• Ik weet niet of je er al iets van gehoord hebt maar enkele dagen gelden zijn er rellen ontstaan in een van de armere wijken van Londen.
    De rellen begonnen nadat een politie man had doodgeschoten nadat die eerst het vuur op de politie had geopend.
    Het ding is nu, ik ben met mensen aan het praten van Engeland op Tumblr en het blijkt alleen nog maar erger te worden. Over heel het land beginnen er rellen te ontstaan. Het centrum van Bristol staat nu ookal in lichterlaaie.



    Ik vind het ongeloofelijk erg wat er nu allemaal aan het gebeuren is.


    We'll never be as young as we are tonight

    Ik wil meedoen!

    Tuesday schreef:
    Ik wil meedoen!



    hoe bedoel je dat?


    Better a witty fool than a foolish wit



    Ik vind het echt erg...


    [ bericht aangepast op 10 aug 2011 - 14:05 ]


    Never run out of reasons to smile...

    En dit geeft me dan terug hoop:




    Never run out of reasons to smile...


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Niet meer normaal!

    Wow wat erg!


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Ik vind het echt schandalig en ergste is nog het steeds verder naar Noorden toegaat ik ben zo blij me vriend in Edinburgh zit en NIET in Londen waar die eerst wel heen wilde nu maar hopen het niet nog meer naar het Noorden toeslaat anders ga ik echt smeken dat die terug moet komen!!! Zit het echt nauwlettend in de gaten te houden :Y) Gelukkig komt die vrijdag terug. Zag zelfs op tv ze gewonde jongen hielpen en ondertussen zen rugzak aan het leegroven waren!! o.O das toch niet normaal!!!!:S


    A dreamer is one who can only find his way by Moonlight

    Ik heb het gister op het nieuws gezien, ik vind dit echt niet normaal. Die mensen die die rellen beginnen sporen echt niet.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Wow, ik kom net uit engeland, en ik wist er helemaal niks van, maar dit is echt heel erg...


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

    Update:
    We hebben hem na de hele dag bellen eindelijk te pakken gekregen.
    Het komt eropneer dat hij nu veilig in een hotel zit met zijn vriendin.

    Oh man, ben ik even blij dat ik daar twee weken geleden zat en niet nu.


    ars moriendi

    Het is echt zó erg.
    Ik begin steeds meer in 2012 te geloven (cat)

    Abrazo schreef:
    Het is echt zó erg.
    Ik begin steeds meer in 2012 te geloven (cat)


    Ofniet!!

    Ikook...