• Ik weet niet of je er al iets van gehoord hebt maar enkele dagen gelden zijn er rellen ontstaan in een van de armere wijken van Londen.
    De rellen begonnen nadat een politie man had doodgeschoten nadat die eerst het vuur op de politie had geopend.
    Het ding is nu, ik ben met mensen aan het praten van Engeland op Tumblr en het blijkt alleen nog maar erger te worden. Over heel het land beginnen er rellen te ontstaan. Het centrum van Bristol staat nu ookal in lichterlaaie.



    Ik vind het ongeloofelijk erg wat er nu allemaal aan het gebeuren is.


    We'll never be as young as we are tonight

    Ik vind het zó eng. En nogsteeds snap ik niet precies waarom..


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Fuck fuck fuck. Eén van mijn vriendinnen zit nu in London en muuhh ): No me gusta. Ik hoop echt dat ze nog een beetje plezier kan hebben op haar reisje.
    & ik vind het echt erg, ze steken zelfs kinderziekenhuizen in brand, like.. 'come on?


    Olive

    Tulsa schreef:
    Fuck fuck fuck. Eén van mijn vriendinnen zit nu in London en muuhh ): No me gusta. Ik hoop echt dat ze nog een beetje plezier kan hebben op haar reisje.
    & ik vind het echt erg, ze steken zelfs kinderziekenhuizen in brand, like.. 'come on?

    Dat vind ik nog het ergste van al.
    Een kinderziekenhuis, wie doet dat nu?


    We'll never be as young as we are tonight

    Oh shit, mijn beste vriendin gaat morgen naar Engeland. Ik ga dr maar even smsen zodat ze me elke dag smst dat ze safe is D:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Wreckage schreef:
    (...)
    Dat vind ik nog het ergste van al.
    Een kinderziekenhuis, wie doet dat nu?


    Idd, dat is gewoon het toppunt. Die kinderen hebben niks misdaan, heel Engeland heeft niks gedaan ): Sux.


    Olive

    Oh, dat is er dus aan de hand.. Op Twitter stond er #prayforlondon, maar ik had dus geen enkel idee over wat het ging. Ik vind het wel erg, zijn er al veel slachtoffers ?


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."



    beelden vanuit Londen

    [ bericht aangepast op 9 aug 2011 - 2:46 ]


    We'll never be as young as we are tonight

    Wreckage schreef:


    in Liverpool


    Fucking stelletje beesten. Ik heb respect voor die politie, die daar met heel weing voor al die mensen staan :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Oh my god, soms vraag ik me af waar het heen gaat met deze wereld.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Wreckage schreef:


    in Liverpool


    Londen toch? Nogsteeds echt ziek..


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Carcass schreef:
    (...)

    Londen toch? Nogsteeds echt ziek..

    op
    ja nu zie ik het.


    We'll never be as young as we are tonight

    Het zal over een tijdje op veel meerdere plekken opduiken. De wereld komt in opstand.


    I love you Tim

    PureObsessed schreef:
    Het zal over een tijdje op veel meerdere plekken opduiken. De wereld komt in opstand.


    THE END IS NIIIIIIIIGH! Repent for your sins, heretics, and embrace the one true faith. Your sins have brought down the apocalypse. We cannot save the world, but your souls can still be saved! convert yourselves, seek solace and comfort in the faith, and when apocalypse comes we will be transported directly to the Kingdom of God!

    Sorry, dat moest even :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    THE END IS NIIIIIIIIGH! Repent for your sins, heretics, and embrace the one true faith. Your sins have brought down the apocalypse. We cannot save the world, but your souls can still be saved! convert yourselves, seek solace and comfort in the faith, and when apocalypse comes we will be transported directly to the Kingdom of God!

    Sorry, dat moest even :Y)

    Snap ik ;]


    I love you Tim

    Ik heb het van mijn tante gehoord (uit England)
    Ze zei dat ze het huis niet uitkwamen


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.