• Dit vind ik eigenlijk wel een grappig onderwerp. Wat zien jullie onder een mooiboy, en wat is jullie ervaring ermee, en jullie mening? Ik zelf weet donders goed wat ze in houden of in kunnen houden en dat het mijn beste vrienden kunnen zijn, maar ik zie zoveel mensen die de verkeerde dingen denken. Dus, hier de vraag, wat denken jullie?


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Illuminati schreef:
    (...)
    Ik oordeel alleen over de 'mooiboys' die ik ken. En ik zeg ook duidelijk, 90% dat zijn ze dus niet allemaal he (:
    Bij ons staan ze bijv. in de pauze allemaal opgepropt in de kantine, gaat de bel en wil je erdoor, gaan ze expres voor je staan :') Terwijl andere mensen bij ons je erdoorheen laten.
    En like, ik hoef niets met ze, het boeit me niet of ze lief zijn of niet, ik heb schijt aan hun :'D


    Ok zelf weten. (:


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Ideale beste vrienden maar zo niet date-able.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Breakdancer schreef:
    (...)

    Ok zelf weten. (:

    Ofcourse doe ik dat (:
    En, ik ben het wel met Raveleijn eens, je vraagt om onze mening maar lijkt het niet te accepteren.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    MrsLovett schreef:
    (...)
    Oh,die. Die noem ik gewoon arrogante idioten, die zich niet eens fatsoenlijk kunnen kleden.
    Niet kwaad bedoelt, maar die gastjes zijn zo verschikkelijk arrogant, hebben overal commetaar op(vooral op mensen die niet zoals zij zijn) en denken dat ze stoer zijn. Wat ze vooral niet zijn. Nee ik mag ze totaal niet.


    Hee dankje. Ik ben tegenwoordig ook al zo omdat ik een pet aan me hoofd vast heb zitten, net als een adidas vest en mega sneakers. (: Och mensen wat kunnen jullie heerlijk oordelen.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Persoonlijk vind ik de meeste van hen wel arrogant, maar er zijn er ook die tof zijn en wel meevallen.


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    Taize schreef:
    Ideale beste vrienden maar zo niet date-able.


    Mee eens. Tenzij je een hele lekkere hebt die geen player is. Dan miss wel, want ze komen 24/7 voor hun meisje op. (:


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Nou ik heb veel vrienden die zich zo kleden, maar sommige hebben wel een grote dunk maar waar ik mee omga niet. Ik vind ze wel een leuke stijl hebben, al moeten ze niet te ver gaan en erover opscheppen. En als die gast licht getint is en gespierd... dat doet 'em.:9~


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Je zegt wel dat wij wat missen, met wij bedoel ik de mensen die ze niet willen kennen..
    Sommige willen dat niet, en dan is het net emo bevriend laten raken met een huppeltutje.. tenminste zo komt het nu op mij over..

    De 1 mag ze nu eenmaal wel en de ander niet.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Beatles schreef:
    Persoonlijk vind ik de meeste van hen wel arrogant, maar er zijn er ook die tof zijn en wel meevallen.


    Mee eens. o: Ik zit zelf nogal in de mooiboy en chimeid cultuur, en moet zeggen dat 90% aan wannabe's het idd verpest. Die andere 10% daar in tegen zijn de meest geweldige mensen die ik ken. (:


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Fellatio schreef:
    Je zegt wel dat wij wat missen, met wij bedoel ik de mensen die ze niet willen kennen..
    Sommige willen dat niet, en dan is het net emo bevriend laten raken met een huppeltutje.. tenminste zo komt het nu op mij over..

    De 1 mag ze nu eenmaal wel en de ander niet.


    Ik ben ook bevriend met emo's en dat is allemaal best hoor. Kleding heeft niks te maken met hoe je bent.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Bedoel je daarmee fashionboys? Want dat is hoe dat wij ze noemen... en ze irriteren me tot de dood.


    All was well.

    Uneventful schreef:
    Nou ik heb veel vrienden die zich zo kleden, maar sommige hebben wel een grote dunk maar waar ik mee omga niet. Ik vind ze wel een leuke stijl hebben, al moeten ze niet te ver gaan en erover opscheppen. En als die gast licht getint is en gespierd... dat doet 'em.:9~


    Idd. Je hebt ook zoveel wannabe's he. Die verpesten het ook wel hoor. ):


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Breakdancer schreef:
    (...)

    Mee eens. Tenzij je een hele lekkere hebt die geen player is. Dan miss wel, want ze komen 24/7 voor hun meisje op. (:

    Die heb ik helaas nog niet ontmoet ):


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Gringotts schreef:
    Bedoel je daarmee fashionboys? Want dat is hoe dat wij ze noemen... en ze irriteren me tot de dood.


    Hmmm als ze je irriteren, heb jij dan niet het probleem? No offense.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Breakdancer schreef:
    (...)

    Hee dankje. Ik ben tegenwoordig ook al zo omdat ik een pet aan me hoofd vast heb zitten, net als een adidas vest en mega sneakers. (: Och mensen wat kunnen jullie heerlijk oordelen.

    Ik noem ze geen idioten om hun kleding,dat boeit me niet. Hoewel ik niet gedesinteresseerd ben in hun ondergoed maar ok.
    Ik noem ze arrogante idioten omdat ze denken dat ze alles zijn en iedereen die niet zo is dan zij is niet goed genoeg en mag je vrij pesten of opmerkingen over maken. Die gasten moet eens wat minder aan hun ego denken en bedenken dat er verschillende soorten mensen aardig zijn en niet alleen hun soort. Om maar even in hokjes te denken.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall