• Dit vind ik eigenlijk wel een grappig onderwerp. Wat zien jullie onder een mooiboy, en wat is jullie ervaring ermee, en jullie mening? Ik zelf weet donders goed wat ze in houden of in kunnen houden en dat het mijn beste vrienden kunnen zijn, maar ik zie zoveel mensen die de verkeerde dingen denken. Dus, hier de vraag, wat denken jullie?


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Wat zijn dat?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik ken wel loverboys, maar geen mooiboys.


    To infinity and beyond •

    Van die tipische jongens die zich eng modieus dragen.. net niet meisjes-gay achtig.. of je zou haast denken dat ze et zijn...


    -Ik heb niks tegen homo's en zeg ook niet dat ze allemaal zo zijn-

    [ bericht aangepast op 13 aug 2011 - 22:09 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ja, die ken ik. Die zitten allemaal in de lagere klassen van mijn school, ik mag ze niet. ¬¬
    No offense...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Van die lelijkerds met petjes op, adidas jasje aan en dikke vette foeilelijke sneakers? :')
    Ohja, en waarvan je hun boxer + billen kan zien omdat hun broek op hun knieën hangt?

    [ bericht aangepast op 13 aug 2011 - 22:08 ]


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Fellatio schreef:
    Van die tipische jongens die zich eng modieus dragen.. net niet meisjes-gay achtig.. of je zou haast denken dat ze et zijn...


    -Ik heb niks tegen homo's en zeg ook dat ze allemaal zo zijn-


    Haha ze zijn niet homo, maar heel erg close. Dat vind ik zo mooi aan ze. (:


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Fellatio schreef:
    Van die tipische jongens die zich eng modieus dragen.. net niet meisjes-gay achtig.. of je zou haast denken dat ze et zijn...


    -Ik heb niks tegen homo's en zeg ook dat ze allemaal zo zijn-

    Je zegt ook dat ze allemaal zo zijn?

    Maar onder mooiboy versta ik jongens met een petje, zo'n tasje om, vans, etc. Ik heb er best wel slechte ervaringen ofzo mee.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Illuminati schreef:
    Van die lelijkerds met petjes op, adidas jasje aan en dikke vette foeilelijke sneakers? :')
    Ohja, en waarvan je hun boxer + billen kan zien omdat hun broek op hun knieën hangt?


    Problemen mee? Zo loop ik er ook bij. (:


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    ewww D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Breakdancer schreef:
    (...)

    Haha ze zijn niet homo, maar heel erg close. Dat vind ik zo mooi aan ze. (:

    Nee, dat zei ik ook niet XD maar zo komt het soms wel over :P
    Raveleijn schreef:
    (...)
    Je zegt ook dat ze allemaal zo zijn?

    Maar onder mooiboy versta ik jongens met een petje, zo'n tasje om, vans, etc. Ik heb er best wel slechte ervaringen ofzo mee.

    oeps foutje XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Breakdancer schreef:
    (...)

    Problemen mee? Zo loop ik er ook bij. (:

    Zeg ik dat dan? (:
    Ik denk alleen dat je dat bedoeld met mooiboys.
    En, 90% van die jongens zijn fucking arrogant, dus ik mag ze niet.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Dirigible schreef:
    Ja, die ken ik. Die zitten allemaal in de lagere klassen van mijn school, ik mag ze niet. ¬¬
    No offense...


    Veel mooiboys zijn arrogant, maar je moet ze leren kennen. Geef ze een kans en ze kunnen fucking aardig zijn. Je moet wel de goede hebben. Mijn ervaringen zijn heel verschillend, tbh. Ik houd wel van lekkere kerels die super close zijn en voor je opkomen, eig. (':


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Illuminati schreef:
    (...)
    Zeg ik dat dan? (:
    Ik denk alleen dat je dat bedoeld met mooiboys.
    En, 90% van die jongens zijn fucking arrogant, dus ik mag ze niet.


    ZIJN of denk jij? Je kent overduidelijk niet de goede. Er zijn super veel lieve mooiboys, maar als je over ze oordeelt hebben ze schijt aan je. (': Ik kan zo een paar voorbeelden noemen van super vriendelijke kerels. Oordeel je niet over hen, dan zijn ze aardig. Net als met emos, gothics, hiphoppers en dat soort rare lui. o: Nja, de "diehard" mbs dan he?


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Die gasten met te veel gel in hun haar, ergernis. (cat)


    wth.

    Fellatio schreef:
    (...)
    oeps foutje XD


    Haha ik vind het wel schattig dat ze zo close zijn. Ik snap niet waarom mensen elkaar niet 24/7 kunnen laten weten hoe veel ze van elkaar houden zonder dat ze homo genoemd worden. Goede zaak juist, als je het mij vraagt. (:


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.