• Hmm,, ik wist geen betere titel ;D
    Alleszins. Gisteren was ik met twee vriendinnen aan het wandelen en opeens zei één van mijn vriendinnen "Oh nee, is dat Davy?" Ik kende hem niet, maar die andere vriendin zei meteen "Ja, dat is hij!" En toen reed er dus een jongen op een fiets voorbij, vroeg van alles aan die vriendin van mij en reed dan door.
    Nu even later stuurde hij opeens naar Nicky (vriendin) "wie was dat meisje dat bij jou liep?" En Nicky vroeg hoe ze eruit zag want we waren met drie, dus wisten we niet echt wie. Blijkbaar bedoelde hij mij.
    Om het verhaal kort te maken; Nicky praatte er dan nog even mee via sms, hij vroeg mijn facebook en nummer en Nicky gaf die dan. Nu zit hij al een hele tijd met mij te sms'en en vraagt hij of hij mijn type is, sluit altijd af met hartjes, zegt constant "heb je graag" en zei net dat hij mij miste.
    Ik weet niet wat ik ervan moet denken, sinds er nog nooit iemand zulke dingen tegen mij zei.
    & Ik ken hem dan ook nog maar pas sinds gisteren !
    Help?

    Chocolicious schreef:
    (...)

    Tja, dat is wel waar. Ga je het terug sturen? (: sorry, nieuwsgierig

    Nee, haha, ik vind niet dat ik zoiets moet sturen als het niet waar is

    Ik zou tegen hem zeggen dat je 't iets te snel vindt gaan. Als hij dat snapt, is hij lief en is het wie weet wel echt liefde op het eerste gezicht. Als hij 't niet snapt, is het gewoon een player en zou ik er niks mee beginnen. Laat je weten hoe 't is afgelopen?


    “Love is a contradiction.”

    Het gaat snel, dat wel. Maar geef toe, wel heel schattig ;3.


    To infinity and beyond •

    Desperation schreef:
    (...)
    Nee, haha, ik vind niet dat ik zoiets moet sturen als het niet waar is


    Daar heb je een punt. (;


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    @Ballad
    zal ik zeker doen ;d
    @Swaggerific
    Het is schattig ja ;d

    Niet te veel van denken! Dalijk is het een grote grap :O

    Zulke gastjes zijn eng XD en komt al gauw bij mij over dat ze et niet menen xd

    Mja, (: kijk je wel uit?
    Cuz, you wil never know

    Aangezien de broer van me ex zei dat hij geen player was.. maar dat was hij dus wel -.-

    [ bericht aangepast op 10 aug 2011 - 20:09 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    Zulke gastjes zijn eng XD en komt al gauw bij mij over dat ze et niet menen xd

    Mja, (: kijk je wel uit?
    Cuz, you wil never know

    Aangezien de broer van me ex zei dat hij geen player was.. maar dat was hij dus wel -.-

    Ik kijk wel uit ^^

    Desperation schreef:
    (...)
    Ik kijk wel uit ^^


    Ok (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik zou hem nog een beetje op afstand houden niet te diep op ingaan tuurlijk aandacht krijgen is leuk maar het is pas echt leuk als je iemand in ieder geval al wat langer en dus beter kent. Daarbij is het wel een beetje onpersoonlijk om dat allemaal via de sms te zeggen wat hij doet. En hoe kan je in godsnaam iemand al na 1 dag missen als je diegene pas een dag kent nou dat niet eens maar 5 minuten kent? en dan ken je hem in principe nog niet. Kijk als je vriendin zegt die wel te vertrouwen is neem k aan ze niet liegt wacht gwn tot hij kapt met dat geslijm en beetje mans genoeg is om je mee uit te vragen naar biosje en dan naar mac ofzo zodat jullie beetje kunnen praten en aftasten hoe de ander in elkaar zit dan pas kan je bepalen of je iemand mist of niet.


    A dreamer is one who can only find his way by Moonlight

    MoonLove schreef:
    Ik zou hem nog een beetje op afstand houden niet te diep op ingaan tuurlijk aandacht krijgen is leuk maar het is pas echt leuk als je iemand in ieder geval al wat langer en dus beter kent. Daarbij is het wel een beetje onpersoonlijk om dat allemaal via de sms te zeggen wat hij doet. En hoe kan je in godsnaam iemand al na 1 dag missen als je diegene pas een dag kent nou dat niet eens maar 5 minuten kent? en dan ken je hem in principe nog niet. Kijk als je vriendin zegt die wel te vertrouwen is neem k aan ze niet liegt wacht gwn tot hij kapt met dat geslijm en beetje mans genoeg is om je mee uit te vragen naar biosje en dan naar mac ofzo zodat jullie beetje kunnen praten en aftasten hoe de ander in elkaar zit dan pas kan je bepalen of je iemand mist of niet.

    Uhu, bedankt voor de tips (:
    Alleen ik weet niet of ik wel met hem wil afspreken enal :/

    wanhooooopiiiiiiiig


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    lol wtf xD
    hij is raar :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Abrazo schreef:
    (...)
    Uhu, bedankt voor de tips (:
    Alleen ik weet niet of ik wel met hem wil afspreken enal :/


    Graag gedaan. Nou als je dat niet zeker weet en dit al gewoon niet prettig voelt dan zou ik er wel mee kappen als ik jou was. Want kans dat dit dan een gewone vriend wod zit er niet in gezien die nu al richting klef gaat.
    Dus gewoon je hart volgen en als je zoiets heb van nu ben k dat gesms zat of zijn aandacht dan is hij makkelijk af te breken :) maar als je je hart volgt dan komt alles goed maar wel doen wat JIJ wilt niet laten beïnvloeden door anderen, jouw leven jouw beslissingen jouw hart ;)


    A dreamer is one who can only find his way by Moonlight

    Charleston schreef:
    Wees gewoon eerlijk tegen hem. Zeg dat je hem nog maar net 'kent' eigenlijk zelfs nog helemaal niet.. en dat je dus niet weet wat je van hem moet denken en dat je je bedenkingen erbij hebt?


    Food.