• Dit vind ik eigenlijk wel een grappig onderwerp. Wat zien jullie onder een mooiboy, en wat is jullie ervaring ermee, en jullie mening? Ik zelf weet donders goed wat ze in houden of in kunnen houden en dat het mijn beste vrienden kunnen zijn, maar ik zie zoveel mensen die de verkeerde dingen denken. Dus, hier de vraag, wat denken jullie?


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Illuminati schreef:
    Van die lelijkerds met petjes op, adidas jasje aan en dikke vette foeilelijke sneakers? :')
    Ohja, en waarvan je hun boxer + billen kan zien omdat hun broek op hun knieën hangt?

    Oh,die. Die noem ik gewoon arrogante idioten, die zich niet eens fatsoenlijk kunnen kleden.
    Niet kwaad bedoelt, maar die gastjes zijn zo verschikkelijk arrogant, hebben overal commetaar op(vooral op mensen die niet zoals zij zijn) en denken dat ze stoer zijn. Wat ze vooral niet zijn. Nee ik mag ze totaal niet.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Illuminati schreef:
    Van die lelijkerds met petjes op, adidas jasje aan en dikke vette foeilelijke sneakers? :')
    Ohja, en waarvan je hun boxer + billen kan zien omdat hun broek op hun knieën hangt?

    Die dus. Die in hordes achter elkaar aanlopen 8) Schijtirritant zijn ze. No offence :W Gewoon geen goede ervaringen mee ^^


    "I shut my eyes in order to see.'

    Mayfly schreef:
    Die gasten met te veel gel in hun haar, ergernis. (cat)


    Die lekkere gasten ja. (:


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Breakdancer schreef:
    (...)

    ZIJN of denk jij? Je kent overduidelijk niet de goede. Er zijn super veel lieve mooiboys, maar als je over ze oordeelt hebben ze schijt aan je. (': Ik kan zo een paar voorbeelden noemen van super vriendelijke kerels. Oordeel je niet over hen, dan zijn ze aardig. Net als met emos, gothics, hiphoppers en dat soort rare lui. o: Nja, de "diehard" mbs dan he?

    Ik oordeel alleen over de 'mooiboys' die ik ken. En ik zeg ook duidelijk, 90% dat zijn ze dus niet allemaal he (:
    Bij ons staan ze bijv. in de pauze allemaal opgepropt in de kantine, gaat de bel en wil je erdoor, gaan ze expres voor je staan :') Terwijl andere mensen bij ons je erdoorheen laten.
    En like, ik hoef niets met ze, het boeit me niet of ze lief zijn of niet, ik heb schijt aan hun :'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Al mijn - mannelijke - vrienden zijn échte mooiboy's, haha.

    Grindylow schreef:
    (...)
    Die dus. Die in hordes achter elkaar aanlopen 8) Schijtirritant zijn ze. No offence :W Gewoon geen goede ervaringen mee ^^


    Komt omdat je er nooit een hebt leren kennen. Tussen hun groepjes kom je moeilijk, maar heb je de juiste groep en hoor je er eenmaal bij, dan raak je ze nooit meer kwijt.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Terrible.


    Smile and live.

    Breakdancer schreef:
    (...)

    Komt omdat je er nooit een hebt leren kennen. Tussen hun groepjes kom je moeilijk, maar heb je de juiste groep en hoor je er eenmaal bij, dan raak je ze nooit meer kwijt.

    Ik wil ze ook niet leren kennen 8)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Breakdancer schreef:
    (...)

    Haha ik vind het wel schattig dat ze zo close zijn. Ik snap niet waarom mensen elkaar niet 24/7 kunnen laten weten hoe veel ze van elkaar houden zonder dat ze homo genoemd worden. Goede zaak juist, als je het mij vraagt. (:

    Ik val wel op jongens, en ik heb ook wel wat mooiboys als vrienden, sommige zijn dan zo dom om bij elk hartje dat je stuurt te denken dat je op ze valt ofzo, maar sommige sturen het ook wel gewoon terug, het verschilt wel.

    Oh en om hier iets aan toe te voegen, je vraagt nu onze mening erover maar het lijkt wel of je het niet echt accepteert..

    [ bericht aangepast op 13 aug 2011 - 22:14 ]


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Tuesday schreef:
    Al mijn - mannelijke - vrienden zijn échte mooiboy's, haha.


    Zelfde hier. Heel veel kerels worden mooiboys genoemd, maar de échte worden daardoor niet meer gezien of serieus genomen. Echt kkzooi.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Grindylow schreef:
    (...)
    Ik wil ze ook niet leren kennen 8)


    Je mist wat. o: Ik heb nooit betere vrienden gehad dan mijn lieve mooiboy maatjes. <33


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Raveleijn schreef:
    (...)
    Ik val wel op jongens, en ik heb ook wel wat mooiboys als vrienden, sommige zijn dan zo dom om bij elk hartje dat je stuurt te denken dat je op ze valt ofzo, maar sommige sturen het ook wel gewoon terug, het verschilt wel.

    Oh en om hier iets aan toe te voegen, je vraagt nu onze mening erover maar het lijkt wel of je het niet echt accepteert..


    Nee ik probeer mensen de positieve kant ervan te laten zien, want ergeren aan iemand's stijl wordt je niet beter van. Zie het als advies. (:


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Breakdancer schreef:
    (...)

    Je mist wat. o: Ik heb nooit betere vrienden gehad dan mijn lieve mooiboy maatjes. <33

    Als jij er goed mee op kan schieten, dan is dat prima :'D Ik weet niet beter dan dat ze alleen maar achterlijk kunnen doen bij de kassa :'D En al doen ze wel aardig tegen mij, hun gedrag is soms echt asociaal.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Dirigible schreef:
    Ja, die ken ik. Die zitten allemaal in de lagere klassen van mijn school, ik mag ze niet. ¬¬
    No offense...


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Breakdancer schreef:
    (...)

    Haha ik vind het wel schattig dat ze zo close zijn. Ik snap niet waarom mensen elkaar niet 24/7 kunnen laten weten hoe veel ze van elkaar houden zonder dat ze homo genoemd worden. Goede zaak juist, als je het mij vraagt. (:


    Ik zeg ook niet dat ze et zijn, meer gewoon de indruk. Maar ik weet dan wel beter ;P & meestal bij de homo's die ik ken proberen het niet te laten merken dat ze et zijn ;P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you