, ik weet het. En de artiesten die dan wél kunnen zingen, worden maar half zo bekend, àls ze al bekend worden. --'


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Oke, er zijn artiesten die effectief niet kunnen zingen. Maar er is nog wel een verschil tussen rustig in de studio eens een liedje opnemen of verschillende dagen na mekaar optreden.
    Trouwens, er zijn zoveel dingen die je stem beïnvloeden zoals bv vermoeidheid. Iedereen heeft wel is een minder goede dag.


    Get outta my head!

    Zoals de meeste zeggen, Avril zingt prachtig live. En er zijn veel ergere artiesten --'


    Fly high across the sky, from here to kingdom come.

    Ik heb er ook altijd een hekel aan !
    maar bij deze vindt ik dat Avril Lavigne best goed zingt. en mooi.
    futloos oke maar ze kent haar liedje wel !
    en dat ze soms laag of hoog zingt dat komt ook omdat er in de video-clips meerder stemmen worden gebruikt (2de stemmen en zo)
    maar ik vindt die een slecht voorbeeld !
    niet persoonlijk bedoeld hoor. en ook niet boos : )

    [ bericht aangepast op 3 aug 2011 - 19:24 ]


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    SixxAM schreef:
    Oke, nu zit je dus onzin te vertellen. Sorry maar dit nummer is akoestisch, ze doet het echt vet goed en er is geen scherm, ze kijkt gewoon naar beneden. -.-" wel goed opletten hoor. Normaal zingt ze echt best wel slecht. Ik zou zelf ook niet op een poduim staan springen als een nummer akoestisch is -.-" Er zijn wel van zulke artiesten. Maar Avril doet het in dit nummer even heel goed.


    Er is wél een scherm, meerdere zelfs, wel goed opletten hoor. (':
    Ja, akoestisch moet je niet veel bewegen, maar er ook niet als een plank staan, ondanks de 'planking'-rage, en dan nog zou ze het verkeerd doen. ;p
    Maar als je akoestische liedjes speelt, moet je geen spring-lekker-in-het-rond-liedjes gaan zingen zoals 'What The Hell'.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Hirasawa schreef:
    Ik vind d'r wel goed live zingen. Ze zit er wel wat futloos bij, maar ik heb zeker ooit erger gehoord.


    Het voorbeeld klopt niet helemaal, vind ik.
    Maar je hebt wel gelijk.


    Food.

    Ho wacht. Avril kan niet live zingen? Dat heb je mis denk ik, hehe. (krul)

    Ik vind dat voorbeeld stiekem vet mooi. Maar meningen verschillen ofcourse. (:

    [ bericht aangepast op 3 aug 2011 - 19:29 ]


    Smile and live.

    Ik vind het gewoon goed klinken hoor.
    En ik wil niet veel zeggen, maar dat is geen scherm waarop het afgelezen word hoor...
    Daarbij komt, zie jij een publiek? Ik niet, dus zie ik ook geen reden waarom ze zou moeten staan of dansen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    ik vind eigenlijk dat ze heel goed kan zingen :X

    Prophecy schreef:
    Ik vind het gewoon goed klinken hoor.
    En ik wil niet veel zeggen, maar dat is geen scherm waarop het afgelezen word hoor...
    Daarbij komt, zie jij een publiek? Ik niet, dus zie ik ook geen reden waarom ze zou moeten staan of dansen.


    Dat wilde ik net zeggen, volgens mij is dit helemaal niet voor publiek. Het is gewoon een sessie om het op te nemen zodat er ook akoestische versies zijn.


    Smile and live.