• Ik weet niet of je er al iets van gehoord hebt maar enkele dagen gelden zijn er rellen ontstaan in een van de armere wijken van Londen.
    De rellen begonnen nadat een politie man had doodgeschoten nadat die eerst het vuur op de politie had geopend.
    Het ding is nu, ik ben met mensen aan het praten van Engeland op Tumblr en het blijkt alleen nog maar erger te worden. Over heel het land beginnen er rellen te ontstaan. Het centrum van Bristol staat nu ookal in lichterlaaie.



    Ik vind het ongeloofelijk erg wat er nu allemaal aan het gebeuren is.


    We'll never be as young as we are tonight

    Moh? Waarvoor nu weer rellen, ik snap mensen echt niet.

    En damn, een van mijn beste vrienden woont in Bristol! Ik hoop dat het goed met hem gaat.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Oké ik vind dit best wel scary... Ik heb vrienden in Engeland en aangezien het nu ook al in andere plaatsen dan alleen London is :/


    dream, dare, fly!

    Ohh jemig, serieus. Dat wist ik niet eens! (ja ik heb onder een steen gelegen aangezien ik 2 week weg was). Maar waar gaan de rellen precies om? -- Want ik vind het echt vrij ziek dat ze dingen zoals kinderziekenhuizen in brand zetten.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ja, ik heb het ook al van Tumblr. Ik vind het echt erg. :/


    wth.

    Ik heb het gehoord op het nieuws. Blijkbaar zijn het ook veel jongeren bij. Tussen de 13 en 17 jaar of zo.
    Ocharme, de familie die ik heb in Engeland.


    Harmonia nectere passus.

    * bid voor Engeland*

    Dat er zulke mensen bestaan. Damn, er kan nooit is vrede zijn op de wereld. De politie is hier om je te beschermen en kijk wat ze doen o.O

    Mijn god, zeg. Waar zijn tegenwoordig géén rellen o_o

    Btw, die foto is wel heel mooi :x


    "I shut my eyes in order to see.'

    Uneventful schreef:
    Oh my god, soms vraag ik me af waar het heen gaat met deze wereld.


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Verschrikkelijk...


    They were never in fact homeless

    Als je iemand kent die in Londen en omstreken woont en dat op zijn twitter pagina heeft staan, zeg dan dat ze het veranderen, want sommigen zoeken doelwitten via het internet.


    All was well.


    All was well.

    Tulsa schreef:
    Fuck fuck fuck. Eén van mijn vriendinnen zit nu in London en muuhh ): No me gusta. Ik hoop echt dat ze nog een beetje plezier kan hebben op haar reisje.
    & ik vind het echt erg, ze steken zelfs kinderziekenhuizen in brand, like.. 'come on?

    :-(

    k zou een week londen gaan met me kindjes we gaan maar niet me kindjes zyn veelste klein en neem geen enkel risico


    en WTF kinderziekenhuizen! kijk veel opstanden kan ik wel begrijpen ( weet niet precies wat er hier is maar soms is het terecht!) maar ga geen dingen kapot maken wat Van levensbelang is(zoals kinderziekenhuizen) nog niet te spreken over de kindjes die dr in lagen! of mensen die hun leven lang kei hard werken voor hun winkel of huizen

    [ bericht aangepast op 9 aug 2011 - 11:06 ]


    Better a witty fool than a foolish wit

    en 13 jaar wauw!

    [ bericht aangepast op 9 aug 2011 - 11:07 ]


    Better a witty fool than a foolish wit

    ugh die mensen zijn echt zo dom. Ze denken niet eens na over de gevolgen ofzo.
    En er is ook een distributiecentrum, met allemaal CD's van het grootste Engelse indielabel afgebrand :/
    En ze hebben niet eens een reden om zo te rellen. Kutmensen


    As travars