• Ik weet niet of je er al iets van gehoord hebt maar enkele dagen gelden zijn er rellen ontstaan in een van de armere wijken van Londen.
    De rellen begonnen nadat een politie man had doodgeschoten nadat die eerst het vuur op de politie had geopend.
    Het ding is nu, ik ben met mensen aan het praten van Engeland op Tumblr en het blijkt alleen nog maar erger te worden. Over heel het land beginnen er rellen te ontstaan. Het centrum van Bristol staat nu ookal in lichterlaaie.



    Ik vind het ongeloofelijk erg wat er nu allemaal aan het gebeuren is.


    We'll never be as young as we are tonight

    Weet je wat het is is? Er was een vent en die schoot naar de politie en toen hebben ze hem omgelegd. En daarna kwam de 'troubled youth' op straat en begonnen ze dingen te vernielen voor 'gerechtigheid'. Ze willen gerespecteerd worden.

    Hoe kan je dit nu respecteren?


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Prongs schreef:
    Weet je wat het is is? Er was een vent en die schoot naar de politie en toen hebben ze hem omgelegd. En daarna kwam de 'troubled youth' op straat en begonnen ze dingen te vernielen voor 'gerechtigheid'. Ze willen gerespecteerd worden.

    Hoe kan je dit nu respecteren?


    Echt, hè. Bij respect hoort niet het vernielen van dingen (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Tulsa schreef:
    Fuck fuck fuck. Eén van mijn vriendinnen zit nu in London en muuhh ): No me gusta. Ik hoop echt dat ze nog een beetje plezier kan hebben op haar reisje.
    & ik vind het echt erg, ze steken zelfs kinderziekenhuizen in brand, like.. 'come on?
    Ik denk niet dat zij in de armere buurt zit. Iemand die ik volg op Tumblr was allesinds ook heel bang voor de rellen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Het is egt stom!!! hoop dat snel ophoud


    Better a witty fool than a foolish wit

    Ze hebben Camden ook al gedeeltelijk (misschien nu helemaal) vernield >:(


    As travars

    Dat wordt geen Engeland als vakantie =/
    Het houdt wel een keer op als het begint te vervelen (voor de mensen die alles in de fik steken etc)


    Today will be Girl's Day party with you~

    egt dom:@! ik heb egt 3 jaar voor deze vakantie gespaart!!! :@ bahbah


    Better a witty fool than a foolish wit

    PureObsessed schreef:
    Het zal over een tijdje op veel meerdere plekken opduiken. De wereld komt in opstand.


    Finally


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    ?


    Better a witty fool than a foolish wit

    Het begon inderdaad met iemand die op een politieman had geschoten, waarna die terugvuurde en raak schoot. Later bleek dat de man overleden was. Enkele vrienden en familieleden begonnen een stille mars voor een politie hoofdkwartier ergens buiten Londen en toen zijn steeds meer mensen zich komen aansluiten. Sommigen daarvan vonden dat er gerechtigheid moest komen en begonnen een aantal dingen te vernielen en zo is het steeds meer uitgegroeid. Al vermoeden ze dat een (groot) deel van die mensen de kans gewoon aangrijpen om rellen te schoppen.


    All was well.

    First Dobby, Than This..


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Nog erger dus!

    Mensen rouwen ne mensen komen dr bij voor leedvermaak


    Better a witty fool than a foolish wit

    Gringotts schreef:
    Het begon inderdaad met iemand die op een politieman had geschoten, waarna die terugvuurde en raak schoot. Later bleek dat de man overleden was. Enkele vrienden en familieleden begonnen een stille mars voor een politie hoofdkwartier ergens buiten Londen en toen zijn steeds meer mensen zich komen aansluiten. Sommigen daarvan vonden dat er gerechtigheid moest komen en begonnen een aantal dingen te vernielen en zo is het steeds meer uitgegroeid. Al vermoeden ze dat een (groot) deel van die mensen de kans gewoon aangrijpen om rellen te schoppen.
    die ouders van die man hebben zelfs gezegt te stoppen met die rellen

    [ bericht aangepast op 9 aug 2011 - 11:33 ]


    Shoganai i ne~

    Dementor schreef:
    First Dobby, Than This..

    Hehehehehehe. :9~ Maar we mogen er eigenlijk niet mee lachen.


    All was well.

    BeHuffelpuf schreef:
    (...)die ouders van die man hebben zelfs gezegt te stoppen met die rellen

    Maar dat is het net, voor veel mensen draait het ook niet meer over die man.


    All was well.