• Ik weet niet of je er al iets van gehoord hebt maar enkele dagen gelden zijn er rellen ontstaan in een van de armere wijken van Londen.
    De rellen begonnen nadat een politie man had doodgeschoten nadat die eerst het vuur op de politie had geopend.
    Het ding is nu, ik ben met mensen aan het praten van Engeland op Tumblr en het blijkt alleen nog maar erger te worden. Over heel het land beginnen er rellen te ontstaan. Het centrum van Bristol staat nu ookal in lichterlaaie.



    Ik vind het ongeloofelijk erg wat er nu allemaal aan het gebeuren is.


    We'll never be as young as we are tonight

    mhhh zondag vertrek ik normaal gezien naar londen, mijn enige reis deze vakantie. Vind het echt erg dat het gebeurd is en op dit moment. Hoe respectloos mensen zijn om alles in brand te steken, zonder erbij na te denken dat er doden zullen vallen of gewonden.


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    De laatste maanden beginnen er zich over heel de werled meer en meer van die shocking dingen voor te doen. Je zou het nog geloven dat de wereld in opstand komt. Het is zo erg voor al de mensen die er bij betrokken raken.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2011 - 13:18 ]


    Tears are words the heart can't say.

    Atropos schreef:
    Maar er zit dus verder niets achter dan 1 doodgeschoten man? Er zijn zoveel steden in opstand vanwege een man? Er moet toch meer achter zitten, of ben ik nou gek? Omdat 1 man vermoord is ga je er duizenden ruïneren? Ziek.

    Zogezegd wilden de mensen uit zijn 'klasse' zeg maar een protestactie doen voor gerechtigheid. (Blijkbaar mag je jezelf niet meer beschermen als je wordt beschoten...). Anyway, het begon vrij vreedzaam, maar toen grepen een paar douchebags de kans om chaos te creeëren, just for the hell of it.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Het zijn niet meer alleen de armere wijken in Londen, het is al verder uitgebreid. :/ En Liverpool, Bristol en Birmingham ondertussen ook al.

    Ook in de regio van Northampton..
    (Mijn vriendin zit er midden in enw eigert naar huis te gaan. Ik haat eht als ze koppig is.)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    Ook in de regio van Northampton..
    (Mijn vriendin zit er midden in enw eigert naar huis te gaan. Ik haat eht als ze koppig is.)


    Oeh O_O ik hoop dat er niks ergs gebeurt D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Die riots maken dat ik nu zin heb in RIOT van Paramore<3

    Ik vind het echt vaag. Ik snap neit waarom ze het doen. Ze zijn al arm, en dan maken ze het nog erger?


    Food.

    Het is echt verschrikkelijk. Ik keek net naar het journaal en daar lieten ze een filmpje zien van een gewonde jongen. Je zag zelfs een plas bloed van hem op de grond liggen, en mensen liepen naar hem toe. Als je naar het filmpje kijkt lijkt het eerst alsof ze hem willen helpen, maar dan zie je dat ze hem allemaal beroven. 12 Mensen die een gewonde jongen beroven..

    Waar gaat het heen met de mensheid?

    [ bericht aangepast op 9 aug 2011 - 15:16 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Persefoneia schreef:
    Het is echt verschrikkelijk. Ik keek net naar het journaal en daar lieten ze een filmpje zien van een gewonde jongen. Je zag zelfs een plas bloed van hem op de grond liggen, en mensen liepen naar hem toe. Als je naar het filmpje kijkt lijkt het eerst alsof ze hem willen helpen, maar dan zie je dat ze hem allemaal beroven. 12 Mensen die een gewonde jongen beroven..

    Waar gaat het heen met de mensheid?



    et is niet normaal meer schande gwn!


    Better a witty fool than a foolish wit

    Emerge schreef:
    Die riots maken dat ik nu zin heb in RIOT van Paramore<3

    Ik vind het echt vaag. Ik snap neit waarom ze het doen. Ze zijn al arm, en dan maken ze het nog erger?

    Ik denk dat er al langer onvrede woelde en dat mensen elkaar aansteken om in opstand te komen. Het is geen kwestie van 'hm, worden we rijker door te protesteren?'. Ze zijn gewoon woedend, denk ik, en wakkeren elkaars woede aan.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    Oeh O_O ik hoop dat er niks ergs gebeurt D:


    Urgh. >.> thats all i can say.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    Urgh. >.> thats all i can say.


    Gaan we allemaal om haar huis staan en looters in elkaar slaan met knuppels :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    Gaan we allemaal om haar huis staan en looters in elkaar slaan met knuppels :Y)


    zou helpen als ze thuis was, maar daar is ze te fucking koppig voor, dus gaat ze naar de rellen toe.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    zou helpen als ze thuis was, maar daar is ze te fucking koppig voor, dus gaat ze naar de rellen toe.


    waarom dat? D:


    quidquid excusatio prandium pro



    Ik vind het wel erg wat daar gebeurt, maar ergens denk ik dat de mensheid het nodig heeft om in opstand te komen. En soms komen er ook betere dingen uit. Al is het jammer dat er niet naar hen geluisterd wordt, tot ze zoiets doen.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.