• Wie weet een origineel verjaardagscadeautje ;o

    (for a girl)


    Ben ideeloos ):


    'Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had

    Euhmm, als het je beste vriendin is, kan je miss een fotoboek maken?


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    Geef d'r een HappyBoompje!
    Neem d'r een dagje mee uit? Of zo'n groot pakket maken met allemaal lekkere geurtjes en dingetjes. Of een surpriseparty, al is dat wat moeilijker. Is er niet iets waar ze heel erg fan van is?


    “Love is a contradiction.”

    Ik vind het altijd wel leuk als ze wat persoonlijks geven.
    Als het een goede vriendin van je is kun je een foto kader kopen en er foto's van jullie insteken?
    Ik vind het ook altijd geweldig als ik cd's krijg, maar das dan weer persoonlijke smaak. :3


    We'll never be as young as we are tonight

    Atonement schreef:
    Euhmm, als het je beste vriendin is, kan je miss een fotoboek maken?


    Hmmm..


    'Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had

    Ballad schreef:
    Geef d'r een HappyBoompje!
    Neem d'r een dagje mee uit? Of zo'n groot pakket maken met allemaal lekkere geurtjes en dingetjes. Of een surpriseparty, al is dat wat moeilijker. Is er niet iets waar ze heel erg fan van is?


    Thanx


    'Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had

    Wreckage schreef:
    Ik vind het altijd wel leuk als ze wat persoonlijks geven.
    Als het een goede vriendin van je is kun je een foto kader kopen en er foto's van jullie insteken?
    Ik vind het ook altijd geweldig als ik cd's krijg, maar das dan weer persoonlijke smaak. :3


    (:


    'Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had

    Niet echt origineel, maar ik kreeg voor mijn verjaardag een mok van Blond Amsterdam vond het wel een origineel cadeau van haar. :)


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3