• Ik heb het over artiesten die wereldberoemd zijn, goeie liedjes lijken te maken, maar als je ze live hoort, bakken ze er niets van en staan ze daar maar wat futloos in de micro te zingen en dan kennen ze hun eigen liedjes ook nog niet eens vanbuiten zodat ze het moeten aflezen van een scherm... Zielig, echt.
    Perfect voorbeeld...


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Dit 'perfecte' voorbeeld is niet het originele liedje, beetje flauw dus. Live is ze echt goed!


    I was an angel living in the garden of evil

    Ik vind hier niks mis mee hoor.

    Ik zag een keer een filmpje van Miley Cyrus live... Ik dacht dat mn oren eraf zouden vallen van ellende :x


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.


    Almost died here.


    I was an angel living in the garden of evil


    Deze vind ik ook niet geweldig.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Geen perfect voorbeeld. Neem dan tenminste Selena Gomez of zo (Geen haat tegen haar, ik vind gewoon dat ze niet echt fantastisch live zingt)
    Avril had toch op de opening van de olympische spelen gezongen? Ze is echt fantastisch.. Waarschijnlijk gewoon een slechte dag..

    Lovelyxxx schreef:

    Almost died here.

    Daar vind ik dan ook weer niets mis mee? Natuurlijk zingt niemand zo goed live als in de studio (Misschien met héél weinig uitzonderingen), en het is ook niet Miley's eigen song.. Ik vind het wel goed

    Ach, écht zingen (zoals dit) kan toch niemand meer schijnt.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2011 - 22:18 ]


    ars moriendi

    Tortuga schreef:
    Ach, écht zingen (zoals dit) kan toch niemand meer schijnt.





    Of dit (a') Okay, hij had misschien wat probleempjes, maar hij kan echt wel zingen! (:

    Tortuga schreef:
    Ach, écht zingen (zoals dit) kan toch niemand meer schijnt.



    Jessie J, Sharon den Adel, Pink en een paar andere uitzonderingen wel :Y) Maar de meesten kunnen het niet zoals de 'oldtimers', toen werd er tenminste nog puur op talent gelet, niet alleen op mooie kopjes.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Daar heb ik ook een hekel aan, alleen de studio versie is gewoon te bewerkt en het licht eraan wat voor liedjes ze zingen. Sommige zingen het ene liedje echt prachtig en het andere liedje is het echt vals. Maar de muziek is tegenwoordig ook veelste bewerkt.


    <3

    That's why I love Tokio Hotel <3


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ecanus schreef:
    (...)

    Jessie J, Sharon den Adel, Pink en een paar andere uitzonderingen wel :Y) Maar de meesten kunnen het niet zoals de 'oldtimers', toen werd er tenminste nog puur op talent gelet, niet alleen op mooie kopjes.

    Dat dus. _O_


    ars moriendi

    Sorry hoor, maar ik ga naar het concert van Avril en bij sommige liedjes live zingt ze fucking goed!

    dus je kunt daar echt niks over zeggen!

    Je kunt pas over een artiest oordelen, als je meerdere filmpjes hebt gezien waar hij of zij vals op zingt.


    To infinity and beyond •

    Ik ben naar een concert van haar geweest en ze zingt hartstikke goed live duss...


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.