• Dit vind ik eigenlijk wel een grappig onderwerp. Wat zien jullie onder een mooiboy, en wat is jullie ervaring ermee, en jullie mening? Ik zelf weet donders goed wat ze in houden of in kunnen houden en dat het mijn beste vrienden kunnen zijn, maar ik zie zoveel mensen die de verkeerde dingen denken. Dus, hier de vraag, wat denken jullie?


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Chocolicious schreef:
    oo oeps, ik dacht dat dat gewoon mooie jongens waren haha. ik loop echt achter. 8D

    dacht ik ook, en toen zag ik de beschrijving
    ik: O.o Fashionboy Noooohhh


    Cool, neat, swell -Cry

    Breakdancer schreef:
    (...)

    Lol wie zegt dat ik het niet kan hebben hahaha.

    Ik vind dat?

    Veel van mijn vrienden zijn van die mooiboys.

    Ja ze nemen na het uitgaan meisjes mee na huis om daar mee te flikflooien en ik heb daar door een paar levenslange traumas.

    Maar het zijn mijn mannen en ik hou van ze.

    Hoe ze er ook bij lopen en hoeveel sletjes ze ook mee na huis nemen.

    Illuminati schreef:
    Van die lelijkerds met petjes op, adidas jasje aan en dikke vette foeilelijke sneakers? :')
    Ohja, en waarvan je hun boxer + billen kan zien omdat hun broek op hun knieën hangt?

    haha precies wat ik ook dacht ;D

    Metroseksuele jongens?

    van wikipedia: Een metroman of metroseksueel is een man die vrouwelijke trekjes vertoont en/of vrouwelijke gevoelens heeft, maar wel een (seksuele) voorkeur heeft voor het vrouwelijk geslacht en daarmee dus heteroseksueel is. De metroseksueel heeft veel aandacht voor zijn kleding, verzorgt zijn haardracht, en gebruikt in een aantal gevallen ook cosmetica. Daarnaast is hij vaak geïnteresseerd in kunst en cultuur en kan hij ook zijn emotionele kant regelmatig tonen

    [ bericht aangepast op 16 aug 2011 - 20:52 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Hale schreef:
    Veel van mijn vrienden zijn van die mooiboys.

    Ja ze nemen na het uitgaan meisjes mee na huis om daar mee te flikflooien en ik heb daar door een paar levenslange traumas.

    Maar het zijn mijn mannen en ik hou van ze.

    Hoe ze er ook bij lopen en hoeveel sletjes ze ook mee na huis nemen.


    Inderdaad. En niet alle mb's zijn zo. :'D


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Breakdancer schreef:
    (...)

    Inderdaad. En niet alle mb's zijn zo. :'D


    _O_

    Neleehx schreef:
    Metroseksuele jongens?

    van wikipedia: Een metroman of metroseksueel is een man die vrouwelijke trekjes vertoont en/of vrouwelijke gevoelens heeft, maar wel een (seksuele) voorkeur heeft voor het vrouwelijk geslacht en daarmee dus heteroseksueel is. De metroseksueel heeft veel aandacht voor zijn kleding, verzorgt zijn haardracht, en gebruikt in een aantal gevallen ook cosmetica. Daarnaast is hij vaak geïnteresseerd in kunst en cultuur en kan hij ook zijn emotionele kant regelmatig tonen


    En dat zijn precies de mb's waar ik voor val, tenzij hij te veel vrouwelijke trekjes heeft (en dat vind ik ook snel). Mooiboys hebben meestal maar een beetje van die trekjes, dusja. <3


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.