• Dit vind ik eigenlijk wel een grappig onderwerp. Wat zien jullie onder een mooiboy, en wat is jullie ervaring ermee, en jullie mening? Ik zelf weet donders goed wat ze in houden of in kunnen houden en dat het mijn beste vrienden kunnen zijn, maar ik zie zoveel mensen die de verkeerde dingen denken. Dus, hier de vraag, wat denken jullie?


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Ik ga ze niet in hokjes stoppen. Voor mij is dit geen term ofso, het hangt af van de persoon zelf.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Taize schreef:
    (...)
    Die heb ik helaas nog niet ontmoet ):


    Ik wel, alleen die zijn of bezet of wonen ver weg. ):


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Glimpse schreef:
    Ik ga ze niet in hokjes stoppen. Voor mij is dit geen term ofso, het hangt af van de persoon zelf.


    Inderdaad. (:


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Breakdancer schreef:
    (...)

    Ik ben ook bevriend met emo's en dat is allemaal best hoor. Kleding heeft niks te maken met hoe je bent.

    Maar meestal gaat dat niet samen ;) en dit was gewoon een voorbeeld..
    Breakdancer schreef:
    (...)

    Mee eens. Tenzij je een hele lekkere hebt die geen player is. Dan miss wel, want ze komen 24/7 voor hun meisje op. (:

    Niet alleen mooiboys doen dat ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    (...)
    Niet alleen mooiboys doen dat ;D


    Meestal? Hahahaha dat slaat nergens op. Ik ken zo veel metalheads en emos en die gaan met iedereen om hoor. Hiphopper of niet, die mensen accepteren mij en ik hen. Net als mooiboys. Heb je vooroordelen dan krijg je het slechste van ze, heb je het goede groepje en ben je acceptabel, zijn ze gwn aardig. (:


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Zoals ik heb gelezen zijn het dus gewoon patsertjes?


    To infinity and beyond •

    Breakdancer schreef:
    (...)

    Meestal? Hahahaha dat slaat nergens op. Ik ken zo veel metalheads en emos en die gaan met iedereen om hoor. Hiphopper of niet, die mensen accepteren mij en ik hen. Net als mooiboys. Heb je vooroordelen dan krijg je het slechste van ze, heb je het goede groepje en ben je acceptabel, zijn ze gwn aardig. (:


    Dat jij overal geaccepteerd word betekent niet dat voor iedereen geld.. ligt er maar net aan hoe je bent..
    Maar laat maar want volgens mij snap jij mijn punt niet -.-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    MrsLovett schreef:
    (...)
    Ik noem ze geen idioten om hun kleding,dat boeit me niet. Hoewel ik niet gedesinteresseerd ben in hun ondergoed maar ok.
    Ik noem ze arrogante idioten omdat ze denken dat ze alles zijn en iedereen die niet zo is dan zij is niet goed genoeg en mag je vrij pesten of opmerkingen over maken. Die gasten moet eens wat minder aan hun ego denken en bedenken dat er verschillende soorten mensen aardig zijn en niet alleen hun soort. Om maar even in hokjes te denken.


    Is dat niet vreselijk hypocriet want LANG niet alle mooiboys zijn zo. Dus wie blijft er nou alleen bij hun soort? Jij of hen? Ik ga met veel mooiboys om en heb ze zelfs horen zeggen dat emos vet zijn. ;d


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Fellatio schreef:
    (...)

    Dat jij overal geaccepteerd word betekent niet dat voor iedereen geld.. ligt er maar net aan hoe je bent..
    Maar laat maar want volgens mij snap jij mijn punt niet -.-


    Nee jij snapt mijn punt niet. Als je zo vreselijk negatief doet en denkt dat alles maar zo is als jij denkt, dan kom je ook nergens. Je wordt pas geaccepteerd als je de goede instelling hebt en je respect creëert. (: Oordelen over een mooiboy zijn kleding hoort niet bij die juiste instelling. Maar he, het is jouw leven. Zelf weten. Dit is gwn advies. ^^


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    ZAYNISMINE schreef:
    Zoals ik heb gelezen zijn het dus gewoon patsertjes?


    Nee, het stereotype mooiboy is een patsertje. De échte mooiboys zijn dat lang niet altijd. (:


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Bedoel je fashionboys?


    Has no one told you she's not breathing?

    Breakdancer schreef:
    (...)

    Nee, het stereotype mooiboy is een patsertje. De échte mooiboys zijn dat lang niet altijd. (:


    Ah okay. Nou ja, waar ik op school zat waren ze niet. Misschien op m'n nieuwe school wel :3. Ik ga er in ieder geval niet over oordelen, want ik kén ze verder niet. (:


    To infinity and beyond •

    Secretive schreef:
    Bedoel je fashionboys?


    Ja in NL heten ze mooiboys. o:


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Breakdancer schreef:
    (...)

    Is dat niet vreselijk hypocriet want LANG niet alle mooiboys zijn zo. Dus wie blijft er nou alleen bij hun soort? Jij of hen? Ik ga met veel mooiboys om en heb ze zelfs horen zeggen dat emos vet zijn. ;d

    De mooiboys die ik ken zijn zo(of ik heb hele andere mensen voor me).
    Ik blijf niet bij mij soort, ik zou niet eens weten wie mijn soort is. Ik ga met heel veel soorte mensen om. En ik denk meestal niet in hokjes, tenzij iemand me er na vraagt,zoals jij.
    Ik ben aardig tegen iedereen, maar als ze zo tegen mij doen ben ik ook niet aardig meer. En de meeste die zo doen zijn, denk ik, mooiboys.

    Trouwens wat jij bedoelt zijn vooroordelen en niet hypocriet.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    ZAYNISMINE schreef:
    (...)

    Ah okay. Nou ja, waar ik op school zat waren ze niet. Misschien op m'n nieuwe school wel :3. Ik ga er in ieder geval niet over oordelen, want ik kén ze verder niet. (:


    Nou, beter dat je niet oordeelt want dat doen er heel veel en daarom wordt het alleen slechter. Veel doen er patserig, maar als je ze echt kent zijn het gwn geweldige mensen hoor. Nja, niet allemaal hoor, veel ook niet. Ze vechten wel veel, zeker voor hun meisje, en feesten, drinken en roken ook veel. Je moet er wel een beetje van houden denk ik. (:


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.